$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פורד F-250/350 החדש בישראל

דלק מוטורס משיקה את טנדר העבודה האמריקני אחרי מקצה שדרוגים נרחב. החל ב-246 אלף שקלים

ניר בן טובים  19.07.20 - 14:47

תגיות: פורד

דלק מוטורס משיקה בישראל את סדרת ה-F SERIES החדשה עם גרסאות מעודכנות של ה-250 וה-350, רכבי העבודה המנוסים ממשפחת ה-SUPER DUTY של היצרן האמריקני. מדובר בטנדר בריון עם סרן קשיח, קפיצי עלים, הילוך LOW, נעילת דפרנציאל ובתוך כל המכללים הקדמונים מחובר למאה ה-21 עם שיפורים טכנולוגיים עמוקים. הוא מכוון ישירות למרעה של שברולט סילברדו ו-RAM וכמוהם הוא מצויד במנוע טורבו דיזל חזק, תיבת הילוכים אוטומטית חדישה ואמצעי בטיחות רבים לשמירה על הנוסעים ומשתמשי הדרך.

ה-F החדשים חזקים מקודמיהם, משוכללים מהם, איכותיים וגם מציעים יכולות גרירה והעמסה מוגדלים. בחרטום שוכן מנוע טורבו-דיזל V8 בנפח 6.7 ל' המפיק 475 כ"ס ב-2,600 סל"ד ו-145 קג"מ הזמינים מ-1,600 סל"ד. חידוש משמעותי במערכת ההינע היא שידוכה של תיבת הילוכים אוטומטית10 מהירויות על בסיס מערכת הנעה כפולה והאצה ל-100 קמ"ש בסביבות 7.5 שניות. צריכת הדלק היא כ-5 ק"מ לליטר.

שני הכלים כשירים לכל עבודת שטח/קבלנות/אינסטלציה עם מרכב שימושי ותא נוסעים ידידותי. הפלטפורמה יושבת על אורך כולל של 6.3 מ', רוחב של 2 מ', בסיס גלגלים של 4 מ' ומשקל מרבי של 3.5 טון. הארגז האחורי מגיע במידות של 2 מטר לאורך ו-1.68 מ' לרוחב. ההבדל המשמעותי בין ה-250 ל-350 נעוץ ביכולת הנשיאה על הארגז האחורי; דגם ה-250 (הבסיסי) מוגבל ל-1,314 ק"ג ו-3.5 טון גרירה, בעוד ה-350 רשאי להוסיף לארגז האחורי עוד 300 ק"ג עם 3.5 טון גרירה.

שניהם משווקים במרכב דאבל-קבינה על שתי חבילות אבזור: 'לריאט' ו-XLT. בציוד התקני שלו תמצאו תאורת LED חיצונית, חישוקי 18 אינץ', מערכת מדיה SYNC3 עם בקרת שמע לה חמישה רמקולים, חיישני נסיעה לאחור, מצלמה אחורית, 6 מושבים (נהג וחמישה נוסעים),  ריפודי בד וכוונן ידני למושבים. הגרסה הבכירה מוסיפה מערכות אלקטרוניות רבות עם מושבי עור מחושמלים, מערכת שמע משופרת עם תשעה רמקולים וסאב וופר, מערך מצלמות היקפיות 360 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת, דלת ארגז חשמלית, דוושות מתכווננות עם זכרון, גג פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח, גלגל הגה מצופר עור, חלון אשנב אחורי נפתח חשמלית וכן חבילת בטיחות מלאה עם התרעה על סטיה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד ועוד. ל-F גם מערכת סיוע נפרדת לשליטה על הנגרר על ידי כיוונו באמצעות גלגלת המשחררת את מערכת ההיגוי עם מהירות מבוקרת בצורה אוטומטית. 

המחירים ל-F 250/350 בישראל:

F-250 בגרסת לריאט - 246 אלף שקלים ועד 270 אלף שקלים.

דגם ה-350 בגרסת XLT תמורת 255 אלף שקלים, ועד 276 אלף שקלים לגרסת ה-לריאט.

מסגרת האחריות היא ל-36 חודשים או 100 אלף קילומטרים (המוקדם ביניהם).