$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הנדסת סמל: דודג' הורנט חוזרת

האמריקנים רוצים קרוסאובר פלאג-אין בשורות חברת דודג' כדי להחזיר אותם לתודעה. על החתום, אלפא רומיאו טונאלה

ניר בן טובים  01.05.22 - 13:05

תגיות: דודג'

ברבעון הרביעי של השנה, המותג האמריקאי Dodge, שנקשר בשנים האחרונות לרכבי שרירים כמו צ'ארג'ר וצ'אלנג'ר, יחזיר לשורותיו את ההורנט, כותר שהוצמד לרכב ראווה שהוקפא בשנת 2006. הדגם החדש, SUV משפחתי מסגמנט C, שתהיה לו מערכת יחסים קרובה מאוד עם אלפא רומיאו טונאלה, יהיה הראשון לשאת בקרביים מערכת פלאג-אין ידידותית לכיס ולסביבה. על פי דיווחים של סטלנטיס, מכונית זו תיבנה בתוך מפעל פומיליאנו, אותו מקום בו מיוצר הג'יפון הספורטיבי של המותג האיטלקי.

טים קוניסקס, מנכ"ל דודג', אמר שהמטרה היא לחשוף את ההורנט החדש במהלך אוגוסט הקרוב. עם זאת, עקב בעיות באספקת רכיבים, זמני האספקה ​​עשויים להשתנות וההשקה תדחה. קווי הדמיון עם הטונאלה אמורים להיות רבים מאוד שכן בפברואר 2022 הודלפו לרשת תמונות של הקרוסאובר האיטלקי, כאשר עליו מתנוססים הכיתובים של דודג'. לכן, מבחינת הצדדים האסתטיים, לא אמורים להיות פערים גדולים בין שתי המכוניות.

ובכל זאת, שני הדגמים עתידים להיות מובחנים מבחינת התוכן והעוצמה; הדודג' יהיה זמין אמנם גם בגרסת פלאג-אין אך לא ברור אם תהיה לו ב-ד-י-ו-ק את אותה מערכת ההנעה של האיטלקי, בכלל זה הביצועים שלו. באלפא רומיאו גם דואגים לבדל את עצמם מדודג' בסיוע גימורים ברמה גבוהה יותר מאלה המוצעים ברכבי דודג' מטעמים מובנים של מיצוב ויוקרה. בינתיים, כל מה שנותר הוא להמתין עוד כמה חודשים כדי להבין כמה מאלפא רומיאו יש בדודג' הורנט ולהפך.

בה בעת, מנכ"ל דודג' הוסיף כי הוא מקווה שלפני הצגת ההורנט ניתן יהיה לחשוף את הקונספט של מכונית השרירים הכל-חשמלית שאמורה לצאת לשוק במהלך 2024. הסגל הנוכחי של דודג' נשען כאמור רק על מכוניות שרירים שיש להן כוח משיכה רגשי גדול, אך שרידותו של המותג תלויה בהרחבת האופקים, וזאת "מכיוון שמכוניות סדאן ומכוניות קופה הופכות ליותר ויותר נישתיות", כך הוא מעיר. "נכון לעכשיו, למותג יש רק SUV אחד, דוראנגו הגדול בעל שלוש השורות, אבל הוא זקוק לעוד רכבי שטח בהרכב שלו כי זה מה שהצרכנים רוצים.

הוא אומר עוד, שכדי להתחרות מול ג'יפ'ונים כמו קיה סלטוס, דודג' יצטרכו ללכת הרבה מעבר להתמקדות בנוחות ובפונקציונליות כדי לקלוע לטעמים מגוונים. "סביר להניח שהקונה הטיפוסי שלנו יהיה צעיר יותר, והוא רוצה את הפונקציונליות של רכב כביש שטח אבל עדיין מעריך עיצוב אקספרסיבי וביצועים מעולים", הוא טען. "אם ההורנט יעמוד בהבטחותיו, הוא אמור להציע אופציה אטרקטיבית בסגמנט, שכן רבים הם המתחרים של המותג אשר מעוצבים בצורה שמרנית, ואינם מתמקדים בביצועים".