אזור הוידאו כדורגל ישראלי כדורגל עולמי כדורסל ענפים אחרים שידורים תוכן גולשים טוטו ווינר

אירופה השתגעה. משחקי ענק באנגליה ובספרד


מערכת אתר ספורט 5|00:15|22/04/2009

באנגליה, קונצרט של בניון (צמד) וארשבין (רביעייה) הסתיים ב-4:4 מדהים בין ליברפול וארסנל. בספרד, ריאל גברה 2:3 על חטאפה במשחק שכלל בין היתר מכות ושער ניצחון בדקה 94. צפו בדרמה מהברנבאו

צפו בתקציר ה-2:3 של ריאל (GETTYIMAGES)
Samsung
צפו בתקציר ה-2:3 של ריאל (GETTYIMAGES)

לפעמים יש ערבים כאלו. מחד, ריאל מדריד חוזרת ל-2:3 מטורף לחלוטין מול חטאפה ומצד שני, ליברפול וארסנל נותנות הצגה עילאית שמסתיימת ב-4:4 באנפילד. גיבורים? תתחילו לספור. 1. יוסי בניון עם צמד ושער שוויון בדקה ה-93. 2. אנדרי ארשאבין עם רביעייה היסטורית לרשת של המרסיסיידרס. 3. גונסאלו היגוואין עם צמד ושער ניצחון בדקה ה-94 מול חטאפה וגם פרננדו טורס שכבש פעמיים ראוי לאיזכור.

הקבוצה של רפא בניטז, שמבססת את עצמה כהצגה הכי טובה באירופה בשבועות האחרונים, שוב היתה שם כדי לספק רכבת הרים מטורפת מול התותחנים. בשורה התחתונה, השער של קפטן הנבחרת העלה את המרסיסיידרס למקום הראשון בזכות הפרש שערים טוב מזה של מנצ'סטר, אבל לפרגי ושות' יש שני משחקים חסרים כך שבדיוק כמו לפני שבוע, ליברפול שוב שותפה להצגת כדורגל ענקית אבל נאלצת ללכת הביתה עם תוצאה שעושה הרבה יותר נזק מתועלת.

ובספרד, ריאל היתה קרובה מאוד להניף דגל לבן במאבק מול ברצלונה על האליפות, אבל החטאת פנדל פשוט שערורייתית של קאסקרו מחטאפה ורגל שמאל האימתנית של החלוץ הארגטינאי הורידו את הפער חזרה ל-3 נקודות, כאשר לקטאלונים משחק חסר.

ליברפול - ארסנל 4:4

ליברפול פתחה חזק מאוד. כבר בדקה החמישית ארבלואה ניסה למצוא את יוסי בניון מאחורי ההגנה, אבל הדגל עלה והקשר נאלץ לוותר על ההזדמנות. כעבור דקה בניון פרץ בימין ויישר כדור לכיוונו של טורס, אבל הגנת התותחנים התערבה והרחיקה. בדקה ה-36 הגיע השער, אבל מהכיוון הלא צפוי. מאסצ'ראנו איבד בשלומיאליות ברחבה, נאסרי השאיר מצוין לפאברגאס, שפינק את ארשאבין בכדור רוחב מדויק. הרוסי ירה למשקוף ופנימה מ-5 מטרים - 0:1 לארסנל.

בדקה ה-49 נעשה סוג של צדק. בקארי סניה הגיב רע מאוד לניסיון הגבהה של ארבלואה, קאוט השתלט על הריבאונד ושלח הגבהה מצויינת מצד ימין. טורס המתין לא מכוסה ונגח פנימה בקלות מ-5 מטרים - 1:1 באנפילד. בדקה ה-56 הושלם המהפך ובהתאם למה שראינו כל המשחק, השחקן הראוי ביותר כבש. הרחקה רעה של פביאנסקי הגיעה לקאוט, שחדר לרחבה והגביה. בניון נגח מקרוב כדור שהפולני הדף, אבל רק אחרי שהוא עבר את הקו - 1:2 לליברפול.

ארסנל ממש לא ויתרה. בדקה ה-65 ונגר הכניס את וולקוט אבל מי שעשה את העבודה הוא אותו אדם שכבש את הראשון. בדקה ה-67 אנדרי ארשאבין חטף כדור מארבלואה ודהר לקדימה. כשהוא 17 מטרים מהשער הרוסי שיחרר טיל בחצי גובה שגם שני שוערים לא היו עוצרים - 2:2 באנפילד.

עוד לא הספקנו להתאושש והרוסי האיום מכה שוב. בדקה ה-70 כיסוי מזעזע של הגנת המארחים איפשרה לארשאבין לקבל כדור שטוח לבד לגמרי 10 מטרים מהשער ואחרי מה שהוא עשה בשער השני, עשרה מטרים זה באמת קטן עליו - 2:3 לארסנל.

נגמר? לא אצל ליברפול, לא העונה. בדקה ה-72 פרננדו טורס קיבל כדור 16 מטרים מהשער עם הגב, הסתובב מול מיקאל סילבסטרה חסר האונים והפציץ לפינה של פביאנסקי - 3:3 מדהים באנפילד. בדקה ה-82 המהפך השלישי היה קרוב מאוד אחרי קרן של צ'אבי אלונסו מצד שמאל. טורס התרומם ונגח מצוין, אבל קיירון גיבס ניצב על הקו וסיפק הרחקה קריטית.

בדקה ה-90 הוא שוב עשה את זה! טעות של אלונסו הוציאה את האורחים למתפרצת ואנדרי ארשאבין, עוד פעם אנדרי ארשאבין, הגיע לעימות מול ריינה. הפעם הוא הפציץ את הפינה את זה ברגל שמאל, ככה בשביל הגיוון - 3:4 מדהים לארסנל, רביעייה לארשאבין.

טוב, זה כבר חייב להיות זהו, לא? ממש לא! בדקה ה-93 כל ליברפול עלתה להתקפה. הגנת ארסנל לא הצליחה להרחיק הגבהה מימין ומי הגיע? יוסי בניון, האיש של בניטז לשערים קריטיים ומשימות מיוחדות שוב היה שם בזמן ובמקום וירה פנימה, השלים צמד וקבע 4:4 בלתי ייאמן באנפילד.

12

ריאל מדריד - חטאפה 2:3

ריאל פתחה לא טוב, ובדקה ה-10 הוציאה כדור ראשון מהרשת. מורל פרץ באגף בימין והרים כדור מדויק לראשו של סולדדו שנגח מדויק לפינה והכניע את קאסיאס, 0:1 לחטאפה. בדקה ה-45 קיבלה ריאל מתנה גדולה מהגנת חטאפה והשוותה. גוטי הכניס כדור סתמי לרחבה, קורטס הרחיק רע מאוד והכדור הגיע להיגוואין שעבר את סטויקביץ' וגלגל פנימה. מיד לאחר מכן שרק השופט למחצית, התוצאה 1:1.

בדקה ה-83 חטאפה עלתה ליתרון 1:2. קאסקרו הרים כדור לראש של סולדאדו שהשאיר כדור נהדר לאלבין, שלא התקשה להכניע את קאסיאס. כעבור שלוש דקות גוטי שולח כדור חופשי נהדר לחיבורים של סטויקביץ' והשווה ל-2:2. פחות מדקה חלפה ופפה הכשיל את סולדאדו ברחבה והוסיף מספר בעיטת בגבו של החלוץ. השופט שרק לפנדל והראה לבלם את הכרטיס האדום. קאסקרו ניגש לבצע את הפנדל ובעט בשלומאליות פנדל הזוי שקאסיאס לא התקשה לקלוט.

אחרי ההחטאה הזאת, היה טבעי שאקורד הסיום יהיה של הבלאנקוס ואכן בדקה ה-94 גונסאלו היגוואין עשה את זה עם טיל אדיר מ-16 מטרים לחיבורים שהחזיר את הצבע לפנים של ראמוס ואת הנקודות לריאל - 2:3 לריאל מדריד.

