$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יונדאי רותמת מימן לפרויקט ספורטיבי?

היצרן הדרום קוריאני יציג הזדמנויות טכנולוגיות חדשות לשימוש בתאי דלק מבוססי מערכת מימנית

ניר בן טובים  31.08.21 - 14:03

יונדאי נמנית על מספר מועט של יצרני רכב שמקדישים הרבה זמן ומחשבה באינטגרציה של אנרגיה מימנית בכלי רכב ובענף התובלה. תעשיית הרכב, כידוע ממשיכה להפנות עורף אל הנעה קונבציונלית תודות למחקר ופיתוח בתחומים אלה - אשר יחד עם פתרונות ניידות יעילים ושימושיים גם משדרגים את חווית הנהיגה בקצב יחסית מהיר. נראה כי המנוע החשמלי ועיצוב הסוללות הולכים ונעשים ברירת המחדל של 99% מהמותגים  אולם במקביל לכל המתרחש, ממשיכים להיבחן אמצעים אחרים שבעיני חלק מהיצרנים, כמו פולקסווגן הינם שנויים במחלוקת.    

יונדאי אמנם שרויה עמוק בעיצומה של המהפכה החשמלית, מגדילה את ההיצע ומחזקת את האחיזה שלה בשווקים עם סדרת האיוניק המסוגננת, אולם אין היא שוכחת לציין עד כמה היא תומכת בעתיד המימן ותא הדלק. עד כדי כך היא מאמינה בחזון המימני, שהמטה בדרום קוריאה נערך לשדר בערוץ יוטיוב אירוע גלובלי תחת הכותר Hydrogen Wave שנקבע ל-7 בספטמבר: כנס שבמהלכו יוצגו היישומים הבאים של טכנולוגיית המימן.

האירוע, בחלקו העיקרי, ישמש תפאורה לחשיפת המותג Htwo: חטיבה ספציפית המיועדת ליישומי מימן במגוון רחב של מישורים. מחלקת Htwo תהיה אחראית על יצירת פתרונות טכניים מורכבים של מימן החלים לא רק על מסירת המכונית ופיתוח חבילת הלקוחות, אלא גם על תחבורה בכבישים, במגזר הימי ובניידות עירונית מהדור הבא. בדרך זו ידאג המותג הקוריאני לממש פתרונות ניידות רחבים ומתוחכמים משמעותית מכפי שהוצגו עד היום.

באשר למכוניות, נראה שיונדאי רוצה להפוך מימן לחלופה עם הרבה מרץ. בטיזר שיצא לאחרונה, תמונות של מכונית קופה מונעת מימן מבצעת חצי דריפט מבשרת על סנונית ראשונה לאמירה הזו. יונדאי בעצם משדרת לנו  שמימן יכול לייצג אותה גם בקבוצת מכוניות הביצועים. במובן זה, סביר מאוד שחטיבת N תעסוק בטווח הבינוני-ארוך בפיתוח מכוניות חשמליות, ובשלב זה מסתמן שכבר עלה בידם לייצר מכונית מימן בעלת איכויות דינמיות.

מה זה מכונית מימנית?