עקוב אחרינו

צפו בישראל עולה ליורובאסקט עם 73:106 בבית על סלובקיה

רועי גלדסטון
23:39|08/09/2012

שני ההפסדים בפתיחת הקמפיין הם לא יותר מזיכרון מודחק, עוד הצגה של כספי וטריפל דאבל של אליהו הבטיחו לנבחרת את הכרטיס. הפסד של עד 18 הפרש בסרביה יסדר לשיבק את המקום השני, ניצחון יוכיח שיש לנו מה למכור בקיץ הבא

עליה, ובסטייל (אלן שיבר). צפו בתקציר הניצחון על סלובקיה
עליה, ובסטייל (אלן שיבר). צפו בתקציר הניצחון על סלובקיה

זהו, נגמרו הספקולציות והצער על המפלה במונטנגרו והפאדיחה הביתית נגד אסטוניה. נבחרת ישראל דרסה 73:106 את סלובקיה בהיכל נוקיה והבטיחה למעשה את מקומה באליפות אירופה בפעם ה-11 ברציפות.

חישובים סבוכים, יחס סלים, בתים פנימיים ועוד כל מיני נוסחאות העסיקו בשבועיים האחרונים את כל אנשי הכדורסל והצופים, אחרי מוצאי שבת הזאת העיסוק הזה כמעט לא רלוונטי. החגיגה על חשבונם של הסלובקים בצירוף ניצחון מפתיע של אסטוניה על סרביה הכושלת הציב את ישראל בעמדה הבאה: רק הפסד ביותר מ-90 נקודות הפרש בבלגרד ביום שלישי הקרוב ימנע מאריק שיבק ושחקניו את הכרטיס לסלובניה 2013. או בקיצור: תשכחו מזה, אין סיכוי שישראל בחוץ.

הבטחון הגמור בעליה הגיע גם בזכות ההפסד של שבדיה 91:86 לגרמניה בבית ב', מה שסידר לישראל יחס ניצחונות עדיף גם לעומת יריבות שנמצאות במקום השלישי בבתים האחרים. במקרה של הפסד עד 18 בבלגרד, הנבחרת עדיין תעלה לאליפות מהמקום השני, שגם יסדר דירוג טוב יותר לקראת הגרלת הבתים ביורובאסקט. הפסד ביותר? אז נעלה מהמקום השלישי.

חזרה למשחק המכריע מול סלובקיה, נמושת הבית עוד נתנה פייט עד ההפסקה עם אחוזים מטורפים מעבר לקשת. בחזרה מחדרי ההלבשה כבר הייתה רק נבחרת אחת על הפרקט. הבחורים של שיבק לחצו, חטפו, קטפו וצלפו ובסופו של דבר טסו ל-73:106 מרשים ביותר. ליאור אליהו סיפק טריפל דאבל נדיר במדים הלאומיים (18 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים), עומרי כספי פתח נהדר וסיים עם 18 נק' משלו וגם אלכס טיוס, יוגב אוחיון, גיא פניני ויותם הלפרין סיפקו את הסחורה.

אז עזבו את הביקורות על אריק שיבק ושחקניו, שגם אנחנו חטאנו בהן לפרקים. נבחרת הכדורסל שוב עשתה את המוטל עליה וקשה להתווכח עם העובדה שזהו הספורט המוביל בארץ. אולי נבחרת הכדורגל עוד תפתיע את כולנו, אבל לא צריך לערבב שמחה בשמחה. ישראל שוב באליפות אירופה, מזל טוב.

קלעו לישראל: אליהו (12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים) וכספי 18 נקודות כל אחד, טיוס 16 ו-11 ריב', הלפרין 14, פניני 13, כדיר 12, אוחיון 8, 9 אס' ו-6 ריב', נעימי 3, קוז'יקרו ולימונד 2 כ"א. חנוכי שותף ולא קלע. הרבו לקלוע לסלובקיה: וויטק 17, פאנדולה 14, ביליק 11.