עוד הערב בספרד: נומנסיה - אתלטיק בילבאו 2:1 (סיסמה 10 / טוקוורו 30, יורנטה 48).

 

התפרסם לראשונה:     21:42 | 21/04/09 הדפס Bookmark and Share
 
תגובות
עד כה: 127 תגובות, ב- 70 דיונים. הוספת תגובה
1. הימור שלי הודעה שנקראההודעה נעולה   | 21/04/09 | 22:28
ליברפול 2 ארסנל 1
הגב לתגובה זו סגור
2. האנגלי היחיד במגרש הוא השופט.הודעה שנקראההודעה נעולה זאת ליגה אנגלית?  | 21/04/09 | 22:34
הספורט הלאומי של אנגליה היה ונשאר הקריקט ואחריו הרגבי..כדורגל מעניין שם רק את העיתונות הצהובה עוד כמה חסרי חיים.
הספורט הלאומי של אנגליה היה ונשאר הקריקט ואחריו הרגבי..כדורגל מעניין שם רק את העיתונות הצהובה עוד כמה חסרי חיים.

הגב לתגובה זו סגור
  ו-וולקוט , וקראגר...תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:00

הגב לתגובה זו סגור
  vegam gibbsתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה gonner  | 22/04/09 | 01:09

הגב לתגובה זו סגור
  אתה כל כך הזוי...איפה אתה חי?הודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:14
עצם העובדה שבכל המשחקים האיצטדיונים מלאים עד אפס מקום מראה עד כמה המשחק הזה מעניין רק "עוד חסרי חיים"...
אתה באמת ממש טמבל...

הגב לתגובה זו סגור
  האצטדיונים מלאים כי....הודעה שנקראההודעה נעולה smlie  | 22/04/09 | 00:57
הם נהנים לראות שחקנים זרים ולא אנגלים מעפנים
הגב לתגובה זו סגור
  וואלה צודקהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 02:25
בליגה אנגלית לא אמורים לשחק גם אנגלים?! ודרך אגב רוב השופטים שם הם זרים..
סוף סוף משהו שמדבר לעניין!!!
 

הגב לתגובה זו סגור
  אתה הכי דביל פהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 05:08

הגב לתגובה זו סגור
3. 2:0 לליברפולהודעה שנקראההודעה נעולה COHEN  | 21/04/09 | 22:41
התוצאה עוד לפני הסיום

הגב לתגובה זו סגור
4. ההבדל בין בניון לברקוביץהודעה שנקראההודעה נעולה אחד שיודע  | 21/04/09 | 22:49
מבחינת כדורגל מדובר בשחקנים בינוניים ללא שום הישגים משמעותים חוץ מלעשות כסף ולהתפרסם מדיבורים מיותרים.

בניון הוא שחצן מוסווה אחד כזה שמשחק אותה צנוע ונחמד מול המצלמות אבל מאחורי הקלעים איים על איצ`ה ולוזון שלא ישחק בנבחרת אם לא ישלמו לו מענקים כולל בהפסדים ועל זה שהוא סירב למאמן אלי כהן להתחלף ובכוונה נפצע לפני כל משחק של נבחרת שהכי מעצבן זה שלמרות שהוא פצוע בכל זאת מגיע לארץ רק בשביל לגנוב את כל הכותרות והפלאשים מחבריו וללקק עם כתלבי חצר שלו.

ברקוביץ לעומת זאת הוא כל מה שבניון רק אומר הכל באופן גלוי למצלמה.

הגב לתגובה זו סגור
  תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:01

הגב לתגובה זו סגור
  סתום תפה!הודעה שנקראההודעה נעולה מלך  | 22/04/09 | 00:06
סתום תפה חתיכת דביל לא יקומו ב-30 שנה הבאות שחקנים כמו יוסי בניון ואייל ברקוביץ שחקנים מצוינים שעשו קריירה של הרבה שנים ברמות הכי גבוהות של אירופה יסתום
הגב לתגובה זו סגור
  נמאס כבר מהקנאה!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 22/04/09 | 00:12
די כבר לדבר על דברים כאלו מה כואב לך שהו מצליח???? תפרגן קצת לא יהרוג אותך....
הגב לתגובה זו סגור
  צודקתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עא  | 23/04/09 | 15:46

הגב לתגובה זו סגור
  חחח מצאת טיימינג להגיד את זה...בניון עם צמד ...הודעה שנקראההודעה נעולה תומאש  | 22/04/09 | 00:16
אני ממש לא מחסידי בניון, והוא לא מהדרג הראשון של שחקנים באירופה, אבל לקטול ככה שחקן שמשחק בליברפול זו פשוט טפשות.
להזכירך - ליברפול, עם כל הכבוד, משחקת בליגה ששולחת כבר כמה שנים רצוף 3 נציגות לפיינל פור של הצ`מפיונס...וגם בלי זה - פאקינג ליברפול, אחד המועדונים הגדולים בעולם.
אבל עזוב את זה, להגיד את זה בלילה שהוא כובש צמד??
חחח
אתה בדיחה:)

הגב לתגובה זו סגור
  מה?!?!?!!?!?הודעה שנקראההודעה נעולה מה?!?!  | 22/04/09 | 00:17
מה אתה היית בשיחה של בניון עם לוזון שאתה יודע את זה??? חחח טמבל קנאי מסריח לא יודעים לפרגן ליוסי.. השחקן הכי גדול שגדל בארץ פי שמונה יותר מברקוביץ...
הגב לתגובה זו סגור
  אתה מדבר שטויותהודעה שנקראההודעה נעולה חציל אימבציל  | 22/04/09 | 00:18
בניון מוכיח כל הזמן שהוא שחקן ענק. שער ניצחון בתוספת זמן בברנבאו בליגת האלופות, צמד מול ארסנל (שוב מעבר לדקה ה-90`), ושער ניצחון על פולהאם בתוספת הזמן גם כן. בניון לא משחק הרבה כי הוא משחק במשבצת של ג`רארד, וכשסטיבי פצוע אנחנו רואים את יוסי  לוקח את ההזדמנות בשתי ידים ומוכיח לאנגליה מה הוא שווה...
אני באמת חושב שאתה אומר שהם שחקנים בינוניים רק כדי לקבל תשומת לב, והנה - אני נופל במלכודת שלך ונותן לך אותה. רק אשאל את זה, אתה זוכר את המשחק של ברקוביץ` מול מנצ`סטר? כן כן, הניצחון 6-3 שבו הוא כיכב.... לא היה מדובר במשחק לא משמעותי, מנצ`סטר אם אני זוכר נכון חטפה בראש מאלן שירר וניקסל שבוע קודם לכן והיו חייבים ניצחון כדי לצאת מזה, בא לו אותו ברקוביץ` ונותן את משחק חייו. עלאק שחקן בינוני.
קח לך חופן תשומת לב ועזוב אותנו בשקט

הגב לתגובה זו סגור
  כן, זה נכוןהודעה שנקראההודעה נעולה אבינועם (שם בדוי)  | 22/04/09 | 00:21
בחלומות שלך!
מאיפה בדיוק אתה שולף את המידע האמין והאינטליגנטי הזה על `יוסי בניון האמיתי`, משלמה שרף?
מעבר לכך, כנראה שבניון וברקוביץ הצליחו לעבוד על הרבה מאוד אנשים שהם כביכול לא שחקנים בינוניים, כי אחרת לא היו משלמים עבורם סכומים כאלה. כנראה שכל שאר העולם לא מבינים בכדורגל ורק אתה כן.

