$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פולקסווגן: לעדכן את המכונית כמו אפליקציה

פולקסווגן תיישם עדכונים מקוונים מהירים למכוניות החשמליות כולל שיפור ביצועים

ניר בן טובים  08.07.21 - 12:44

תגיות: פולקסווגן

פולקסווגן משיקה רשמית עדכוני OTA, Over-the-Air למשפחת ה-ID החשמלית של הקונצרן. החברה הגרמנית, לאחר שהודיעה על תחילת עדכוני Ota, במהלך כנס מקוון שנערך לאחרונה, חושפת פרטים חשובים אודות חווית השימוש ברכב המשפחתי. מנכ"ל מותג פולקסווגן, ראלף ברנדסטטר, אמר: "אנו יוצרים חווית לקוח דיגיטלית חדשה לחלוטין עם תכונות מחודשות ונוחות רבה יותר. עדכונים ישוחררו כל עשרה שבועות", אמר ברנדסטטר. "זה אבן דרך בתעשייה. יישום אסטרטגיית Accelerate, המכין את פולקסווגן לניידות המחוברת והדיגיטלית של העתיד".  הדגם הראשון שייהנה מהעדכונים יהיה ID.3, שבמהלך חודש יולי יקבל את הגרסה האחרונה של התוכנה: "ID.Software2.3".

העדכון כולל שיפורים עמוקים במערכת המולטימדיה, ביצועי הרכב ונוחות שמשפיעים על חדוות הנהיגה וחלק מהפרמטרים הממוחשבים בלוח המחוונים. באופן ספציפי, העדכון הראשון עבור דגמי ה- ID יכלול שיפור הפונקציונליות של פנסי התאורה (זיהוי אופטימלי של הסביבה ובקרת אור גבוהה דינמית חכמה), כמו גם היענות משופרת ושינויים בעיצוב מערכת המולטימדיה, וכן ביצועי רכב ושיפור יציבות.

עדכונים יבואו גם לבעלי ID.4 ו- ID.4 GTX החדשות שהוצגו בשנה האחרונה. לאחר פרסום העדכון מאת נציגי היצרן, המכונית תוריד את העדכון באופן אוטומטי ברקע, ובהמשך תופיע הודעה ישירות על המסך כדי להתריע על זמינותו. תחילת ההתקנה כפופה להרשאה ידנית על ידי המשתמש, וזאת מכיוון שלא ניתן יהיה לנהוג ברכב במהלך העדכון עצמו.

thomas Ulbrich, חבר מועצת ניהול הפיתוח של פולקסווגן, אמר: "יצרנו את יחידת הפרויקט הזריזה ID.Digital במיוחד כדי לאפשר לנו לעדכן את התוכנה ברציפות. בשיטה זו, אנו מסוגלים לאסוף משוב מהלקוחות ולהגיב בצורה גמישה לצרכיהם. המשמעות היא שדגמי ה-ID נשארים מעודכנים כל הזמן לאחר המסירה וכך מכוניות הלקוחות שומרות על ערכן לאורך זמן. לדברי הוסיף גם דירק הילג, מנכ"ל חברת Cariad שמסר: "הכוח המניע מאחורי הדיגיטציה של המותג הוא שיתוף הפעולה ההדוק בין ID.Digital ו- Cariad, ארגון תוכנות הרכב של קבוצת פולקסווגן."

ה-ID.3 הגיעה לפני חודשים אחדים לישראל במסגרת ניסוי שעורכת היבואנית בתאום עם היצרן. מדובר במכונית קומפקטית חשמלית, היורשת העתידית של הגולף עם טווח נסיעה של עד 550 קילומטרים בגרסה הבכירה והאצה ל-100 קמ"ש ב-8.7 ש'. ב'צמפיון מוטורס טרם החליטו רשמית מתי להשיק אותה בישראל. באירופה תומחרה בסביבות ה-30 אלף יורו ומעלה.