$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רמי וקסמן פורש מתפקידו

שינויים בצמרת חברת המזרח. לאחר 14 שנים עוזב רמי וקסמן, סמנכ"ל המכירות והשיווק את מותגי הממלכה האנגלית. "פונה לדרך חדשה מלא באנרגיה"

ניר בן טובים  04.08.21 - 10:06
רמי וקסמן -לנד רובר דיפנדר (צילום: יחצ)
רמי וקסמן -לנד רובר דיפנדר (צילום: יחצ)

לא בכל שבוע חווה ענף הרכב בישראל שינויים מנהליים בעלי חשיבות. אולם הפעם, אכן מדובר במיני-זעזוע בקבוצת היוקרה ובכלל בצמרת המקומית. חברת המזרח, יבואנית רכבי לנד רובר יגואר הפיצה היום (רביעי) הודעה לפיה סמנכ"ל השיווק והמכירות של מותגי היוקרה הבריטיים רמי וקסמן מסיים את תפקידו, באחת הקנדציות הארוכות ביותר בתחום זה שהתפרשה על פני 14 שנים.

וקסמן (53), נשוי פלוס 4, בוגר הנדסת תעשייה וניהול בטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, ניווט את המותגים באחת התקופות המורכבות ביותר שלהם, בסמיכות אל השנים בהן שלטה בלנד רובר וריינג' רובר חברת פורד, עד שהבעלות המלאה נמכרה לידי 'טאטא' בשנת 2008 שייסדה את תאגיד JLR המאוחד (יגואר-לנד-רובר). כזכור, זו הכריזה על רפורמה גלובלית עם הגדלת תקציב, מקומות עבודה, הרחבת מעגל הדגמים ועוד, כולל כניסה אגרסיבית לשוק הרכב הסיני (מהלך שחיזק את יסודות JLR) והביא לנו את אחד הדגמים הרווחים ביותר עבורם, ריינג' רובר איווק. 

כמו כל מוצר שעובר שינויים אסטרטגיים, גם לחברת המזרח היו עליות וירידות לאורך השנים עם המותגים שברשותה, אולם וקסמן הקפיד לנצל בצורה נכונה את יתרונותיהם של רכבי הממלכה האנגלית ובעיקר מצא חיבור אישי עם חברת לנד-רובר ומסורת ה-4X4, שם גם התניע מהלכים כלכליים והקים קהילת עכברי שטח אדוקה עם טיולים מאורגנים ואירועים המוקדשים לשוחרי היצרן. אם בשנותיו הראשונות בתפקיד לנד רובר הסתפקה בפחות מ-150 כלים בשנה, הרי שבמהלך שנת 2021 עתידים להמכר כ-700 רכבי לנדרובר, ועוד כ-100 רכבי יגואר, גידול של מאות אחוזים ביחס לאשתקד.

רמי וקסמן מסר: "עברתי 14 שנים מרתקות בחברת המזרח לשיווק מכוניות. שנים של עלייה משמעותית במכירות, חיזוק המותג  לנדרובר , קבלת המותג יגואר והזנקתו בישראל ובניית צוות מכירות ושיווק מנצח. הצלחנו לנצח דרך הבנה מדוייקת של המותגים ודרך העזה. אני מלא תודה למנהלים שלי על האמון הרב שנתנו בי לאורך כל הדרך ולצוות שלי על הנכונות לשאוף יחד איתי גבוה ולנצח". לדבריו: "התקופה הנוכחית מראה לנו כמה חשוב להיות בתנועה, להתחדש ולייצר חוויות והזדמנויות חדשות. אני פונה מלא אנרגיה לדרך חדשה, להוביל, לפתח ולנצח".