הגב לתגובה זו סגור
  לך תעשה חמוצים בלאפההודעה שנקראההודעה נעולה נתן  | 22/04/09 | 00:21
מתאים לאנשים כמוך

הגב לתגובה זו סגור
  אולי השעה שעת שמחה עבור בניוןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:23
אבל חלק מדבריך נכונים בנוסף בניון טוחן מים כל ההצגה ובסוף תיקו שכולו הפסד אבל מבחינתו אולי המשחק שיספר אותו לנכדיו
הגב לתגובה זו סגור
  אני חוזר בדברי הוא לדעתי ספורטאי עלתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 01:52
 

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מדבר שטויותהודעה שנקראההודעה נעולה בית"רי  | 22/04/09 | 00:29
שניהם שחקנים טובים וההבדל ביניהם הוא באופי-
למיטב ידיעתי יוסי אדם טוב וצנוע גם מאחורי הקלעים.
ולגבי זה שהוא נפצע בכוונה לפני הנבחרת- רק שתדע שהוא לא שיחק בליברפול כי היה פצוע וכדי לשחק במשחק מיד אחר כך של הנבחרת הוא קיבל זריקות ועלה לא כשיר ב- 100%, וכעסו עליו בליברפול.

הגב לתגובה זו סגור
  כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה צצני  | 22/04/09 | 00:34
בואנה יא יצור אחד בלי בניון לא היה לך נבחרת יא אהבל בניון וברקוביץ שניהם שחקנים גדולים עם הישגים גדולים!!!
רואים שאתה לא מבין כלום בכדורגל אז אל תגיב יותר

הגב לתגובה זו סגור
  מה זה קשור עכשיו?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה טארק  | 22/04/09 | 00:36

הגב לתגובה זו סגור
  כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה צצני  | 22/04/09 | 00:42
תשמע יא יצור אחד בניון וברקוביץ שניהם שחקנים גדולים ששיחקו ברמות הגבוהות ביותר מה רע לך לפרגן יא קנאי
אל תגיב יותר רואיםש אתה לא מבין

הגב לתגובה זו סגור
  בניון כבש צמד נגד ארסנל לא במישחק נגד הפועל ארגזיםהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 01:04
ועוד בדרמה כזו וגם במישחק מהיר ואגרסיבי כמו שהליגה האנגלית רגילה לעומת הליגה הספרדית שהיא פחות אגרסיבית.השחקן הזה מראה שוב ושוב שהוא לא סתם בהרכב אחת הקבוצות הטובות באירופה ועדיין יש מי שזורקים הערות מלאות קינאה.
הגב לתגובה זו סגור
  די חבר'ה די ליכלוכים לא במקום ובלי טעםהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:56
כל מי שמדבר על בניון כנראה סוג של חולה במחלה נפשית.
הלוואי וכולם היו "תחמנים" כמו בניון, אתם כנראה לא מבינים איזה אופי יש לבנאדם הזה, זה לא רק שהוא שחקן טוב, גם אוהבים אותו שאר השחקנים שזה לא קל בכלל במדינה זרה ולא חסרים דוגמאות של אנטיפטים בעלי כשרון שלא שווים כלום כי הם לא יודעים להתנהג.
להגיד משהו על ההתנהגות של בניון זה חוצפה וזה מעצבן אז כל מי שלא יודע איפה להוציא תסכולים אישיים יכול ללכת לאיזה יער ולצעוק חזק ולשחרר לחצים ולא ללכלך סתם בשביל לרשום איזה טוקבק חסר כל טעם טוב.
לילה טוב

הגב לתגובה זו סגור
  צודק לגמרי!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דוידו  | 22/04/09 | 09:11

הגב לתגובה זו סגור
  אתה דפוק לגמריהודעה שנקראההודעה נעולה 124  | 23/04/09 | 15:45
בניון אחד השחקנים הטובים במדינה אתה חושב שהוא נפצע בכוונה אז אתה טמבל שלא מבין כלום
הגב לתגובה זו סגור
5. go guners הודעה שנקראההודעה נעולה yohanan  | 21/04/09 | 22:53
taminu li, arsenal taszliach chayom
 

הגב לתגובה זו סגור
6. קבוצות "אנגליות" - רק זרים יש במגרש !!!הודעה שנקראההודעה נעולה ויוה איטליה  | 21/04/09 | 22:55
כל שחקני ההרכב של ארסנל ושל ליברפול הם זרים !
(אולי אגר וקארגר אנגלים - לא סגור על זה..)

אבל תשימו לב...כל ליברפול זה או ספרדים או דרום אמריקאים..
ורוב ארסנל זה..אפריקאים או זרים מאירופה..

וזה מסביר למה האנגליות מצליחות כ"כ בצ`מפיונס..

עכשיו אני אסביר לכם איך האנגליות מגיעות למצב שיש להם כסף לקנות כ"כ הרבה רכש של זרים !

אז ככה, אם תשימו לב במשחקי ליגה באנגליה, המגרשים הרבה יותר מטופחים והמגרשים מפוצצים בכל משחק..
תראו אפילו ביציעים, אבות שלוקחים את הילדים הקטנים, ואפילו זקנים וזקנות משועממים..וזה למרות שבאנגליה המחירים של כרטים למשחק יקרים יחסית !

אבל האנגלים הם עם יחסית אמיד, ולכן הם מרשים לעצמם ללכת למשחק ואפילו לקחת את הילד הקטן..

באיטליה למשל, זה ההפך הגמור, כרטיסים למשחק אומנם זולים יותר,אבל באיטליה יש אבטלה, ולאנשים אין כסף ללכת לראות משחק...ואם תשימו לב נדיר לראות באיטליה אנשים שלוקחים למשחק את הילד שלהם או הולכים כל המשפחה..
באיטליה הקהל מורכב רק מצעירים, ולכן יש פחות אוהדים ביציעים וככה גם ההכנסות של המועדון יורדות..
ובגלל זה הקבוצות האנגליות כל עונה דופקות קופה, ומביאים זרים ברמה והאיטלקיות מביאים שחקנים בינוניים..

קחו למשל את ההרכב של יובה..תספרו כמה איטלקים פותחים בהרכב (כנ"ל רומא), תגיעו לפחות ל 6-7 שחקנים

עכשיו תבדקו ת`הרכב של מנצ`סטר, ארסנל, ליברפול וצ`לסי ....ואולי תגיעו ל3 שחקנים אנגלים בכל קבוצה...

אבל אל תדאגו, החובות של האנגליות עוד יתפוצצו להם בפנים !
ואז נראה אותם...

ויוה איטליה - ואל תשכחו מי אלופת העולם   !!!

הגב לתגובה זו סגור
  אגר בכלל דני.. וקראגר מבריטניה..הודעה שנקראההודעה נעולה מגיב  | 21/04/09 | 23:47
אני חושב שהוא אנגלי או וולשי, לא סגור..
הגב לתגובה זו סגור
  יא טמבל כמה איטלקים יש בהרכב של אינטר???הודעה שנקראההודעה נעולה פרנצ'סקו טוטי  | 21/04/09 | 23:54
אתה מדבר על הליגה האיטלקית רק שים לב שהאלופה בדרך פותחת כל משחק בלי אף איטלקי בהרכב... אולי אחד שניים פעם ב100 שנה
יאללה רומא ויאללה איטליה

הגב לתגובה זו סגור
  אתה אידיוט.הודעה שנקראההודעה נעולה England  | 22/04/09 | 00:14
לפני שאתה מדבר תברר אידיוט!
צ`לסי, מנצ`סטר יונייטד 3 אנגליים אוליי בכל אחת מהם?.. חחח הצחקת את הבוהן של הרגל שלי אפס!
צ`לסי - ג` קול, לאמפארד, טרי, מאקאשיין
יונייטד - גיגס, אושה, נוויל, פרדינד, רוני, סקולס, הרגריבס, קאריק, פלטצ`ר והרשימה עוד ארוכה. להמשיך?..

