$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לא לעניין: שחקני Warzone נגד הפריטים בתשלום במשחק

חברות הגיימינג מוצאות דרכים חדשות לגרום לנו לבזבז כסף וזו אשמתנו

ניר אימבר
ניר אימבר  11.07.22 - 13:27

לפני קצת יותר משנה, ב-22 ביוני, דיווחנו כי משחק הבאטל רויאל Warzone, היה תחת ביקורת קשה מצד מעריצי המשחק, על שחרור סקין, שרבים ראו בו כעוד דרך של ענקית הגיימינג לגרום לגיימרים שלה לבזבז עוד כסף על המשחק. למי שאולי זוכר או לא, אולפן הפיתוח Raven שיחרר סקין בשם Roze, שאותו שחקנים קיבלו אחרי שעלו את כל הרמות בבאטלפאס - מערכת מוניטיזציה המספקת תוכן נוסף לשחקנים בדרך כלל באמצעות עליית רמות ומתגמלת את השחקן בפריטים בתוך המשחק דרך השלמת אתגרים ספציפיים.

הבעיה עם הסקין הייתה קשורה לאופן הנראות שלו. "הלבוש" היה כהה לחלוטין, מה שאומר שהיה קשה מאוד לזהות אותו באזורים חשוכים של המשחק. אפילו עיניה של רוז היו מוקפות בצבעי פנים שחורים. כל מי ששיחק ב-Warzone יודע שיש הרבה אזורים אפלים במפה שאפשר להסתתר בהם. תוסיפו לזה את הסקין של רוז, והאויב שלכם הופך להיות בלתי נראה.

למרבה המזל, Raven תיקנו את הסקין והפכו אותו לקצת יותר בהיר. הכל טוב יפה, רק שלקח להם עונה שלמה במשחק כדי לתקן את זה, אך תיקנו וזה מה שחשוב. נקפוץ קדימה לתחילת שנת 2022. בינואר שוב דווח כי סקין חדש ב-Warzone גורמים לשחקנים להיות "בלתי נראים". הסקין בשם Awoken לדמות של Francis, גרם לשחקנים מסוימים להיות בלתי נראים מטווח מסוים. הדבר היחיד שכן היה נראה לעין זו הכיסוי פנים של הדמות. כמובן, שכל זה נתן יתרון בעייתי לאלו אשר השתמשו בו, מה שגרם לעוד כעס בקהילות השחקנים, שגרר עוד תיקון של אולפן הפיתוח לאחר זמן מה.

בחודש האחרון שחקני קול אוף דיוטי ו-Warzone, קיבלו את העונה הרביעית למשחק הבאטל רויאל וכותר קול אוף דיוטי השנתי, Vanguard. כמו בכל עונה, המשחק מקבל תוכן חדש הכולל, נשקים, מפות חדשות וכמובן...סקינים חדשים. אחד הסקינים "החדשים" שנוספו הוא Roze 3.0, הגרסה העדכנית לסקין המקורי. הדמות עדיין כהה מאוד, שקשה לראות אותה אפילו ממרחק של לפחות 50 מטרים. אקטיוויז'ן הוסיפה פס סגול "בהיר" לסקין, מה שלא בדיוק עוזר להבחין בדמות. צריך לזכור שקול אוף דיוטי מבוסס על תנועה מתמדת ומשחקיות מהירה.

אחרי שלושת המקרים הללו, השאלה הראשונה שקופצת לראש היא, למה אקטיוויז'ן לא לומדים? למה להכעיס את השחקנים סתם? ובכן, מחירו של אותו סקין הוא 25$. Warzone הוא משחק חינמי, כלומר חינם להורדה ולשיחוק. ההכנסות מהמשחק מגיעות מקניית תוכן בתשלום כגון נשקים או סקינים, כך שכמובן שהחברה רוצה שנקנה כמה שיותר.

איזה דרך יותר טובה מאשר לגרום לאחד מהפריטים להיות ממש הכרחי לשחקנים? בכל עונה הנשקים החדשים שנוספים למשחק, הם בכלליות הנשקים שכדאי להשתמש.  התוצאה ממהלך זה היא, שכל הגיימרים משתמשים באותם נשקים כי אין שום סיבה להשתמש בשום דבר אחר, הרי אנחנו רוצים לנצח, והדרך לנצח היא לשחק עם מה שאקטיוויז'ן רוצה שנשחק.

האשמה גם לא חומקת מאיתנו הגיימרים. אנחנו אוהבים לקטר על המהלכים הלא כשרים שהחברות עושות. אך בסופו של דבר הרבה גיימרים קונים את אותו הפריט בשביל היתרון היחסי שהוא ייתן להם. ועדיין יש את אלו שימשיכו לבכות גם אחרי שקנו את הסקין, אז למה שמישהו יקשיב לטענות שלהם? איזה סיבה יש לצוותי הפיתוח לתקן את הבעיה אם המכירות של אותו פריט בשמיים? אין סיבה וכל זה עלינו - השחקנים.

עד כה "הבאג" (אם אפשר לקרוא לו ככה), לא תוקן וכנראה שייקח עוד זמן עד שאכן יסדרו אותו. בסופו של דבר תעשיית הגיימינג שינתה את פנייה. המעבר למשחקים בחינם והטרנד החדש תחום, Live Service, או שירותי מנויים, שינה את צורה בה אנו הלקוחות, צורכים ומשלמים על התוכן שאנו רוצים.