$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מפלצת הדקאר של אאודי מעלה הילוך

חטיבת המירוצים של היצרן הגרמני מגבירה את מסגרת האימונים של רכב השטח החשמלי

ניר בן טובים  28.09.21 - 12:48

לאחר סדרת ניסויים בגרמניה ובספרד, הצוות של אאודי ספורט פונה כעת לראשונה מאז הוצג דגם האי-טרון דקאר למדבר ולדיונות בחום הקופח של מרוקו. שלוש קבוצות הנהגים של אאודי היו מעורבות במקצה האימונים התובעני: סטפן פטראנסל, כוכב הניצחונות של ראלי דקאר, קרלוס סאיינז (לשעבר WRC ואביו של נהג הפורמולה 1 של פרארי) ומטיאס אקסטרום (אלוף מסדרות ה-DTM) שהתחלפו בתורות על ההגה של אב הטיפוס החשמלי.

אאודי בחרה להגיע למדבר המרוקאי כדי לבחון את מגבלות המערכת החשמלית תחת תנאי מזג אוויר מפרכים במיוחד. רכיבים כגון ה-MGU (גנרטור פנימי) למשל, לא פותחו מלכתחילה לשימוש בטמפרטורות סביבה כה קיצוניות ולכן מדובר בציון דרך חשוב בפיתוח המכללים של הרכב. גם מעגלים אלקטרוניים חדשים ורכיבים אחרים נדחקו לקצה היכולת, כולל בקרת מתח הסוללה, שלמרות שזו הוכשרה במיוחד עבור ראלי דקאר אולצה כאן למאמצים כבירים. מדובר בניהול אופטימלי של הטמפרטורה והיכולת לנצל את הביצועים המרביים של הסוללה כדי שהרכב לא יתקפל ברגעים המכריעים.

אודי RS Q e-tron מצויד במערכת חשמל בעלת שתי יחידות גנרטור מנועים (MGU) מפורמולה E. הסוללה החדשה בקיבולת 50 קווטש במתח גבוה (משקל כ-370 ק"ג) שפותחה על ידי אאודי ספורט, נטענת בעת נהיגה באמצעות ממירי אנרגיה בדמותם של מנוע TFSI בנפח 2.0 ל' וגנרטור שלישי. עם שני מנועים חשמליים, אחד לכל סרן, ההספק המרבי הוא 670 כ"ס. 

במקביל למבחנים, אאודי ספורט כבר החלה לבנות את המכונית הראשונה המיועדת לתחרות עם שלדה מספר 104. ראלי דקאר יוזנק בתחילת ינואר הקרוב בערב הסעודית.