הגב לתגובה זו סגור
  לפני שאתה מדבר תברר אידיוטהודעה שנקראההודעה נעולה מילאניסטה  | 22/04/09 | 01:00
צ`לסי - מי זה מקשיין? כמה משחקים שיחק ג` קול העונה?
יונייד - למה רק גיגס, אושה, פלטצ`ר? שכחת גם טבז ווידיץ` הם גם אנגליים אולי? אתה עושה צחוק? גיגס וולשי בכלל, אושה אירי, פלדצר דרום אפריקאי... על מה אתה מקשקש?
הייתי רותה שתמשיך! הרכבים של ליברפול ו ארסנל בבקשה. כמה שם אנגליים.
לגבי אינטר - בגלל זו קבוצת זרים בגלל זה היא הכי שנואה באיטליה.
 

הגב לתגובה זו סגור
  אתם לא מבינים כלוםהודעה שנקראההודעה נעולה מגיב  | 22/04/09 | 09:13
טבז לא אנגלי וביונייטד צ`לסי וליברפול יש הרבה צעירים מוכשרים ואנגליים לא כולם בהרכב אבל הם יהיו כי הם מוכשרים, וחוץ מזה מי שמקנא בבניון הוא קנאי עלוב שחושב את עצמו, בניון יותר טוב מברקוביץ` והפרשנים הם בכלל לא פטריוטים הם מתנהגים ביחס רע לנבחרת ולשחקנים והם מסיטים בעד הנבחרות המתחרות! תדעו לכם שיש הרבה צעירים מוכשרים בכל קבוצה ואפשר לזמן כל רגע מהנוער זה טעות לחשוב שבאנגליה יש רק זרים למרות שהם משתלטים על ההרכבים...
 

הגב לתגובה זו סגור
  סליחה בבקשה אתה יכול להיכנס..הודעה שנקראההודעה נעולה The Dream Team  | 22/04/09 | 00:24
תגיד לי אחי..
כמה שחקן בית יש לברצלונה וכמה צופים (בממוצע) יש בכל משחק..??
קאמפ נוא (אני אזכיר לך) מגרשה של ברצלונה יכול להיכנס בו 99,800 איש, והממוצע בכל משחק 70,000 איש ופעם בארסה הייתה משחקת נגד קבוצה (אני לא זוכר אותה, אהה נכון נגד בנידרום בגביע המלך) היה משחק בו 9 שחקני בית!!!!
אז מה אתה אומר!!
קודם כל זה לא משנה אם בקבוצה היו זרים או לא, אם השחקן היה מעולה אז זה לא משנה א הוא זר, אני אספור לך כמה שחקני בית יש:
1.צ`אבי
2.אנייסטה
3.בוסקטס
4.פויול
5.מסי
6.בויאן
7.ואלדס
8.ג`ורקירה
9.פיקה
10.פידרו
11.סאנצ`ז
12.ואזקויס
ועוד יש הרבהה אז מה אתה אומר!!
אני חוזר על הנקודה הזאת: זה לא משנה אם הקבוצה יש בה שחקנים זרים ולכן יש כמות צופים רבה..

הגב לתגובה זו סגור
7. יאללה ארסנל!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ראשון  | 21/04/09 | 22:57

הגב לתגובה זו סגור
8. תותח יוסי ! הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה :)  | 21/04/09 | 23:16

הגב לתגובה זו סגור
9. ...הודעה שנקראההודעה נעולה אמיר  | 21/04/09 | 23:18
בניון כבש
הגב לתגובה זו סגור
10. יוסי אתה תותח אבל..הודעה שנקראההודעה נעולה אביה  | 21/04/09 | 23:21
רק חבל שאתה פותח על חשבונו של ג`רארד...כי עם כל הכבוד ויש הרבה כבוד כשג`רארד יחזור מהפציעה אתה לא מסוגל להוות לו יריב ראוי על המקום בהרכב...הלוואי ורפא בניטז ימצא לך מקום קבוע אולי בכנף שמאל שם אתה גם מרגיש דיי בנוח ותוכל לפתוח באופן קבוע גם כשג`רארד לא פצוע
הגב לתגובה זו סגור
  כנסו כנסו יא...הודעה שנקראההודעה נעולה מיקי המלך!!!!!!!!!11  | 22/04/09 | 00:12
דוא''ל:bunyatov23@walla.com

שתוק באמאשך`
 

הגב לתגובה זו סגור
  מה אתה מבין?הודעה שנקראההודעה נעולה צ'לסי בנשמה  | 22/04/09 | 00:19
רפאל בניטז שם את בניון בהרכב כי הוא שחקן מפתח שלו וברוב המשחקים שהוא משחק לפחות שעה הוא מצליח אז אל תבלבל לי ת`שכל!
הגב לתגובה זו סגור
  טמבלהודעה שנקראההודעה נעולה ...  | 22/04/09 | 00:22
רק חבל שריירה הוא זה שפותח במקומו של ג`רארד... בניון הוא שחקן הרכב ראשון של ליברפול בחודשיים האחרונים והוא קיבל את התפקיד בזכות ולא בחסד
הגב לתגובה זו סגור
11. מי שהוא דיבר על יוסי בניון?הודעה שנקראההודעה נעולה חו"ל  | 21/04/09 | 23:22
קבלו אותה ברצוף!! שחקן מצויין פשוט איזו תוספת חזקה ללברפול
הגב לתגובה זו סגור
12. בניון המלך!!1הודעה שנקראההודעה נעולה חסוי  | 21/04/09 | 23:25
בניון המלך!!1
הגב לתגובה זו סגור
13. יוסי פשוט מלך...!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 21/04/09 | 23:30
נמצא בכושר חייתי...!!
הגב לתגובה זו סגור
14. איזה הגנה שכונה יש לנו..הודעה שנקראההודעה נעולה   | 21/04/09 | 23:59
בניטז חייב להביא מישהו נורמלי לשם כבר..
הגב לתגובה זו סגור
15. בשתי מיליםהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:00
לא משקף
הגב לתגובה זו סגור
16. בניון אתה האלייל שליהודעה שנקראההודעה נעולה שניר  | 22/04/09 | 00:01
בניון אני אוהב אותך תמשיך להיות תותח וצנוע
הגב לתגובה זו סגור
17. אווווהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:00
איזה משחק!

הגב לתגובה זו סגור
18. הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:01

הגב לתגובה זו סגור
19. אני יוצא מדעתי! אני מת! איזה משחק!!!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה באדי התותח  | 22/04/09 | 00:02

הגב לתגובה זו סגור
20. ראיתי את המשחק אין דברים כאלה !!! הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה טולו  | 22/04/09 | 00:03

הגב לתגובה זו סגור
  איפה ראית את המשחק בעיזה ערוץ? אני רוצה לחפס תקציתתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה סימיקו  | 22/04/09 | 00:56

הגב לתגובה זו סגור
21. עלק פנומנלי, ארבע טעויות ענקיות בהגנההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ליברפולי  | 22/04/09 | 00:05

הגב לתגובה זו סגור
  ליברפול וארסנלהודעה שנקראההודעה נעולה יצחק  | 22/04/09 | 01:25
שחקן פנטסטי על מה אתה מדבר בכלל
הגב לתגובה זו סגור
  go watch skiing or skating dumbarse scoucer תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה hotred  | 22/04/09 | 03:50

