$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יותר מ-150 אלף שחקני באטלפילד 2042 דורשים החזר כספי

המשחק איבד יותר מ-96% מבסיס השחקנים בסטים שלו מאז ההשקה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.02.22 - 14:12

עצומה שפורסמה לאחרונה ב-Change.org במחאה על הטיפול של EA ב-Battlefield 2042, מבקשת שכל מי שרכש את את הכותר ללא קשר לפלטפורמה, יהיה רשאי לקבל את כספו בחזרה. זה כמובן נובע מהמצב הלא משביע רצון של המשחק מההשקה, ותסכול השחקנים מאולפן הפיתוח, DICE וחברת האם. 

עד כה הצליחה העצומה לצבור למעלה מ-180,000 חתימות, מספר שרק ממשיך לצמוח, של מעריצי הסדרה שחשים אכזבה. בעצומה נכתב: "השחרור של באטלפילד 2042 של EA היה עלבון לכל לקוח שרכש את משחק הווידאו הזה תמורת 70 דולר עקב הפרסום הכוזב של EA". 

לפי ההבנה בנושא, רוב המעריצים התומכים בעצומה הזו לא מחפשים החזר בגלל שבאטלפילד הוא משחק נורא. זהו מחק יריות מגוף ראשון ששחיק לחלוטין אם כי פגום. עיקר הנושא עבור העותרים הוא "הפרסום הכוזב" של EA. החברה הבטיחה יתר על המידה לספק תכונות שלא נראה שסביר שיקרה.

לאחרונה, DICE אישרה שעונת התוכן הראשונה של המשחק נדחתה לקיץ. בשל כך, המשחק לא יקבל נשקים חדשים, מפה או דמויות חדשות עד יוני לפחות. הצורך לחכות שבעה חודשים לעדכון תוכן אינו מספיק טוב למשחק עם תוחלת חיים של שנתיים עד שהכותר הבא יוצא. רק לדוגמה: באותה מסגרת זמן, באטלפילד 4 קיבל שתי הרחבות מלאות.

מאז שהמשחק הושק ואחרי כל הבלאגן הראשוני, נודע כי וינס זמפלה, בוס אולפן הפיתוח, Respawn קיבל את המושכות להוביל את הסטודיו של DICE וגם של זיכיון באטלפילד לעתיד. זמפלה ו-Respawn ידועים כמובן בזכות הכותרים Titanfall ו- Apex Legends, שהאחרון שבהם החליף את באטלפילד בתור כותר היריות מגוף הראשון החשוב ביותר של EA. בנוסף זמפלה הוא אחד ממקימי סדרת המשחקים הסופר פופולרית והיריבה הגדולה של באטלפילד לאורך הכל השנים, Call Of Duty.

האמנם, בזמן שהמשחק ממשיך לאבד שחקנים ויוצרי תוכן, רבים פשוט לא רוצים לחכות ולראות אם DICE תצליח לתקן את את הכותר ולהחזיר שחקנים שכבר עברו למשחקים אחרים. עם ירידה של 96% בכמות השחקנים שרכשו ושיחקו את המשחק על פלטפורמת סטים.

לשם השוואה, השיא של המשחק ממש בהתחלה - קצת יותר מ-105 אלף איש. כדאי לקחת בחשבון שהמשחק זמין גם למחשב האישי דרך Origin והחנות של Epic, אך המספרים ב-Steam נותנים הבנה מסוימת למצב הגרוע שהמשחק נמצא בו.