הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יד ברחבה ונבדל של אמבפה. האם ספרד קופחה?

פעמיים ב-VAR הלכו לטובת צרפת בגמר האומות. ענו על הסקר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.10.21 - 22:47

מערכת ה-VAR הוטמעה במפעלים רבים בכדורגל העולמי על מנת למנוע טעויות שיפוט, אך לעיתים שיקול הדעת של האנשים שנמצאים מול המסכים עשוי להוביל להרמות גבה. במשחק הגמר של ליגת האומות הערב (ראשון) בין ספרד לצרפת נרשמו שני אירועים מעוררי מחלוקת, הראשון כשז'ול קונדה נגע בידו בצורה ברורה בתוך הרחבה, ואנשי ה-VAR לא אותתו זאת לשופט המשחק, והשני כששער של קיליאן אמבפה אושר למרות שהיה נדמה שהוא היה בנבדל.

האם ספרד קופחה? ענו על הסקר >>>