$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חמוץ מתוק: פתיחת עונה מעורבת לבר ברוך

פרישה לאחר תאונה וראש הפודיום במרוץ השני

כפיר כשריאן
כפיר כשריאן  02.05.21 - 20:40

תגיות: בר ברוך

בר ברוך, נהג המרוצים הישראלי מכרמיאל, יכול להיות מרוצה מסבב פתיחת עונה באליפות איטליה למכוניות GT שהתקיימה היום (ראשון) במונזה. לאחר שנאלץ לפרוש מהמרוץ הראשון בעקבות תאונה, חזר ברוך יחד עם קבוצתו החדשה אנטולי מוטורספורט למרוץ השני בצורה יותר חזקה, ויחד עם שותפו להגה לוקה סגו שהגיע מסבב ה-GT4, סיימו את המרוץ השני על ראש הפודיום עם הצהרת כוונות ברורה לעתיד - אנחנו כאן!

בר ברוך ידוע בפאדוק כאחד הנהגים הקשוחים והנחושים בסבב וכזה שלא מפחד לקחת סיכונים על מנת להגיע הכי גבוה שאפשר. כבר במרוץ הראשון שהתקיים בשעה 10:00 (שעון ישראל) הוכיח הישראלי שהמוניטין שלו מוצדק, תוך שהוא מפגיש נהיגה התקפית ומדויקת. תוך מספר הקפות בודדות טיפס ברוך מהמקום העשירי למקום החמישי.

כשהמקום הרביעי והשלישי נמצאים במרחק נגיעה, הגיע הרגע שהישראלי יעדיף לשכוח. לוקה גווידוטי מהונדה שהגיע מהר מהישורת, לא הספיק לבלום על האספלט החלקלק ופשוט התנגש בברוך כמה שנראה מהצד מהלך קלאסי של מכוניות מתנגשות בלונה פארק בתל אביב. ברגעים הראשונים נראה היה כי ברוך משתלט על המכונית וחומרת התאונה אינה גדולה, אך מהר מאוד התגלה כי מערכת ההיגוי נשברה וברוך נאלץ לחזור למוסך לתיקונים שסימלו עבורו את סיום המרוץ הראשון.

מקום ראשון
כמה שעות מאוחר יותר זינקו ברוך וסגו למרוץ השני, הפעם מעמדת הפול פוזישן, כשהיה זה תורו של סגו לפתוח את המרוץ. סגו פתח בצורה יוצאת מהכלל תוך שהוא פותח פער על המקום השני. לקראת החלפת הנהגים, הפער הצטמצם והיה זה תורו של ברוך לקבל את הרכב לחצי השני של המרוץ. ברוך יצא מרחבת הטיפולים במקום הראשון ושמר עליו עד לדגל השחמט, למרות סמנים האחוריים שהאטו את הקצב של הישראלי. ברוך וסגו סיימו את המרוץ במקום הראשון בקטגוריה הכללית וגם בקטגורית ה-פרו AM. השניים ייפגשו שוב בחמישי ובשישי ביוני במסגרת הסבב השני של אליפות איטליה למכוניות GT.

לאחר סופ"ש חמוץ מתוק אמר ברוך לעולם הרכב: "המרוץ הראשון היה מטורף, אבל מאוד מתסכל בדרך בה הוא הסתיים. הרגשתי מעולה עם הרכב ושאני יכול לטפס יותר גבוה אפילו עד למקום השלישי, ואז הגיע ההונדה עם בלימה מאוחרת ששברה לי את מערכת ההיגוי וסיימה לנו את המרוץ. המרוץ השני היה מדהים, סגו זינק ראשון, פתח פער על המתחרים והעביר לי את המכונית במצב מצוין. הסמנים האחוריים קצת עכבו אותי, אבל בסוף סיימנו במקום הראשון וזאת הרגשה מטורפת. עבורי לנצח כבר בסבב הראשון אחרי היעדרות של שתי עונות זה הישג מדהים, במיוחד שלא היה לי זמן לנסות את הרכב במונזה. אני מאוד אוהב לעבוד עם האנשים במרצדס ואני צופה עונה מטורפת".