מהלך המשחק
עומרי כספי פתח בסערה עם 7 מתוך 8 הנקודות הראשונות של ישראל, לפני שיוגב אוחיון הצטרף לחגיגה עם 6:10. הסלובקים הצליחו להישאר בסביבה, אבל נזעקו לקחת פסק זמן אחרי דאנק גדול של ליאור אליהו (15:18). האורחים צימקו עד 20:19, אך גיא פניני נעץ שלשה רגע לפני הבאזר לסיום הרבע הראשון - 19:23 לישראל.

וויטק וביליק כבר הצליחו להעלות את סלובקיה ליתרון 30:33 במהלך הרבע השני, אבל כדור עומק נפלא של אליהו לדאנק של כספי ושלשה של נעימי סידרו מהפך. האורחים המשיכו לצלוף מעבר לקשת, עד שכספי ואוחיון לחצו על הדוושה בדרך ל-42:49 בהפסקה.

הרבע השלישי נפתח בסערה. ישראל שיתקה את היריבה, הקהל ביד אליהו התעורר והרבע עצמו ננעל ב-8:31 מפלצתי ו-50:81, שלמעשה גמר את המשחק והציב את הנבחרת עם רגל באליפות אירופה.

גם עידו קוז'יקרו, ניצן חנוכי ואלישי כדיר קיבלו דקות והפער פשוט המשיך לצמוח בדרך ל-73:106 בסיום. ניצחון גדול נוסף לנבחרת הכדורסל, גם הפסד בסרביה לא יהרוס את החגיגה.

הצעד הבא
בתוך כך, התאחדות הכדורסל בסרביה החליטה להעביר את המשחק מול ישראל ביום שלישי לאולם פיוניר המיתולוגי. ההודעה הראשונית הייתה שהמשחק יתקיים בבלגרד ארנה, אולם הסרבים גילו שאינם מסוגלים למלא את האולם הענק ב-20 אלף צופים והחליטו להעביר את המשחק המכריע על המקום השני בבית א', לאולם פיוניר שתכולתו כ-7,000 צופים והוא צפוי להיות מלא.

התפרסם לראשונה:     14:51 | 08/09/12 הדפס
תגובות
עד כה: 63 תגובות, ב- 35 דיונים. הוספת תגובה
35. למה אף פעם לא מראים דף סטטיסטיקה??הודעה שנקראההודעה נעולה ירין  | 09/09/12 | 22:57

ערוץ 5 - תתקדמו בבקשה

הגב לתגובה זו סגור
  צודקהודעה שנקראההודעה נעולה KD35  | 09/09/12 | 23:40
ערוץ הספורט תשימו דפי סטטיסטיקה זה יקדם אתכם ויספק יותר את כולם
הגב לתגובה זו סגור
34. תוכן הכתבההודעה שנקראההודעה נעולה צפוני  | 09/09/12 | 16:12

ראשית, כל הכבוד לנבחרת! אני עוקב אחרי הקמפיין באדיקות, ואכן יש לישראל סיבה להגיע בשנה הבאה לאליפות אירופה עם ראש מורם. ישר כוח!

שנית, התקשורת אכן לא עשתה חיים קלים לנבחרת, כמו שנכתב בכתבה, וההתנצלות היתה במקום. אבל באותה נשימה, לכתוב שניצחנו את "נמושת הבית"? חלק ממה שנקרא ספורטיביות הוא מתן כבוד ליריב. כנראה שהכתב אף פעם לא היה ספורטאי, או שהוא סתם שחצן, ולכן מקומו בטורי הרכילות ולא בערוץ הספורט. חבל שאנחנו צריכים לקרוא את זה. בנוסף, יחס כזה ליריבים תמיד יביא אותנו להגיע עם המון ביטחון למשחקים ולתחרויות, ואז האכזבה מהכישלון קשה שבעתיים! גם אם "על הנייר" היריב הוא יריב שאין שום סיבה לא לנצח אותו. יש לחדול מלתת כינויי גנאי ליריב, ולהתחיל לתת כבוד!