הגב לתגובה זו סגור
22. ARSHAVIN ! ! !הודעה שנקראההודעה נעולה Ilya  | 22/04/09 | 00:07
ARSHAVIN NUMBER 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו סגור
  איזה שחקן!!!הודעה שנקראההודעה נעולה Arshavin  | 22/04/09 | 12:08
איזה משחק לארשבין!.  השחקן  הכי טוב בליגה האנגלית(אחרי רונאלדו). פשוט שחקן ענק!.
ליברפול היו הרבה יותר טובים מארסנל,אבל כל טעות של ליברפול(והיו הרבה טעויות כאלה, "להגנה האנגלית הטובה") ארשבין היה שם לנצל אותה.
סך הכל אני חושב שהמשחק הזה היה טוב יותר מצלסי-ליברפול, אמנם היו מלא טעויות בהגנה שגרמו לגולים ולא מהלכים מתוכננים,אבל היו הרבה התקפות מתוכננות עם הנעת כדור טובה של ליברפול(חוץ ממסצ`רנו שכל פאס מוסר ליריב) והתקפות מעבר גאוניות של השחקנים היצירתיים של ארסנל(ססק,נאסרי,ארשבין!!) .
ארסנל היא הקבוצה הכי כיפית באנגליה,תמיד משחקים פתוח,לפי תכנית המשחק שלהם לא כמו מנצ`סטר(וליברפול לפעמים,לא הפעם) שאכפת להם יותר איך היריב משחק מאיך הם משחקים. ראינו שתי קבוצות שבאו לשחק את המשחק שלהם בלי לשנות כדי לעצור שחקן X או Y + שחקנים יצירתיים בשתי הקבוצות (בארסנל:ססק,נסרי,ארשבין   בליברפול:בניון היצירתי ביותר בליברפול וטורס). זה מה שקורה שנותנים חופש לשחקנים ולא מפריעים להם לשחק!,כמו שקורה בשאר המשחקים בליגה האנגלית(חוץ מוילה). אם יהיה המשכיות של מה שראינו היום+יותר שחקנים יצירתיים מקדימה ובקישור(בעיקר) .ד
הליגה האנגלית תהיה הליגה המהנה ביותר בעולם!(כרגע הספרדית המהנה ביותר,ומבחינת כל קבוצות הליגה גם הטובה ביותר יחד עם האנגלית)
רק שהמאמנים שם לא יהרסו את הכדורגל ויתנו לשתי קבוצות לשחק!ועם כמה שיותר כלים התקפיים,כמו ארשבין. הליגה האנגלית יכולה להיות טובה פי 2 מהספרדית, יש יותר כסף,אווירה יותר טוב.
מה שיכול להפוך את האנגלית לליגה טובה יותר זה אם יהיו פחות אנגלים ויביאו עוד שחקנים יצירתיים מבחוץ, אם יש ספק למה הליגה האנגלית פחות או יותר ברמה של הספרדית זה רק בגלל האנגלים(חלשים) לעומת הספרדים בליגה הספרדית, ששחקן כמו מאנו בחטאפה הוא פשוט שחקן גדול יחסית לקבוצת אמצע טבלה וזו רק דומה אחת לעוד הרבה ספרדים בקבוצות קטנות, באנגליה לקבוצות הקטנות יש שחקנים בודדים ברמה הזאת(אנגלים לפחות).

הגב לתגובה זו סגור
23. 4:4 גדול בין ליברפול לארסנל.הודעה שנקראההודעה נעולה tageul  | 22/04/09 | 00:08
יוסי למה לא עוד אחד קטן?

הגב לתגובה זו סגור
24. אני יוצא מדעתי! אני מת! איזה משחק!!!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה באדי התותח  | 22/04/09 | 00:09

הגב לתגובה זו סגור
25. מדהים!הודעה שנקראההודעה נעולה Cesc  | 22/04/09 | 00:09
אנדריי ארשאבין הוא פשוט שחקן גאון! אין ספק שהוא אחד מהטובים. פשוט רכש גדול של ונגר (וגם לא כל כך יקר. 12מיליון.).........
הגב לתגובה זו סגור
26. ארשבין תותח על...בניון שיחק אותה..הודעה שנקראההודעה נעולה מדמוני מהבורר  | 22/04/09 | 00:11
עם עוד שער מכריע...
לפי דעתי במנצ`סטר צריכים לחשוש עכשיו לא רק מ:
ואן פרסי - אדביור - פברגס..
ארשבין הולך להתעלל בהם !

הגב לתגובה זו סגור
27. כנסו כנסו יא...הודעה שנקראההודעה נעולה מיקי המלך!!!!!!!!!11  | 22/04/09 | 00:11
דוא''ל:bunyatov23@walla.com

בניון תותח ארשבין גנב לו את ההצגה ומהיום בניון בהרכב הפותח אם לא רפא בניטז מטומטם
הגב לתגובה זו סגור
28. עם נשמה כזאת נקח אליפות מיונייטד!הודעה שנקראההודעה נעולה שאדי שרוף ליברפול   | 22/04/09 | 00:11
בלתי יאמן ! מי שראה את המשחק הרגיש שליברפול היא אם הסנסציות .אנו נמשיך לשיר YOU`LL NEVER WALK ALONE
הגב לתגובה זו סגור
  עם נשמה כזאת מגיע לכם מקום 15הודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 20:35
וגם זה בפריימרשיפ
הגב לתגובה זו סגור
29. ל-4 אחד שבולע - תבלע את הכובע שלך יא כלום בפיתה. הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה פרדיננד  | 22/04/09 | 00:13

הגב לתגובה זו סגור
30. ימותו הקנאים!!!הודעה שנקראההודעה נעולה יוסי המלך!!!  | 22/04/09 | 00:13
יאללה יוסי גאים בך בארץ איזה שחקן!!!!!! ימותו הקנאים טפו עליכם ועל ריאל מדריד!!!!!!!
הגב לתגובה זו סגור
31. יוסי איזה גאווה!!!...למרות שאני אוהד ארסנל שמחתי הודעה שנקראההודעה נעולה ברקאמפ  | 22/04/09 | 00:15
בשביל יוסי
הגב לתגובה זו סגור
  גם אני! ותיקו טוב שיונייטד לא יברחוהודעה שנקראההודעה נעולה באדי התותח  | 22/04/09 | 06:15
אינשאללה ננצח את יונייטד באולד-טראפורד ומבחינתי שליברפול יקחו את האליפות ואפילו צ`לסי רק לא יונייטד!
הגב לתגובה זו סגור
32. איזה תיקו מאכזבהודעה שנקראההודעה נעולה שגיא  | 22/04/09 | 00:19
3 מתוך השערים שליברפול ספגו באו מטעויות קשות של שחקנים ההגנה במרחק של 20 מ` או פחות משערם הם. בשער הראשון משצ`ארנו איבד כדור בצורה נוראית אחרי שעמד וחיכה למשיך בפינת רחבת ה-16. בשער הבא אבלואה התמהמה 20 מ` מהרחבה ונתן לארשאבין- ש"דהר" בדיוק שני צעדים לפני שבעט- לחטוף לו את הכדור מאחור. בשער השלישי פאביו אאורליו הרחיק הגבהה של אסנל למרכז הרחבה שם עמד ארשאבין בלי כיסוי.
השער הרביעי היה התקפה מתפרצת לתפארת, שער יפהפה.
אבל, אם יש מגיע, לליברפול הגיע לנצח במשחק הזה. שלטה ללא עוררין במגרש, הגיעה למלא מצבים לעומת ארסנל שאולי הגיעה לחצי מצב אחד חוץ מהשערים שכבשה. מלבד השערים לא היו לה בעיטות למסגרת.
ההגנה של ליברפול פשוט מתפרקת בזמן האחרון ולא ברור למה...
פברגאס היה חלש מאוד ואיבד מלא כדורים בחלק המגרש של אסנל.
ארשאבין גם לא היה משהו ת`אמת...היה במקום הנכון בזמן הנכון...אבל גם לזה צריך כשרון אני מניח...
 
בקיצורף תיקו מאוד מאוד מאכזב לליברפול. ארסנל צריכים לעלוץ. 

הגב לתגובה זו סגור
  על מה אתה מדבר?הודעה שנקראההודעה נעולה איזה משחק!!!!!!!!!!!  | 22/04/09 | 21:03
דבר ראשון איך ארשבין לא היה משהו אם הוא כבש רביעיה!!!!
ודבר שני לכל מי שאומר שזה משחק יותר טוב מצ`לסי ליברפול לא יודע על מה הוא מדבר צ`לסי ליברפול היה בליגת האלופות שבליגת האלופות כולם משחקים הגנתי ומנסים לגנוב אחד אפס.

