$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אניילי השווה את הסופר ליג לקול אוף דיוטי ופורטנייט

יו"ר יובנטוס מסביר על הסיבות לפרוייקט השאפתני: "מתחרים על תשומת הלב של הילדים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.04.21 - 16:15

הרעיון של הסופר ליג היה נשמע מבטיח, אך לצערם הרב של היוזמים הרעיון נכשל בתוך יומיים בלבד ולא הצליח להתרומם לשלבי הביצוע. כעת מי שהגה את הרעיון, אנדראה אניילי - יושב ראש יובנטוס, מסביר מדוע הרעיון היה הכרחי עבור ענף הכדורגל והעתיד שלו.

במהלך ראיון לעיתון הספורט האיטלקי Corriere dello Sport, אניילי טען: "בניגוד לדור שלי, הדור החדש מעוניין באירועים גדולים שלא קשורים לאלמנטים של שמרנות. 40% מתוך בני הנוער בגילאים 15-24 לא מתעניינים יותר בכדורגל. אנחנו צריכים תחרות שמסוגלת להתחרות עם מה שמשווק בפלטפורמות הדיגיטליות. להפוך את הדיגיטלי לאמיתי".

"בואו נעזוב את ההשפעות התחרותיות של משחקים כמו פורטנייט או קול אוף דיוטי למיניהם, ונחזיר את תשומת הלב של הילדים של ימינו שמיועדים להיות האוהדים של מחר לענף הכדורגל".

לפי אניילי, הסופר ליג הייתה אמורה להוות קרש קפיצה הכרחית לענף הכדורגל, והיה אמור להציב אותו בתור מתחרה על תשומת הלב של הילדים והנוער, שבימינו שקועה בעיקר בגיימינג.

גם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, שהגה והקים את רעיון הסופר ליג, טען בעבר כי ענף הכדורגל צריך לעבור שינויים והתאמות, ואף הציע לקצר את המשחקים לפחות מ-90 דקות - הכל על מנת להתחרות על תשומת ליבם של הצופים הצעירים.