הגב לתגובה זו סגור
33. ראיתם פעם נבחרת כזאת שיש לה רק 5 שחקנים??הודעה שנקראההודעה נעולה פסימי מאד  | 09/09/12 | 10:52

זה מדהים, בכל המשחקים של הנבחרת יש רק חמישה שחקנים פעילים, כל השאר רק על תקן סתימת חורים בשביל שאחד מהחמישה יוכל לנוח.

כספי, הלפרין, אליהו, אוחיון וטיוס! זהו! אין עוד שחקן! תסתכלו על הממוצעים של כל השאר לאורך הקמפיין. לאף אחד שם אין יותר מ2 נקודות למשחק!

אז חנוכי עושה קצת הגנה. אבל אי אפשר להחזיק על הפרקט שחקן שפשוט לא עושה נקודות. פניני קולע רק בגרבז' טיים. נראה כאילו שיבק מסתפק בחמישה הזאת ולא חושב כלל על העתיד. ברור שזה לא יחזיק ביורובאסקט מול נבחרות שכולם ברמה של סרביה ומעלה. ומה אם אחד מהחמישייה ייפצע או יפרוש? הנבחרת תתפרק לגמרי.

שיבק חייב להכניס לענינים את נעימי, לימונד, למצוא לפניני את המקום ואת הבטחון שלו, אולי לזמן לנבחרת עוד שחקן או שניים עם חוצפה ואומץ. אחרת עוד נתחרט שעלינו...

הגב לתגובה זו סגור
32. נתון מעניין לא בטוח שמקום שלישי מהבית שלנו יעלה!הודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 09/09/12 | 02:32

אם זה נכון (על פי אחד השדרנים) שבגלל שבכל הבתים יש 5 קבוצות ואצלנו 6 

אז לא מחשיבים לנבחרת שתסיים במקום 3 בבית שלנו את המשחקים מול

המקום האחרון בבית שלנו (בין אם זה יהיה איסלנד לבין אם זה יהיה סלובקיה ששניהם נוצחו פעמיים על ידי המועמדים למקום שלישי)

שזה אומר יחס של 4 נצחונות מול 4 הפסדים

אז בכלל לא בטוח שבבית שלנו יעלו מהמקום השלישי

כי אם בבית ב' אזרבייג'אן תנצח בגרמניה

ובבית ד' לטביה תנצח ברומניה

ובבית ה' בלגיה תנצח באלבניה

ובבית ו' טורקיה תנצח את צ'כיה

אז לכל המנצחים שהזכרתי יהיה יחס של 5 נצחונות מול 3 הפסדים

בעוד שלבית א' (שלנו) יהיה למקום השלישי (מי שזה לא יהיה) יחס של 4 נצחונות מול 4 הפסדים (כך גם לבית ג' שלא הזכרתי)

אז אסור להפסיד בסרביה אלא אם כן אחת מהנבחרות שהזכרתי תפסיד ואז נצטרך לעקוף בזכות הפרש סלים

עדיף שלא נסמוך על ניסים ונעשה את מה שאנחנו יודעים לעשות (לפחות בכדור סל) וננצח

הגב לתגובה זו סגור
31. משחק מעולה, המון נחישות ולחימה, פשוט כל הכבוד ...הודעה שנקראההודעה נעולה א.  | 09/09/12 | 01:57

כך צריך להגיע לכל משחק. כל הכבוד ובהצלחה ..

הגב לתגובה זו סגור
30. אליהו עשה טריפל דאבל? הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 09/09/12 | 01:26

הגב לתגובה זו סגור
29. חנוכיהודעה שנקראההודעה נעולה אייק  | 09/09/12 | 00:32

למרות שמדובר בסלובקיה, הנבחרת נראתה על הפנים עד שחנוכי נכנס 3 דקות בערך לסיום החצי. הוא התחיל לשמור כמו פסיכי ואחריו עוד שחקנים הצטרפו, ופתאום מ- 42-41 להם עברנו ל- 49-42 לנו.

