הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קדימון: מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין

מיצובישי תשיק את אאוטלנדר PHEV החדש בישראל במהלך 2022 עם קונפיגורציה של 7 מושבים

ניר בן טובים  05.10.21 - 08:59

תגיות: מיצובישי

תחילת כתבה

בפברואר האחרון התוודענו אל הדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר שהוצג בארה"ב דרך אפיקי אמאזון. בכך יצא לדרך המהפך המקיף והמיוחל של רכב הכביש-שטח המצליח של מיצובישי שעוצב לאחד מכוכבי המכירות הגדולים ביותר של היצרן מאז ומעולם. הוא שידר שפת עיצוב חדשה ורשימה טכנולוגיות עמוקה, אך עם זאת נעדרה באותה עת אחת הגרסאות המבוקשות ביותר שלו. כמובן שאנחנו מדברים על גרסת ה- plug-in הייבריד (PHEV).

מיצובישי אירופה פסעו על קרח דק מאוד בשנה הקודמת בשל המצב השברירי בתאגיד רנו-ניסאן. המותג הודיע ​​בשנת 2020 כי ה- ASX ומתיחת הפנים החדשה תסמן את סוף דרכם האירופית. עם זאת, האאוטלנדר החדש שנחשף בתחילת השנה, ערבב מחדש את הקלפים; מיצובישי חזרו בהם מהחלטתם ונודע כי בקנה לפחות שני דגמים מבוססי רנו שינסו לשמר את נוכחותם ביבשת המערבית. מסתמן כי האאוטלנדר 2022 יהיה אחד משני השחקנים, שכן הוא חולק את פלטפורמת ה- CMF-CD עם ניסאן אקס טרייל החדש.  

הדגם הבכיר במשפחה מקבל כעת במה ראשונה, טיזר סתום למדי שבו מיצובישי מציגה תמונה חדשה של ה- Outlander PHEV, שלא מספר לנו הרבה אודות עיצובו, מלבד מה שאנחנו כבר יודעים מאחיו הקונבציונלי. מבחינת מכלליו, הפלאג-אין הייבריד אמור לשאת על סיפונו גרסה משודרגת של מערכת ה-S-AWC, הכוללת שני מנועים חשמליים (אחד מלפנים ואחד מאחור), ומנוע בנזין משולבים יחדיו. הגרעין עליו נשענת המערכת הוא 2.4 ל' עם תפוקה משוקללת של כ-225 כ"ס וסוללת 14 קווטש שתספיק ל-40 קילומטרים נהיגה על חשמל.

מיצובישי פרסמה בינתיים סרטון בערוץ היוטיוב שלה, קליפ מתומצת המאפשר לנו להתקרב, בקטנה לתהליך הפיתוח של ה-Outlander PHEV החדש - ובאופן ספציפי למבחנים המפרכים שעומדים בפניו. יהיו בו מאפיינים שונים המשפיעים על צריכת האנרגיה וחלוקת הכוח בין הסרנים, כאשר ניתן יהיה לנצל מערכת  נהיגה סלקטיבית בעלת מספר השלכות על מצבי אחיזה משתנים כמו חצץ, שלג, ביצועים דינמיים ואקו (מצב חסכון).

הוא יושק רשמית ביפן בחודש מרץ 2022. לאחר מכן בארה"ב ואז לשאר העולם. אנחנו מהמרים שנראה אותו פה מתישהו ברבעון 3.