$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לא נכריח את השחקנים לשדרג לדור הבא"

מנכ"ל אקס בוקס , פיל ספנסר, מדבר על אסטרטגיית הדור הבא וה-Series X, יחד עם הצעדים שיטיבו עם הצרכנים: "השחקנים הם בלב בסיס האסטרטגיה שלנו, לא החומרה"

מתן בן ישי
מתן בן ישי  21.07.20 - 13:55

פיל ספנסר, מנכ"ל אקס בוקס במיקרוסופט, כתב פוסט בבלוג הרשמי של אקס בוקס שם הוא מפרט את את כל האסטרטגיה של החברה לדור הבא. מעבר לכל האפשרויות שכבר דווחו כמו תמיכה אחורנית ושירות האקס בוקס Game Pass, ספנסר חשף גם נתון נוסף מעניין שמאוד מטיב עם הצרכנים.

נראה שבמיקרוסופט לא מתכננים לשחרר משחקים אקסקלוסיביים בלעדיים רק לקונסולת ה-Series X, ולא יכריחו את השחקנים לשדרג לדור הבא על מנת לשחק בכל המשחקים שהחברה תפתח במהלך השנים הקרובות.

ספסנר כתב: "לא נכריח את השחקנים לשדרג לדור הבא על מנת לשחק באקסקלוסיביים שלנו. אנחנו רוצים שכלל שחקני האקס בוקס יוכלו להנות מהמשחקים של המפתחות הבלעדיות שלנו, לכן כל כותר חדש שישוחרר בשנים הקרובות כמו Halo Infinite, יהיה זמין גם בסדרת ה-Series X וגם על הדור הנוכחי - האקס בוקס וואן, החל מיום ההשקה".

האמירה מתחברת למה שספנסר ועמיתיו במיקרוסופט טענו בחודשים האחרונים: בחברה מעוניינים שצרכנים שהחליטו להשקיע במשפחת אקס בוקס, ירגישו כי קיבלו תמורה מלאה באמצעות נגישות ותוכן. מבחינת מיקרוסופט, הגישה שתנחה אותם מכאן ואילך היא לאו דווקא החומרה הבלעדית (כלומר קונסולות האקס בוקס)  אלא התוכן עצמו - כמו המשחקים הבלעדיים של החברה.

"השחקנים הם בלב בסיס האסטרטגיה שלנו. המשחקים שלנו הם הפוקוס העיקרי ולא החומרה. אנחנו רוצים לאפשר לשחקנים לשחק במה שהם רוצים על כל קונסולה שבבעלותם. אני חושב שזה נוגד את העקרונות של גיימינג: העובדה שאנחנו חוסמים שחקנים, ומאלצים אותם לרכוש את מכשיר ספציפי על מנת לחוות את המשחקים האלו". סיכם ספנסר.

במהלך יום חמישי הקרוב תחשוף מיקרוסופט את ליין המשחקים שלה לדור הבא שפותחו ע"י מפתחות בלעדיות, והמשמעות היא ששחקנים בעלי אקס בוקס וואן עדיין יוכלו להנות מאותם אקסקלוסיביים. בין אם אתם שחקני סוני אדוקים או אפילו PC Master Race, אי אפשר שלא להודות שמדובר בצעדים משמעותיים עבור הצרכן הפשוט. מה אתם חושבים על האסטרטגיה של מיקרוסופט? שתפו אותנו בתגובות.