זו היתה יריית הפתיחה של התבוסה. טוב שיש בולדוג כמו חנוכי בנבחרת, שיתחיל לנשוך רגליים.

הגב לתגובה זו סגור
28. למי שמבין בחישובים דחוף!הודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 08/09/12 | 23:33

תסבירו למה 18?

אם זה לפי יחס סלים של המשחקים ששחקנו נגדם

אזמותר להפסיד עד 13 

כי אנחנו נצחנו אותם בישראל ב 13 הפרש 89 \ 76 

ואם זה בגלל יחס סלים כולל לנו יש 126+  ולהם 109+ שזה 17 הפרש לטובתינו

אבל בגלל שנשחק מולם אם הם ינצחו אותנו ב 9 אז הם יהיו 118+ ואנחנו 117

אז או 9 או 13(תלוי לפי איזה יחס מחשבים) אבל למה 18?

הגב לתגובה זו סגור
  תשובההודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 08/09/12 | 23:48

החישוב הוא לפי טבלה פנימית בין ישראל, סרביה ואסטוניה- כל ההפרשים נגד איסלנד וסלובקיה לא נחשבים פה. חשוב לזכור שזה קורה רק אם ישראל מפסידה (אם היא מנצחת סרביה הולכת הביתה,מצחיק..). ההפרשים כיום הם: ישראל 42+, סרביה 5+ ואסטוניה 47-. הפסד של עד 18 ישאיר את ישראל לפני סרביה. הפסד של מעל 90 יוריד אותה מתחת לסלובקיה. עזרתי,נכון?

הגב לתגובה זו סגור
  תודההודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 09/09/12 | 01:57

אפילו שבהתחלה לא הבנתי כי  כתבת שההפרשים נגד איסלנד וסלובקיה לא נחשבים ולא כתבת את מונטונגרו 

אבל בהמשך יותר הסבירו והבנתי

בכל אופן תודה רבה!

הגב לתגובה זו סגור
  הסברהודעה שנקראההודעה נעולה ד"ר שפונגין  | 08/09/12 | 23:59

במידה וישראל תפסיד לסרביה ואסטוניה תנצח את איסלנד במחזור האחרון (מה שסביר שיקרה) יווצר שיוויון בין שלוש הנבחרות, ולכן יחס הסלים הקובע הוא בין שלוש הנבחרות הללו. במידה וישראל תפסיד בפחות מ-18 היא תהיה שניה, אם תפסיד ביותר מ-90 היא תהיה רביעית ולא תעפיל לאליפות.

הגב לתגובה זו סגור
  תגובה ל ד"ר שפונגיןהודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 09/09/12 | 01:27

אבל יחס הסלים בין שלושת הנבחרות לא כמו שאתה אומר

ישראל 126+ סרביה 109+ אסטוניה 15-

כי אם נפסיד ב 9 כבר אז נרד למקום 3 כי סרביה תהיה 118+ ואנחנו 117+

ובשביל לרדת למקום 4 אנחנו צריכים להפסיד במקסימום 140 ושאסטוניה תנצח את איסלנד לפחות בנקודה 

ובמינימום זה יהיה תלוי באסטוניה בכמה הם ינצחו את איסלנד

הגב לתגובה זו סגור
  הסברהודעה שנקראההודעה נעולה עודד  | 09/09/12 | 00:22

אם אסטוניה תנצח את איסלנד יהיה בית משולש של ישראל, אסטוניה וסרביה. בהפרשים הפנימיים של הבית הזה אנחנו כרגע ב42+ וסרביה ב-5+, אז כדי שסרביה תעבור אותנו הם צריכים לנצח ב-19 (אז יהיה להם 24+ ולנו 23+). 

לעומת זאת, אם אסטוניה מפסידה אין בית משולש ואז מספיק להם נצחון ב-14 כדי לעבור אותנו ולסיים במקום השני. 

מקווה שעזרתי. 