הגב לתגובה זו סגור
  לאיזה משחק!!!הודעה שנקראההודעה נעולה Arshavin  | 23/04/09 | 15:05
אתה צודק בקשר לארשבין,לא יכול להיות שהוא כובש רביעייה שכל שער יותר יפה מהשני.
לגבי המשחק הוא היה טוב יותר מצ`לסי-ליברפול. אתה צודק שבליגת האלופות קבוצות(רק האנגליות ואינטר!!!)משחקים על גניבת גול ובונקר(חוץ מארסנל). אבל במשחק הזה לליברפול,בדומה לדקות הסיום מול ארסנל,לליברפול לא היה מה להפסיד והם שיחקו התקפי ולחצו קדימה,ולא הלכו אחורה כמו שהם רגילים ,וצ`לסי נכנסו לפאניקה עם טעטיות מצחיקות של צ`ך ואיבנוביץ` שיצרו 2:0  , ואז צ`לסי חזרה למשחק עם גול של דרוגבה(או ריינה) ואז המשחק איבד מהסדר ואף קבוצה לא ידעה להרגיע את הקצב,אף קבוצה לא עשתה יותר מ 4 מסירות רצוף היו מלא איבודי כדור ,והמצבים נבעו רק מטעויות.
במשחק הזה ליברפול גם שיחקה התקפי, אבל ארסנל לא נכנסה לפאניקה ואולי לא החזיקה בכדור(סונג איבד הרבה כדורים) אבל יצאה להתקפות מעבר מצויינות והתפתח משחק קצבי,מדוייק אגרסיבי סבלני וטכני. הנעת הכדור בעיקר של ליברפול הייתה מצויינת.בניון קיבל חופש ושיחק האמצע וראינו שהוא ללא ספק השחקן היצירתי ביותר של ליברפול!!(לא הכי טוב,הכי יצירתי) עם מסירות גאוניות,קבלת החלטות טובה סיומת ונחישות שאפילו ג`רארד לא היה מתבייש בה.
אז נכון שהגולים של ארסנל והגול של טורס הראשון היו טעויות חמורות בהגנה,אבל היו הרבה מהלכים מסודרים שסידרו התקפות לליברפול, והרבה התקפות מעבר גאוניות עם ניצול שטחים פנויים וקבלת החלטות מצויינת של ארסנל. אוליי מבחינת דרמה ומתח צ`לסי ליברפול היה גדול יותר, מבחינת כדורגל נטו זה היה משחק ברמה יותר גבוהה
 

הגב לתגובה זו סגור
33. גדול אבל חבלהודעה שנקראההודעה נעולה א"כ  | 22/04/09 | 00:19
כמה אנחנו שונאים 1:0 קטן.
אבל כאוהד ליברפול כמה הייתי מעדיף לקבל אותו על פני המשחק הגדול הזה כולל שני השערים של יוסי
עם שני משחקים פור (נכון לכרגע) מנצ`סטר ביתרון מהותי...
הלך חלום האליפות
א.

הגב לתגובה זו סגור
34. 4 - לך שחק סטנגההודעה שנקראההודעה נעולה אוהד ליברפול  | 22/04/09 | 00:20
שמע, אתה לא מבין כלום. רק קנאה מדברת מהגרון שלך. אם אחרי מה שבניון עשה היום אתה טוען שהוא שחקן בינוני - נו - לך שחק בשכונה סטנגה.או דוק. עדיף.
ברכות ליוסי על תצוגה נפלאה שחבל שלא הספיקה בגלל ההגנה האומללה.וחוצמזה  - ארשביין פשוט מדהים.

הגב לתגובה זו סגור
35. בניון וליברפול בתצוגה מדהימההודעה שנקראההודעה נעולה סקאוסר בנשמה  | 22/04/09 | 00:20
כדורגל מדהים, ליברפול מוכיחה שוב שהיא הקבוצה עם הכי הרבה נשמה
 

הגב לתגובה זו סגור
36. לכל אלה עם בעיית הזרים כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה Gunner   | 22/04/09 | 00:22
גיבס המגן השמאלי של ארסנל וקרגאר הבלם של ליברפול !!
אז לפני שאתם רושמים סתם שטויות תבדקו

הגב לתגובה זו סגור
37. הגנה רעה מאוד של ליברפול-חבל!!הודעה שנקראההודעה נעולה samuel  | 22/04/09 | 00:23
איזה טעויות בהגנה של ליברפול,בעקבות כך הם אולי יעבדו את האליפות,כשנשאר למנצ`סטר עוד שני משחקים.כמי שראה את המשחק יוסי כל הזמן לחץ את ההגנה של ארסנל ושיחק טוב מאוד,הלוואי שמנצ`סטר ייפשלו בשתי המשחקים.
הגב לתגובה זו סגור
38. יוסי, אם הייתה משקיע ככה בנבחרת הודעה שנקראההודעה נעולה a true yido  | 22/04/09 | 00:23
אפילו עם העגלות שיש לנו בנבחרת, יוסי כשיר ומשקיע מנצח לבד את נבחרת יוון גם בבית וגם בחוץ

הגב לתגובה זו סגור
  אתה פשוט אפסהודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 22/04/09 | 09:18
יוסי נותן יותר מכל אחד בנבחרת לבד הוא לא יכול לשחק
הגב לתגובה זו סגור
39. פפה הזה חולה בראשהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה י  | 22/04/09 | 00:32

הגב לתגובה זו סגור
40. 4 תמשיך לאכול ת'לבהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 00:34

הגב לתגובה זו סגור
41. חטאפה קלאב דה פוטבולהודעה שנקראההודעה נעולה GETAFE!  | 22/04/09 | 00:39
Oh Getafe Club de Fútbol
siempre alcanzas la victoria
y tus triunfos son motivo
que te llevan a la gloria

En tu juego la nobleza
va unida a la gallardía
es tu emblema la bidalguia
es tu emblema la bidalguia
y tu escudo es el valor

הגב לתגובה זו סגור
  אתה האוהד היחיד של חטאפה במזרח התיכון!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה OMG  | 22/04/09 | 00:51

הגב לתגובה זו סגור
42. ארשבין....הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 22/04/09 | 00:41
איזה שחקן ענק !!!!!!!! פשוט מלךךךךך
ארסנל חזק בתמונת הזכייה בצ`מפיונס..... ויחד עם גאלאס ,אדוארד,קלישי,ואן פרסי ואדבאיור היינו מנצחים היום בקלות !!!!

הגב לתגובה זו סגור
  ארשביןהודעה שנקראההודעה נעולה ארסנל  | 22/04/09 | 00:58
ארשבין לא משחק בליגת האלופות הוא כבר שיחק עם זניט :(
הגב לתגובה זו סגור
43. ארשבין תותח,היגואין מלךךךהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד כדורגל  | 22/04/09 | 00:53

הגב לתגובה זו סגור
44. כמה פעמים ארסנל בעטה במשחק למסגרת?הודעה שנקראההודעה נעולה סטט  | 22/04/09 | 00:57
בדיוק 4 פעמים, כולם של ארשווין וכולן נכנסו. ליברפול בעטה 14 פעמים למסגרת מתוך 26 בעיטות בכלל וגם כן כבשה 4. שתי ההגנות במשחק היו איומות. בליברפול מסצ`רנו ארבלואה ואורליו קמו על צד שמאל, אלא אם כן אורליו השמאלי קם על צד ימין. לריינה לא היה מה לעשות באף אחד מהגולים. סילבסטרה, סניה ושות שיחקו ברמה של ליגה שלישית ופביאנסקי שהיה מצוין במחצית הראשונה, הצטרף אליהם בגדול במחצית השנייה. ארסנל יכלה לנצח ובאותה מידה יכלה לרדת מובסת. כיף לאוהדי הכדורגל אבל עונש לאוהדי שתי הקבוצות. דרך אגב, למרות הרביעייה של ארשווין, איש המשחק היה בניון שחוץ משני השערים תרם לשטף משחק הרבה יותר מארשווין.
הגב לתגובה זו סגור
45. אהההההההה איזה ארשבין ענק!!!! כל הכבוד ליוסיהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה GO GUNNNERS  | 22/04/09 | 01:04

