$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מיני חושפת קרוסאובר חשמלי, איסמן

המותג האנגלי בקבוצת ב.מ.וו חושף ג'יפון 100% חשמלי שכולו חוויה הוליסטית

ניר בן טובים  27.07.22 - 14:31

תגיות: MINI

בשנת 2030, MINI תהפוך ליצרנית רכב חשמלי טהורה עם מספר דגמים חדשים ומבטיחים. כמבט ראשון על עיצוב דור הדגמים העתידי שמתחיל להתגבש בימים אלה, מציג המותג הבריטי את ה-MINI Concept Aceman, רכב טרום ייצור שחייב לחזק את האחיזה של המותג בקבוצת הג'יפונים, בסגמנט B ו-C, בעיקר באחרון.  

"MINI Concept Aceman מציע הצצה לרכב חדש לחלוטין שיתפוס את העמדה בין ה-MINI קופר ל-MINI קאנטרימן במשפחת הדגמים העתידית", מסבירה סטפני וורסט, ראש מותג MINI. "רכב הקונספט הזה משקף את האופן שבו MINI ממציאה את עצמה מחדש לקראת עתיד שכולו חשמל ומה המותג מייצג: תחושת קארט מחושמלת, חוויה דיגיטלית סוחפת והתמקדות חזקה בטביעת רגל אקולוגית מינימלית".

"שפת העיצוב של MINI Concept Aceman מייצגת שחר של עידן חדש בעיצוב MINI", אומר אדריאן ואן הוידונק, ראש קבוצת העיצוב של BMW. מאפייני העיצוב המקוריים של קבוצת MINI ימשיכו להיות הקו העיקרי שמייצג אותם גם בשנים הבאות. "עכשיו אנחנו חוזרים קצת ליסודות, אבל במקביל משלבים אותם באופן עקבי עם טכנולוגיה חדשנית. כך אנו מעצבים מחדש את אייקון העיצוב MINI עם כל החוזקות האנלוגיות שלו לעתיד הדיגיטלי".

אורכו של האיסמן הוא 4.05 מטר, רוחבן 1.99 מטר וגובהו 1.59 מטר. המעצבים שמו דגש על מרחבים נינוחים, הבאים לידי ביטוי בזכות העדר מערכות הינע קונבציונליות, תוך התמקדות בדברים שהם חיוניים למשתמש: עיצוב פונקציונלי בסגנון שתי קופסאות עם מבנה רבוע, אוורירי ונקי מגימיקים. 

"בתא הנוסעים של MINI Concept Aceman אנו מתרכזים במראה מופחת בשילוב עם חומרים איכותיים וצבעים ידידותיים. הדיגיטציה מאפשרת לנו להסתדר עם כמה פקדים בלבד תוך מיקסום החוויה בצורה טיפוסית של MINI", אומר אוליבר היימר, ראש MINI Design. "העיצוב כולו מתמקד במתן לנוסעים חווית פנים הוליסטית".

אפשרויות חדשות להתאמה אישית של חווית הנהיגה בחלק הפנימי של MINI Concept Aceman נוצרות עם "מצבי חוויה" שהינם חלק מבקרת הנהיגה הסלקטיבית. הם מורכבים מתצוגות ועולמות צבע ספציפיים, המוצגים על הצג המרכזי ובאמצעים אור-קוליים שונים, והפקת צלילים דרך במת סאונד מתוחכמת. בהקשר זה, לדגמי ה-MINI החשמליים המלאים של הדור הבא, יהיה "עיצוב" סאונד משלהם המדמה שאון מנוע עוצמתי מבחינה רגשית, יחד עם מוזיקת ​​רקע  שמותאמת למצב הרוח.  

ה-MINI Concept Aceman מבוסס על ארכיטקטורה חשמלית ממיזם משותף עם היצרנית הסינית Great Wall Motor. הפלטפורמה שולטת הן בהנעה הקדמית והן על כל הגלגלים, אולם אין מידע לגבי כוח או טווח נסיעה מרבי. MINI מתכוונת לערוך לו בכורה ביריד משחקי הווידאו Gamescom בקלן בסוף אוגוסט, אז גם יהיו פרטים נוספים אודותיו.