$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טויוטה היילקס 2020 בישראל

טנדר העבודה מקבל מתיחת פנים ומנוע 2.8 ל' חדש ועוד שדרוגים בתא הנוסעים

ניר בן טובים  17.09.20 - 12:02

תגיות: טויוטה

יבואנית רכבי טויוטה בישראל, יוניון מוטורס החלה לשווק היום (חמישי) את טנדר העבודה טויוטה היילקס 2020. הפיק-אפ הקשוח מיפן זכה למקבץ שדרוגים אסתטיים מבפנים ומבחוץ וכן מעודכן עם יחידת כוח חדשה בחרטום שמצטרפת להיצע הקיים. הוא יימכר במספר חבילות אבזור על בסיס תיבות ידניות, אוטומטיות והנעה כפולה או אחורית (בכפוף לדגם).

טויוטה היילקס, המיוצר מ-1968, הוצג עם מתיחת הפנים האחרונה שלו בחודש יוני בתאילנד. לא מדובר במהפכה דרמטית אלא בליטושים ממוקדים בכמה היבטים עקריים. חיצונית הוא מקבל פגוש אגרסיבי יותר ועמוק בסגנון הטנדרים הגדולים יותר (טאקומה למשל) ובתא הנוסעים התווספו לו מערכות בטיחות חדשות (ציון 7 במדד משרד התחבורה עם בלימה אוטומטית, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה ובקרת שיוט אדפטיבית). הוא כולל בדגם היקר צג ראשי 8 אינץ' עם אפליקציות בעברית (ניווט ומוסיקה), תאימות לאפל ואנדרויד ומצלמה אחורית.

הבשורה העיקרית שלו היא הוספת מנוע 2.8 ל' טורבו דיזל חדש (משותף ללנד קרוזר 2021).  זה מייצר 204 כ"ס ו-51 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד בחיבור אל הנעה כפולה ותיבת 6 מהירויות אוטומטית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-10.7 שניות (שיפור של למעלה מ-2 ש' לעומת מנוע ה-2.4 ל'). צריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על 13.1 ק"מ לליטר סולר ומדד פליטת המזהמים הוא כ-248 גק"מ. טויוטה טוענים שהצליחו לשפר את תגובת המנוע בין 600 ל-800 סל"ד, וכן טיפלו בכיול הבולמים לטובת נוחות נסיעה משופרת ויכולת דינמית מהודקת יותר.  

מנוע ה-2.8 ל' ממשיך לצד גרסת ה-2.4 ל' הקודמת עם 150 כ"ס, אם כי זו תהיה זמינה גם עם תיבת הילוכים ידנית שש מהירויות ואופציה להנעה אחורית. יוניון מוטורס תשווק אותם במרכב דאבל קאבינה בגרסאות 'אקטיב' ו-'אדוונצ'ר' הבכירה. המחירים לדגם ה-2.8 ל' החדש יחלו ב-275 אלף שקלים. דגם ה-2.4 ל' מתחיל ב-230 אלף שקל.