$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טורניר Hearthstone: סיכום גמר

סיכום הטורניר, שהתרחש בחדר הגיימינג הייפ.

שי קמפלר  19.09.17 - 14:40

תגיות: HearthstoneHype

אירוע ( HCT Summer Playoffs Israel ) הרשמי של קהילת הארטסתון ישראל התקיים ביום שבת וראשון במתחם HYPE בתל אביב.

לכל מי שאיינו מוכר עם המשחק, הארטסתון היינו משחק  דיגיטלי חינמי אשר מבוסס על עולם World Of Warcreft של חברת בליזארד, בתוספת קמצוץ קטן של הומור לאווירה, המשחק בתורות, כאשר המטרה היא (לרוב) להוריד את החיים של היריב לאפס, ובכך לצבור עוד נקודות ניסיון, מטבעות ( שבעזרתם ניתן לקנות חבילות במשחק ) ולהתחרות בכל מיני מצבי משחק שונים.
קהילת הארטסתון בישראל היא קהילה מאוד אקטיבית אשר פועלת באופן ישיר עם בליזארד העולמית בכדי להעשיר לכל השחקנים את החוויה בנידון.

האירוע, שהתקיים בחדר הגיימינג HYPE שנפתח בתל אביב, הכיל מספר תחרויות כאשר המרכזית הייתה על פרסים בסך שווי פרסים של מעל ל-1000 שקלים, באירוע המרכזי התחרו שחקנים ביניהם בחמישה סיבובי סוויס (פורמט אשר שחקן פוגש כל סיבוב יריב בעל אותו סכום נקודות ) ולאחר מכאן הטובים ביותר עלו לטופ 8 שם הם התחרו על הפרס.

מצב המשחק אשר הגדיר איזה קלפים מותר לשחק הוא סטנדרט, זאת בשל היציבות היחסית בפורמט הזה וכמובן בשל היות והוא הפורמט העיקרי של המשחק. סטנדרט הוא מצב שבו יש סטים מסוימים של קלפים אשר מותרים למשחק והם משתנים מידי שנה.

פורמט הקרבות אותו שיחקו נקרא קונקווסט, בפורמט זה השחקן מגיע עם שלושה חבילות, והיריב פוסל אחת ועלייך לנצח עם כל החבילות, סה"כ מדובר במצב של הטוב משלוש קרבות.
התחרות הייתה בעלת רמה גבוהה כאשר באופן לא מפתיע בכלל שהדרואיד הוא זה שחטף כל פעם את הבאן בשל חוזק הדק של קלאס זה במטא, בנוסף נראה כמות משחק גדולה מאוד של קאזקוס פריסט ( ופאלדין מורלוק, יש להגיד שמאז הטורניר הוכרז כבר שינוים בקלפים שנוגעים לכמה דקים אשר נראו בתחרות ובמיוחד בדרואיד  בשל הרצון של חברת בלייזארד לאזן את המטא ולאפשר ליותר דקים לשחק.

בנוסף מלבד התחרות הראשית נעשו תחרויות צדדיות על פרסים מיוחדים שהגיעו ישירות מבלייזארד העולמית, תחרויות אלו היו תחרויות קלאסים, כאשר על כולם לשחק באותו קלאס, סוג התחרות המסוים הזה גרם לכך שנוצרו דקים מעניינים ושונים מהרגיל לאותם קלאסים, הן הכילו שילוב אשר נועד להיות גם להיות אנטי חבילות שגרתיות של אותו קלאס וגם כמובן להכיל את היתרונות של אותו קלאס.
בצורה כזו נראו חבילות שלא היו נראות או מצליחות במטא הרגילה.
 
גם פורמט הארנה לא הוזנח בשל חשיבות המצב למשחק, פורמט הארנה היינו מצב אשר אתה מקבל אפשרות לבחור בין שלושה קלפים אשר נבחרים באופן רנדומלי, יש באפשרותך לעשות 30 בחירות ולאחר מכאן אתה מתחרה עם אותו דק של קלפים נגד אנשים אחרים בעלי אותו סכום ניצחונות כמו שלך ונעשה תחרות שם כאשר השחקן שמגיע לכמות הניצחונות הגבוהה ביותר מקבל פרס בתור אלוף הארנה.

סך הכל לאירוע הגיעו לאירוע יותר 100 שחקנים ומראה שקהילת הארטסתון בדרך טובה וחזקה קדימה עם תחרויות מקצועיות ופרסים טובים למתמודדים וזו רק ההתחלה כאשר ישראל עולה מיום ליום בדירוג ורמת השחקנים בכל העולם וצוברת מודעת לרמתה ברחבי העולם.