$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מנהל עבודה: איסוזו די-מקס 2021 בישראל

UMI החלה לשווק את טנדר העבודה הפופולרי די-מקס אחרי מקצה שדרוגים נרחב

ניר בן טובים  14.12.20 - 08:29

תגיות: איסוזו

יבואנית רכבי מותג איסוזו לישראל קבוצת UMI החלה לשווק את טנדר העבודה איסוזו די-מקס 2021. הפיק-אפ המבוקש בקרב ענף הבניה, השמירה ועוד מגוון עיסוקים המחייבים תנועה ועבירות מוגדלת נוחת אצלנו במסגרת מתיחת פנים יסודית שכוללת שדרוגים מסיביים בחלל הפנים, האיכויות וכן מערכות ההינע שלו. זהו הרענון הראשון ההיקפי הראשון של הדי-מקס מאז שנת 2012 כאשר לאחר מכן לוטש פעמיים: ב-2015 ולאחר מכן ב-2017, אם כי לא בצורה דרמטית. 

טכנית, מדובר בעדכון על בסיס הדור השלישי שלו שהוצג רשמית בסוף שנת 2019 בתאילנד. מבחינת הברזלים מתחת למרכב הוא משקף גדילה סמלית של כמה סנטימטרים במידות, כולל בסיס הגלגלים שניצב כעת על 3.125 מ'. העיצוב החיצוני זכה אף הוא לרענון עם מראה ספורטיבי יותר מקודמו הבא לידי ביטוי בשינויים מבניים ביחידות הפנסים בשני קצותיו, מכסה המנוע, הפגושים והמיגונים.

השינוי הגדול ביותר של הדי-מקס כרוך בתא הנוסעים. איסוזו, בדומה לטויוטה, משתדלים להדק את הקשר הרופף של הטנדרים הקשוחים גם למשפחות הרפתקניות באופיין, ולכן חלל הפנים עבר רפורמה קיצונית; איכות החומרים שודרגה בכמה רמות ובמקום קונסולה תכליתית וחסר מעוף, משלב כעת בחבילות מורחבות פאנל מרכזי עם צג מגע 9 אינץ' (7 אינץ' בציוד התקני) עם תאימות לאפל, אנדרויד, וכן ברשימת האבזור של הדגמים היקרים יותר מושבי עור חשמליים, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.

באגף הבטיחות הדי-מקס משווק אצלנו לאחר שגרף ממש בשבוע האחרון 5-כוכבי ריסוק במבחני Euro-ncap, ובכל החבילות כולל התרעות מפני התנגשות, בלימת חירום אוטומטית, תיקון סטיה מנתיב, תאורה אדפטיבית והתרעות מפני התנגשות עם רוכבי אופניים והולכי רגל.

בעולם מתגלגל הדי-מקס עם שני מנועים שונים, רק אחד מהם מותקן בחרטום של הדגם המשווק בישראל: 1.9 ל' טווין-טורבו דיזל. ההספק המרבי שלו עומד על 163 כ"ס ו-36.7 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית 6-מהירויות או אוטומטית 6-מהירויות. הכוח, בהתאם לגרסה יעבור לגלגלים האחוריים או לכל הגלגלים (הנעה כפולה), וערכים אלה מעניקים לו כוח גרירה של עד 3.5 טון וכושר העמסה של 1.1 טון. המהירות המרבית היא 180 קמ"ש, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-12.7 ש' וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-13 ק"מ לליטר סולר. לרכב גם דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, שלדברי איסוזו גם מבצעת את העברה בין הנעה אחורית לכפולה בצורה מהירה יותר וחלקה מבעבר. בנוסף לכך, כושר צליחת המים של הדי-מקס עומד על כ-80 ס"מ על פי פרסומי החברה.

אור קליין, סמנכ"ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI מסר: "הפעם האחרונה שהדימקס עשה כזאת קפיצת מדרגה הייתה ב- 2012 , הדגם החדש של הדימקס מגיע עם יכולות שטח טובות יותר, אבזור נוחות וטכנולוגיה עשיר יותר ומערכות בטיחות מתקדמות לכלל רמות הגימור כסטנדרט, נתון שלא קיים בסגמנט".

 המחירים בישראל:

חד קבינה, רמת גימור S ידני- 194,990 שקלים
קבינה כפולה רמת גימור S 4X2 ידני- 204,990 שקלים
קבינה כפולה רמת גימור S 4X4 ידני – 229,990 שקלים
קבינה כפולה רמת גימור S+ 4X4 אוטו'- 247,990 שקלים
קבינה כפולה רמת גימור LS 2X4 אוטו'- 232,990 שקלים
קבינה כפולה רמת גימור LS PREMIUM 4X4 אוטו'- 265,990 שקלים.

קבינה כפולה רמת גימור LSE PREMIUM 4X4 אוטו'- 266,990

 מרווח טיפולים: כל 20 אלף ק"מ או שנתיים.