הגב לתגובה זו סגור
46. מי היה מאמין שלפני שבועיים בניון סבל מהתכווצויות??הודעה שנקראההודעה נעולה מבין כדורגל  | 22/04/09 | 01:04
הוא מוכר גם את אימא שלו בשביל כסף !! יש לו מטרות עלאק כל הישראלים הם חרטות
וצריך להשתמש רק בשחקנים שמשחקים בארץ 

הגב לתגובה זו סגור
  כמה דברים!הודעה שנקראההודעה נעולה שלמה  | 22/04/09 | 02:28
א. התכווצויות לא נמשכות חודש אידיוט. עברו שבועיים והגיוני שעבר לו.
ב. אם אתה מביא לנבחרת שחקנים רק מהארץ אז לא יבואו אוהדים למשחקי נבחרת,נחטוף תבוסות של 5-0 משוויץ וכו`. להזכירך הכובש הבכיר בסגל הנוכחי של הנבחרת הוא בניון..והא לא משחק בארץ. או שאולי אתה אוהד של קבוצה מהלאומית ורוצה שאחד השחקנים שמה יגיע לנבחרת? אתה אשכרה אידיוט.

הגב לתגובה זו סגור
47. אולי בארסה משחקת הכי יפה רק ריאל קבוצה עם אופי!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 01:09
כמה מישחקים הם ניראו כקבוצה ליפני הפסד ולא ויתרו והמשיכו לילחוץ גם אם יש סיכוי שיספגו שערים והצליחו לנצח במישחקים.
הגב לתגובה זו סגור
  מישחק מכור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ציצו  | 22/04/09 | 07:19

הגב לתגובה זו סגור
  הייתי רוצה לראות את האופי מול ליברפול באנפילד תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה תותחן  | 22/04/09 | 15:22

הגב לתגובה זו סגור
48. משחק מכור?הודעה שנקראההודעה נעולה גאי ריצ'י  | 22/04/09 | 01:16
לעוד מישהו חוץ ממני יש תחושה שהמשחק בין ארסנל לליברפול היה מכור? רק היתה חסרה קשירת שרוכים של קראגר באמצע הרחבה. בחיי. משהו מריח לא כשר.
הגב לתגובה זו סגור
  צודקהודעה שנקראההודעה נעולה אכן כן  | 22/04/09 | 10:23
עצם העובדה שוונגר לא עלה עם אדוארדו דה סילבה ועם וולקוט ועם אבואה כדי לתת להם "מנוחה" לחצי הגמר מול יונייטד, המשחק כבר היה מכור.
מנוחה בליגה אנגלית למשחק בעוד שבוע? מי עושה אתזה? אף אחד.
וונגר שונא יונייטד, רצה להביא לליברפול את הנקודות ועלה עם הרכב חסר, ארשבין כנראה הרס לו תתוכניות :D
 

הגב לתגובה זו סגור
  שניכם טיפשים!!הודעה שנקראההודעה נעולה arsenal  | 22/04/09 | 21:52
הסיבה שוונגר לא עלה עם הרכב מלא היא: ארסנל הבטיחה כמעט בוודאות את המקום הרביעי כך שאין לוונגר וארסנל שום צורך לשלוח למשחק כזה את כל השחקנים ועדיף לשמור אותם לצ`מפיונס (אגב דה סילבה לא שחקן הרכב ואין לי מושג למה הכנסת אותו לרשימה), ולא נראה לי שליברפול שצריכה כרגע את הנקודות כמו אוויר לנשימה תמכור משחק.
ותפסיקו לחיות בסרט של הליגה הישראלית המושחתת, לא בכול ליגה מוכרים משחק.

הגב לתגובה זו סגור
49. עדיין מחכה לתשובה איך הבחור ישב עלהספסל מול צ'לסקיהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה The Arsenal  | 22/04/09 | 01:17

הגב לתגובה זו סגור
50. כנסו כנסו תקראו ותגיבו חשובה לי דעתכם!הודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 22/04/09 | 01:39
היום קיבלתם שני משחקים נדירים הספרד ואנגליה.
המשחק של ריאל וחאטפה(שחטפה)היה מצוין עם גולים נדירים ויפים של שני הקבוצות(חוץ מהפנדל)ונוסף המכות של פפה עשו חתיכת דרמה למשחק..ממולץ לראות ש.ח!
משחק הגדולות באנגליה היה מופע לעיניים עם גולים ומלחמה על כל כדור בנוסף קיבלנו צמד כפול משני שחקנים גדולים וליברפול רק מראה לנו כמה הם מסוגלים ואכן מייצרים אחלה משחק אחרי שהלכו ראש בראש נגד צלסי באלופות (4-4)הם מראים שהם לא מוותרים כל כך מהר...ובנוסף לזה קיבלנו רביעייה מדהימה של אנדריי ארשבין...אז מי יתן שנראה משחקים כאלה כל משחק ואולי נקווה שגם אצלנו בארץ יהיו דרמות מסוג זה!

הגב לתגובה זו סגור
51. למערכת...........הודעה שנקראההודעה נעולה אתם לא מקשיבים  | 22/04/09 | 01:43
"בדקה ה-83 חטאפה עלתה ליתרון 1:2. קאסקרו הרים כדור לראש של סולדאדו".
 
סולדאדו לא היה על המגרש באותו זמן הוא הוחלף לפני כן לא כמו שרשמתם גם בכתבה על המשחק עצמו שוא לא הוחלף.

הגב לתגובה זו סגור
52. משחקים ענקיים !!!! השעתיים המטורפות ביותר !!!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 01:43
4-4 מדהים עם המון מהפכים
3-2 ענק עם אופי חזק
זה שוב מוכיח 2 דברים :
ארסנל קבוצה לוזרית ! מה שהיה שם זה פשוט לוזריות מדרגה גבוהה
ריאל קבוצה ווינרית עם אופי אדיר ! אין קבוצות כאלו היום

הגב לתגובה זו סגור
53. ריאל - חיטאפההודעה שנקראההודעה נעולה someone  | 22/04/09 | 01:54
אשקרה משחק מכור !!!
מי שאומר שריאל שחקנים... אז תמתינו לסביליה ולברסה !!!
קאל קבוצה קאל... תפווו !!

הגב לתגובה זו סגור
54. יוסי בניוןהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 02:43

הגב לתגובה זו סגור
55. יוסי אוהבים אותך מספר 1הודעה שנקראההודעה נעולה מתן  | 22/04/09 | 02:50
לא להקשיב לכל הקנאים פה וחסרי המוח, יוסי מספר אחד תמשיך לחיות את החלום ולא להקשיב לכל אילו שאוהבים לא לפרגן לאחרים אוהבים אותך יוסי!
הגב לתגובה זו סגור
56. שני משחקים מדהימיםהודעה שנקראההודעה נעולה סתם כי בא לי לדבר  | 22/04/09 | 03:41
שני משחקים שחבל על הזמן..ארשאבין הזה תותח...כל הכבוד ליוסי על הצמד-וגם שיחק הכי טוב במגרש...הוא היה מעורב בכל ההזדמנויות של ליברפול....על המשחק של ריאל אני יכול להגיד איזה מזל יש להם כל פעם אותו דבר איתם מנצחים בקושי(אבל לפעמים נדמה היה לי שהמשחק היה מכור...זה נראה בשער השוויון של ריאל ובפנדל של קסכירו הזה..הלוואי וימות

