$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סאנגיונג ממשיכה להראות סימני התאוששות

תחשוף SUV חשמלי חדש בשנה הבאה שיתברג מעל הקורנדו

ניר בן טובים  29.05.22 - 13:06

תגיות: סאנגיונג

ה-Korando e-Motion, הרכב החשמלי הראשון של היצרנית הדרום קוריאנית SsangYong, נמצא בסוכנויות מסוימות בעולם מאז חודש מרץ האחרון (לא אצלנו בינתיים). עם ה'טורס', SUV גדול, שימושי וכנראה גם די קשוח, המותג נותן לנו כעת הצצה לדגם חשוב, שבדומה לקורנדו, יוצע גם הוא כרכב חשמלי 100%, וינסה לפתות עכברי שטח לשים את מבטחם בסוללה.  

המכונית שפותחה תחת שם הפרויקט J100 היא "רכב שטח בצורתו הטהורה ביותר", אומרים סאנגיונג, והמבשר של פילוסופיית העיצוב החדשה: "מופעל על ידי קשיחות", כך מסבירים בצוות העיצוב. התמונות הראשונות הן למעשה איורים ממחושבים שמאפשרים לנו לקבל תמונה חלקית לגבי התוצר הסופי, שאמור להיות זמין בקוריאה בקיץ ולאחר מכן באירופה בגרסה חשמלית מלאה ב-2023.

לפי SsangYong, שם הסדרה נוצר בהשראת הפארק הלאומי טורס דל פיינה, המשתרע על הרים, קרחונים, אגמים ונהרות בפטגוניה שבדרום צ'ילה. הטורס החדש צריך "להקנות תחושה של הרפתקאות, חופש וחוסן" כך הוצמד לפרסומים עבור כלי התקשורת. התמונות שפורסמו כעת נותנות טעימה מקדימה מהעיצוב ומהשפה העיצובית העתידית, אולם אין כרגע בדל של מידע לגבי השינויים בחלל הנוסעים, שאמור גם הוא לשדר לא מעט חידושים.

מכל מקום, הדרום קוריאנים מבטיחים מרחב נדיב וניצול "מעולה" של שטח המחיה הכללי. בנוסף, ישנן פונקציות רבות שהופכות את הטורס ל"בן לוויה המושלם לפעילויות פנאי כגון קמפינג וסיורי גילוי בטבע", מה שזה לא אומר.

"עם הטורס אנחנו ממלאים את הפער בין רכבי שטח בינוניים כמו הקורנדו לבין דגמים גדולים יותר בגזרת ה-D/E כמו הרקסטון. בצעד זה, אנו יוצרים פלח שוק נוסף שפותח בפנינו הזדמנויות צמיחה חדשות, במיוחד אם נפתח ברציפות את מגוון המוצרים", אומר דובר SsangYong.

היצרן עדיין לא חשף פרטים טכניים על הטורס. ה-Korando e-Motion הקטן יותר, עם אורך של 4.45 מטר מופעל על ידי מנוע חשמלי של 140 קילוואט/190 כ"ס, המספק מומנט מרבי של 37 קג"מ. סוללת 61.5 קילוואט-שעה מאפשרת טווח של 339 קילומטרים לפי מחזור WLTP. הקורנדו E, שמחירו בגרמניה החל מ-38,990 יורו, ניתן לטעינה של 20 עד 80 אחוז ב-33 דקות במסופים מהירים. בקוריאה סוברים, כי הטורס יהיה חזק ממנו רק במעט ויחלוק עימו את הנתונים הבסיסיים של מערכות החשמל.