הגב לתגובה זו סגור
  תגובה לעודדהודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 09/09/12 | 01:32

מצטער לא הסברת למה אם אסטוניה מפסידה אז מספיק לסרביה לנצח ב 14

הגב לתגובה זו סגור
  תשובה לשאלההודעה שנקראההודעה נעולה יהודה  | 09/09/12 | 00:29

אם האסטונים ינצחו בבית את איסלנד ואנחנו נפסיד לסרבים יווצר בית משולש של שלוש קבוצות שבו כל נבחרת ניצחה פעמיים והפסידה פעמיים ולכן מה שיכריע זה ההפרשים הפנימיים.

המצב כרגע:

1.ישראל 42+

2.סרביה 5+

3.אסטוניה 47-

ולכן אפשר להפסיד לסרבים בעד 18 הפרש(כולל)ועדייןלהקדים אותם.

הגב לתגובה זו סגור
  זה לא 18....הודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 09/09/12 | 00:31

עם כל הכסילים שהתרוצצו פה בקמפיין הזה בקשר לחישובים השונים אני לא אתפלא אם כתבו 18 בטעות.. (כמו איזה כתב ב"ידיעות" השבת שכתב שהמשחק לפרוטוקול בלבד כי התוצאו מתנקות - ואני לא מדבר על זה שלא ידעו שהם לא מתנקות, מדבר על זה שגם אם הם היו מתנקות ברור שהיינו צריכים לנצח היום בשביל בכלל להיות שלישיים ולהיות אלה שהתוצאות מתנקות בשבילם..)

בכולופן, זה אמור להיות 13, כי מה שקובע בד"כ זה היחס הפנימי בין הקבוצות.

הגב לתגובה זו סגור
  בגדול אתה צודק אבלהודעה שנקראההודעה נעולה יעקב  | 09/09/12 | 00:31

בגדול אתה צודק אבל אם נפסיד לסרביה ואסטוניה תנצח את המשחק האחרון שלה מול איסלנד בבית, אז יהיה בית משולש בו כל נבחרת ניצחה והפסידה פעם אחת כל יריבה מהשלוש ואז מה שיקבע זה יחס הסלים בין כל הנבחרות האלה. בכל מקרה יחס סלים כללי לא קובע מיקום, רק יחס סלים בין הנבחרות עצמן.

הגב לתגובה זו סגור
  הסברהודעה שנקראההודעה נעולה אחד שמבין  | 09/09/12 | 00:33

במידה ואסטוניה תנצח במשחק האחרון וכן סרביה אותנו יהיה לשלותנו אותו מאזן.

לפי יחס הסלים בין שלושתנו,רק בין שלושתנו עד המשחק בין סרביה לישראל ביום ג הוא כדלקמן :ישראל 43+,סרביה 5+,אסטוניה 47-

ולכן לישראל מותר להפסיד גם ב18(43-18>5+18).ובגדול מותר לנו להפסיד עד 90 כדי לסיים במקום השלישי.

שבוע טוב :)

הגב לתגובה זו סגור
  תודההודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 09/09/12 | 01:37

סוף סוף אחד שמסביר טוב

תודה!

הגב לתגובה זו סגור
  כתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/09/12 | 07:26

הגב לתגובה זו סגור
  הסבר קצרהודעה שנקראההודעה נעולה יתמ"לניק  | 09/09/12 | 18:43

צריך לקחת את סה"כ הפרש הסלים במשחקים הזוגיים של הנבחרת ולחסר ממנו שליש מההפרשי הסלים במשחקי החוץ. אח"כ צריך לעשות נגזרת שלישית של התוצאה, להעלות אותה בריבוע ולחשב את האינטגרל הקוי של המקדם הקנוני. ובסה"כ יוצא שהנבחרת עולה ליורו באסקט. מקווה שעזרתי.