הגב לתגובה זו סגור
  בניון הכי טוב במגרש?הודעה שנקראההודעה נעולה SPAIN  | 22/04/09 | 14:35
היה את ארשבין שכבש רביעייה, מענייו אם ארשבין היה ישראלי ובניון רוסי גם היית אומר את זה...
הגב לתגובה זו סגור
57. זה ברור שמישהו מנסה למכור לריאל את האליפות,האמתהודעה שנקראההודעה נעולה sa  | 22/04/09 | 08:04
ליגה עלובה,חוץ מברצלונה המבריקה וריאל פוקסרית משעממת אין שום קבוצה ברמה..
הגב לתגובה זו סגור
58. נימני איפה הודעה שנקראההודעה נעולה אילן  | 22/04/09 | 09:24
אתה ואיפה בניון ....
הגב לתגובה זו סגור
  מה הקשר ??הודעה שנקראההודעה נעולה נדב  | 22/04/09 | 09:55
אממ קורנפיין, איפה אתה ואיפה אוואט ?
הגב לתגובה זו סגור
  קטן איפה אתה ואיפה בניון..הודעה שנקראההודעה נעולה לירן-8 חרוט אצלי בלב  | 22/04/09 | 10:04
אידיוט.. לפני שאתה מדבר על מספר 8 האגדי תחשוב פעמיים..
הגב לתגובה זו סגור
59. יוסי למה לא עוד אחד קטן??הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה tageul  | 22/04/09 | 09:29

הגב לתגובה זו סגור
60. רק ריאלהודעה שנקראההודעה נעולה הבלאנקוס  | 22/04/09 | 10:21
אתמול הובקע שער האליפות של ריאל למישהו יש ספק?
הגב לתגובה זו סגור
  תלוי אם ברסה תאבד נקודות רק אז ניקח ת'אליפותתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מדריאדאיסט  | 22/04/09 | 12:15

הגב לתגובה זו סגור
  אחינו, אל תנאחסהודעה שנקראההודעה נעולה אלוויס  | 22/04/09 | 15:06
לכל אוהדי ריאל, אל תדברו על זה, צריך לתת לזמן לעשות את שלו, ולשמוח בלב, בואו נחכה לערב ונראה מה בארסה תעשה מול סביליה, זה עוד לא נגמר עד שזה נגמר...
גם כשהיה 11 הפרש המשכתי להאמין, אבל לבארסה יש עדיין יתרון גדול, נקווה שיפסידו היום ואז זה כבר יהיה יותר תלוי בריאל, חייבים לנצח בסופר קלאסיקו בברנבאו בשבוע הבא ב"ה.
יאללה ריאל אששששש!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
61. התקפההודעה שנקראההודעה נעולה   | 22/04/09 | 11:45
התקפה והגנה חיבים לעבוד באותה שיטה אפשר לבסס הגנה על החזקת כדור(בארסה דוגמא קיצונית גם צלסי ועוד) ואפשר לבנות קבוצה על התגוננות ולסמוך על שחקני התקפה מהירים שיצאו למתפרצות וינצלו טעויות, ליברפול היתה סמל הסוג של הקבוצה שיכלה לנצח בלי אחוזי החזקת כדור גבוהים. אבל עכשו כשליברפול נלחמים על התואר היחיד העונה הם שינו גישה ולכן ההגנה מתקשה להתמודד כר היה מול צלסי וככה היה היום. בתור אוהד בארסה הייתי ממליץ להתאים את ההגנה להתקפה כי כמו שרואים להתקפה שלהם יש פוטנציאל
הגב לתגובה זו סגור
  לכל אוהדי ריאלהודעה שנקראההודעה נעולה kasem  | 22/04/09 | 14:18
איך אתם יכולים בכלל להשוות בין שני המשחקים הרי ההבדל ברמות הוא שמיים וארץ למשל ריאל מדריד לא מהווה יריב בכלל לליברפול והיא הובסה ארבע אפס שהיה יכול להיות גם עשר וארסנל כמעט ניצחה את ליברפול באנפילד בלי כול חוליית ההגנה הפצועה שלה ובלי שני הכוכבים שלה ואן פרסי ואדבאיור שנחו ובקשר לארסנל לוזרית הרי זה לא היה המשחק הכי חשוב שלה העונה אלא זה היה משחק לא חשוב בכלל לארסנל ותיקו בחוץ נגד ליברפול בכזה משחק זה לא מזיק המשחק האמיתי של ארסנל הוא בחצי גמר האלופות שמה תקבעו אם היא לוזרית או לא כי היא לא שיחקה עם הרכב שחקנים ראוי אתמול וגם אז היא לא חטפה בראש כמו ריאל העלובה שמנצחת כל הזמן בפוקס בתצוגות כדורגל מבישות וראינו מה הכדורגל הזה שווה מול אחת מארבע הגדולות באנגליה
הגב לתגובה זו סגור
  אתה צודק ב100%הודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 22/04/09 | 16:58
אתה צודק ב100% ריאל לא שווה גרוש ליבר פול מזיינת אותה
הגב לתגובה זו סגור
62. שמח בשביל יוסי עצוב בשביל ליברפולהודעה שנקראההודעה נעולה יול נבר וולק אלונ  | 22/04/09 | 16:55
לפי דעתי ליבר עוד  יכולים להילחם על האליפות חבל שהם לא ניצחו
 

הגב לתגובה זו סגור
63. ליברפולהודעה שנקראההודעה נעולה אליאב גביר  | 22/04/09 | 16:57
אבל למה אין תקציר של ליברפול- ארסנל
הגב לתגובה זו סגור
64. ברצלונההודעה שנקראההודעה נעולה בר  | 22/04/09 | 17:10
אני אומר שברצלונה תנצח היום 0-2 את סביליה תשמור על שש נקודות יתרון וברצלונה יגמרו ראשונים ואחריהם ריאל מדריד בליגת האלופות הם יצליחו לעבור את צ`לסי בקושי אבל לא יקחו אבל את הגביע הספרדי יקחו-0-3 ענק על בילבאו
הגב לתגובה זו סגור
65. אי אפשר לראות את התקציריםהודעה שנקראההודעה נעולה בלה בלה  | 22/04/09 | 19:55
אוף איזה באסה אין אי אפשר לראות את התקצירים של המשחקים רואים בתקציר הכל כמו בנגטיב מה זה או שזה בעיה באתר או אצלי במחשב תבדקו את אני רוצה לראות את הגולים של בניון וטורס שמעתי היה משחק מדהים לפנים אאההההה!!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
66. מה זה אני נכנס לסירטון זה מראה לי את המשחק של ריאלהודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 22/04/09 | 20:28
יאללה מה אפילו סירטון אתם לא יודעים לעלות לרשת?
במקום לראות משחק של ליברפול נגד ארסנל
אני מקבל של ריאל!

הגב לתגובה זו סגור
67. כנסוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מישו עם טישו  | 22/04/09 | 20:46

הגב לתגובה זו סגור
68. כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה מישו עם טישו  | 22/04/09 | 20:47
הם עושים כתבה בליגה אנגלית ושמים תקציר מליגה ספרדית.
הגב לתגובה זו סגור
69. a7la arsenal worldהודעה שנקראההודעה נעולה מוחמד  | 24/04/09 | 09:24
אני אוהב את ארסינל
הגב לתגובה זו סגור
70. כמו כל אוהד ליברפול ממוצע בעולם:)הודעה שנקראההודעה נעולה אוהד ליברפול  | 28/04/09 | 02:34
כמו כל אוהד ליברפול ממוצע בעולם, נתלה את החולצות והצעיפים ונחכה לשנה הבאה.
זו הנשמה של אוהדי הקבוצה הטובים והנאמנים בעולם. לא אוהדי טרנד כמו של צ`לסי או יונייטד.

הגב לתגובה זו סגור

מכבי חיפה בסלולרי

ספורט 5 קניות