$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טנדרים: ניסאן נבארה מחודש נחשף

הפיק-אפ הקשוח מוצג בדור מעודכן עם חזית מחודשת ותא נוסעים מאובזר יותר. בישראל בשנה הבאה

ניר בן טובים  05.11.20 - 11:37

תגיות: ניסאן

ניסאן מציגה מתיחת פנים של הנבארה, על בסיס הדגם הקיים כבר מ-2014. בדומה למתחריו הישירים לתחום עבודות העפר ותרבות הפנאי והתיור, בהם טויוטה היילקס ומיצובישי טרייטון, הנבארה אינו משקף קפיצת מדרגה טכנולוגית אלא מסתפק בליטושים ויזואלים חיצוניים ופנימיים כדי לבדל את עצמו מהדגם היוצא. המשמעות היא שאין הפתעות מרחיקות לכת בתחום יחידות ההינע, אך כן חלו שיפורים מדודים בביצוע.

מי שמכיר את הנבארה היטב ימצא כאן שיפור מעניין בתחום הנראות, במיוחד בחלק החזיתי. ניסאן משווים לו מראה יותר קובייתי מקודמו עם החלפה מלאה של הפגושים ויחידות הפנסים, כולל שילוב של תאורת LED חדישה. הפרונט מאופיין כעת בתמה מורחבת של הגריל המושחר עם תיחום כרום שלדברי ניסאן יהווה חלק מהמוטיב העיצובי של רבים מדגמי ה-4X4 והקרוסאוברים של המותג בזמן הקרוב. גם הזנב זכה לחידודים, אולם אלה הרבה יותר מתונים מהקצה השני שלו.

בתא הנוסעים אין הרבה בשורות גדולות. הנדסת האנוש נותרה כפי שהייתה, כאשר רק רכיבים כמו גלגל ההגה וחלק מהמתגים עודכנו לטובת מראה חדש יותר והמושבים בשורה שתיים יהיו תומכים יותר לנוסעים. מערכת ההפעלה של בקרת המדיה שודרגה ומציעה כעת תמיכה באפל ואנדרויד, תפעול קולי, סטרימינג של מוסיקה ועוד פקדים על גלגל ההגה, בין היתר. בתחום הבטיחות ניסאן מחזקת את הנבארה עם מגוון מערכות: בלימה אוטומטית, התרעות על קרבה מסוכנת לעצמים, תיקון סטיה מנתיב, פיקוח על שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה צולבת מאחור, מצלמות 360 מעלות כולל מערכת מעקב זחילה בנהיגת שטח. 

הנבארה, החולק שלדה עם מרצדס X-קלאס עליו השלום וכן עם רנו אלסקן החדש, ימשיך עם מנוע 2.3 ל' טורבו דיזל 190 כ"ס ו-44 קג"מ בחיבור אל תיבת שש מהירויות ידנית או שבע מהירויות אוטומטית דו-מצמדית, עם אפשרות לבחירה בין הנעה אחורית להנעה לכל הגלגלים. ניסאן טוענים שביצעו חיזוקים בבולמים, בדרפנציאל ובמערכות ה-4X4, כך שכושר הגרירה שודרג וכן היכולות שלו להתמודד עם איזורים מאתגרים תחת עומסים כבדים. תוספת אחת חגיגית תהיה חבילת ה-PRO4-X, תגובה לקיט ה-דקאר פרו שהכרנו לאחרונה במיצובישי טרייטון, עם אקסטרא מיגונים לדרכים מסולעות.

מהיבואנית לישראל קרסו מוטורס נמסר: "השיווק יחל ראשית למדינות דרום מזרח אסיה. הצפי לתחילת השיווק באירופה הינו מחצית שנת 2021, לא סופי". המשמעות היא, בין השורות שלכל המוקדם נראה את הנבארה אצלנו ברבעון האחרון של השנה הבאה, אולי קצת לפני כן. המחיר של הנבארה בישראל עמד בשנים האחרונות על כ-240-250 אלף שקלים.