הגב לתגובה זו סגור
  ילא יתמלניקהודעה שנקראההודעה נעולה יתמלניק 2  | 10/09/12 | 12:45
חישבתי וזה לא יצא נכון
הגב לתגובה זו סגור
27. ברכות לנבחרת על העלייה- הקמפיין לא היה מוצלחהודעה שנקראההודעה נעולה דוויד  | 08/09/12 | 23:13

קודם כל ברכות לנבחרת אבל אסור להתעלם מכך שהקמפיין לא היה מוצלח. הנבחרת הזאת נתנה קמפיין שרחוק מאוד מלמצות את הפוטנציאל האדיר שיש לה.

הצוות המקצועי לא מתאים ולא יודע לנצל את האיכויות הגבוהות של הנבחרת הנוכחית. חייבים להביא צוות מקצועי עם ידע יותר גדול ברמות הגבוהות.

הגב לתגובה זו סגור
  לא יודע מה רוצים מהמאמניםהודעה שנקראההודעה נעולה בינגנהיימר  | 09/09/12 | 01:34

לא מבין מה כבר מאמנים אחרים יוציאו מהנבחרת הזו.

סך הכול כישרון יש בכמויות, אבל אין שום יכולת לקלוע מהעונשין, ואין שום דבר שדומה אפילו לסנטר.

לדעתי הוציאו מהנבחרת מהבחינה המקצועית די הרבה. היו כמה טעויות אמנם, אבל כל מאמן טועה.

הגב לתגובה זו סגור
26. איפה נבחרת כדורסל ואיפה כדורגל-שמיים וארץ..הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גל  | 08/09/12 | 23:05

הגב לתגובה זו סגור
25. אם הם ישחקו כך באליפותהודעה שנקראההודעה נעולה יודע דבר  | 08/09/12 | 22:58
תהיה פה בעיה גדולה ! לא יטדע אם שינוי בצוות המקצועי זה הכיוון אבל אין ספק שיש בעיה בנבחרת וצריך למצוא דרך לפתרטנות על מנת שבאליפות לא יהיו בושות
הגב לתגובה זו סגור
24. תקנו אותי אם אני טועה - שאלההודעה שנקראההודעה נעולה סיון  | 08/09/12 | 22:45

גם הפסד לסרביה בהפרש פחות מההפרש בו ניצחנו אותם פה בארץ יעלה אותנו מהמקום השני.

נכון

הגב לתגובה זו סגור
23. אפשר להפסיד לסרביה ולסיים שניים!הודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 08/09/12 | 22:36
כל עוד נפסיד בפחות ממה שניצחנו (15?) נהיה עדיין מעליהם,.. למה אפ`חד לא מדבר על זה? בכלל, נראה שאין בנמצא הרבה שמביניםאיך ע
הגב לתגובה זו סגור
22. אל אל ישראלהודעה שנקראההודעה נעולה יורם  | 08/09/12 | 22:25
אם תרצו אין זו אגדה
הגב לתגובה זו סגור
21. יהודעה שנקראההודעה נעולה יהודה  | 08/09/12 | 22:07
יאלה ישראל
הגב לתגובה זו סגור
20. פסק זמן של נבחרת ישראל באנגליתהודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/09/12 | 21:34

נכון שיש לנו מתאזרח והוא מצויין, ותמיד היה לנו אחד כזה בנבחרת וזה לא דבר חדש.

עדיין אנחנו ישראלים, ולראות משחק בטלוויזיה כששומעים בשידור פסק זמן באנגלית (לא רק כששיבק פונה אל טיוס אלא לכל הנבחרת) זה נראה ונשמע לא טוב.

באופן כללי אני נגד מתאזרחים בנבחרות הכדורסל כי אני חושב שהסיטואציה שנוצרה בגלל תעשיית הענק של הכדורסל האמריקאי היא מסחרה שזה כבר נהיה כמו קבוצות שרוכשות שחקנים.

אני אישית הייתי מוותר על הלוקסוס של אחד כמו טיוס בנבחרת. עם כל הכבוד לטיוס ואין לי שום דבר רע להגיד עליו, טיוס הוא לא ישראלי ולא מתיימר להיות ואני מבטיח שגם בעוד 5 שנים הוא לא יוכל או ירצה לחבר משפט הגיוני אחד בעברית.

