$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קיה נירו פלוס בדרך לישראל

החברה הקוריאנית מציגה את הרכב הראשון בסדרת ה-PBV, דגמים המוקדשים לפתרונות ניידות חכמה, שירותי הסעות עירוניים וגם עם פניה ללקוח הפרטי. בארץ ברבעון שלישי

ניר בן טובים  03.05.22 - 13:22

תגיות: קיה

קיה חשפה השבוע את הסנונית הראשונה בסדרת ה-PBV, או ה-Purpose-built vehicle, תכנית המוקדשת, רובה ככולה לפתרונות תחבורה עירוניים, תחבורה שיתופית, שירותי שילוח ומוניות עם הרבה רחמים כלפי הסביבה המפויחת. כמי שמתארת את עצמה כמובילה בתחום זה, קיה בוחנת מגוון מסלולים מעבר לגבולות המסורתיים של התעשייה, והיא עושה זאת מנקודת מבטם של לקוחות פרטיים וארגוניים כאחד.

קיה מצפה שדגמי ה-PBV שלה יהיו חלק גרעיני מהניידות של העתיד, והרכב הראשון שלוקח צעד גדול בדרך לשם הוא קיה נירו פלוס, שיגיע גם לישראל ברבעון השלישי של השנה, כך מסרה ל'עולם הרכב' היבואנית טקלאר. בשלב הראשוני שלו, קיה נירו פלוס, המבוסס על הדור הקודם, ישמש בשוק הקוריאני כמונית ירוקה וחשמלית לחלוטין. החברה שינתה את דגם ה-e-Niro המקורי כדי לענות בזריזות על הדרישות של שירותי ההסעות בערים המרכזיות. הצגת הדגם באה בעקבות הבכורה בפברואר של ה-Ray Van של קיה, רכב חד מושבי, קל משקל ודל בזיהום אוויר שנולד כדי לתת תשובות לביקוש הגובר ברחבי הארץ לשירותי חבילות, מאז התפרצות הקורונה.

עם מספר שיפורים במידות, במודולארית וקצת בצד הבטיחות, הנירו פלוס מקבל כאן הארכת זמן, וינסה לקלוע כפי שצוין למגזר העסקי וכן לצד הפרטי. זהו דגם קצת משונה בעיצובו וגדול יותר, על אורך של 4385 מ"מ (+10 מ"מ) וגובה של 1640 מ"מ (+70 מ"מ) ומציע לנוסעים תא נוסעים מרווח יותר. הודות לממדים המוגדלים שלו, לנהג ולנוסע מלפנים יש 65 מ"מ נוספים באזור הראשים; במושבים האחוריים, המרחבים באזור הראש והרגליים גדלו ב-72 מ"מ, בהתאמה. קיה גם גילחה קצת סנטימטרים מגופי המושבים, כך שהנירו פלוס משתמש בכסאות ודיפונים דקים יותר בהשוואה לנירו המקורי.

בפנים ניתן לבצע התאמות שונות, אולם במרכז מתנוסס הצג המשולב במעין מערכת All-in-One שתורמת משמעותית לנוחות ולבטיחות הנהג, ומבטלת את הצורך בשימוש במספר מכשירים ומסכים מופרדים. התצוגה תקרין כל המידע החשוב לנהג המונית וצרכי ​​העבודה שלו, כגון ניווט, מד נסיעה, מד מרחק דיגיטלי או פונקציית זיהוי קולי. המערכת תכיל גם נתונים על נקודות עניין חשובות ומיקומים של עמדות הטעינה הקרובות ביותר למכוניות חשמליות. קיה מתכננת לשתף פעולה גם עם חברות מקומיות ולאומיות כדי להציע עדכוני תוכנה מקוונים (OTA) ושירותים אחרים.

בשורה התחתונה, קיה מציבה את עצמה כחלוצה בתחום, ה-PBV העולמי עם תוכנית להפוך למובילה בענף זה עד שנת 2030. לשם כך מפתחת החברה פלטפורמה ייעודית עליה ייבנו רכבי PBV בצורות וגדלים שונים בהתאם לצרכים בשווקים ולפי רמת הביקוש (שרק צומחת בצורה תלולה). "קיה משנה את האסטרטגיה העסקית שלה לקידום רכבים חשמליים ומציגה מוצרי ניידות חדשים המותאמים לצרכי המשתמשים בשווקים ברחבי העולם. Niro Plus הוא הצעד הראשון שלנו לעולם ה-PBV, שוק עם פוטנציאל גבוה לפיתוח עתידי", כך אומר סאנגדה קים, מנהל חטיבת הרכב החשמלי המסחרי והקל ביצרן.

קיה נירו החדש, נזכיר, שהוצג לפני כמה חודשים עתיד להגיע לארץ בקיץ הקרוב אחרי שורה ארוכה של שדרוגים בעיצוב, אבזור, בטיחות ומערכות הינע. לצידו, כפי שמסרה טלקאר, יתייצב קיה נירו פלוס שיהיה זמין כמו בשאר העולם לכלל המגזרים. המחירים אינם ידועים בשלב זה.