הערות:

*דרק שארפ אינו מדגם מייצג לזרים האמריקאים בישראל

*שאף אחד לא יבוא ויגיד לי על ערבים ישראלים בנבחרת הכדורגל כי הסיטואציה שונה לגמרי והייתי שמח לראות ערבים ישראלים בנבחרת הכדורסל.

הגב לתגובה זו סגור
  מסכים איתך לגבי הביקורת של פסק הזמן באנגליתהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/09/12 | 00:15

אבל תן כבוד לטיוס, הוא אומנם מתאזרח, אבל הוא מתחתן עם ישראלית ונמצא בהליכי גיור, יש לו חיבור אמיתי למדינה.

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מודע לכך שגם שאייר, בלו ואפילו טל ברודיהודעה שנקראההודעה נעולה יוסף  | 09/09/12 | 00:33

הם מתאזרחים לפי החוקים של פיב"א?

אם א"א מתאזרחים, גם הם לא יוכלו לשחק....

הגב לתגובה זו סגור
  טיוס התגייר עוד בארה"ב, והוא יהודי כשרהודעה שנקראההודעה נעולה cp3  | 09/09/12 | 01:03

אם הוא היה לבן לא היית מדבר עליו בכלל

הגב לתגובה זו סגור
19. בושההודעה שנקראההודעה נעולה דורון  | 08/09/12 | 21:20
מאמן ניבחרת ישראל מדבר אנגלית בפסק זמן,דבר עיברית בושה.
הגב לתגובה זו סגור
18. בהצלחה לנבחרת סלובקיה.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אמיתי  | 08/09/12 | 21:15

הגב לתגובה זו סגור
17. ישראל באליפות אירופה הודעה שנקראההודעה נעולה נבחרת של ענקים  | 08/09/12 | 21:14

איזה קהל גדול ומדהים יש לנבחרת שלנו.

כל המשחק הקהל שר מעודד ותומך בנבחרת ולכן יש יתרון בולט לישראל על שאר היריבות.

הנבחרת הביסה את כל הנבחרת ביד אליהו (חוץ ממהפסד למונטנגרו שנבע מזלזול)וזה מראה כמה המגרש בישראל בייתי מאוד וחבל שאין את ההרגשה הזאת במשחקי הנבחרת בענפי הכדור האחרים שסובלים מקהל אדיש שלא חי את המשחק ולכן אין שם הצלחות בכלל.

אין ספק שאוהדי הכדורסל הם קהל הספורט הכי טוב במדינה.

הרבה מזל טוב גם לגרשוני שזכה היום במדליית זהב באולימפיאדה.

יום ענק לספורט הישראלי!

הגב לתגובה זו סגור
16. העלייה שמכסה על קמפיין ביזיוני!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה דויד  | 08/09/12 | 21:09

לא להסתנוור!! לפי אריק שיבק עשינו תוצאות יפות.... כנראה שהמזל שיחק לנבחרת הפעם. מדובר בנבחרת כישרונית -אחת הטובות שהיו לנו אבל הצוות המקצועי חלש ולא מתאים לרמות הגבוהות.תצוגות הנפל באליפות אירופה האחרונה היו צריכות להדליק נורה אדומה להמשך. לנבחרת הזאת צריך צוות מקצועי טוב יותר. בקמפיין הנוכחי ישראל הייתה צריכה לשאוף לעלות מהמקום הראשון ולא לחפש ישר את המקום שני וספקולציות לשלישי במיוחד שהסרבים לא כל כך מרוכזים. ההפסד לאסטוניה היה אחד מהנקודות השחורות של הכדורסל הישראלי! אבל ככה זה שהצוות המקצועי שואף לבינוניות ומחפש מקומות שני ושלישי. לדוגמא לצאת מרוצים ממשחק אימון שמפסידים לפורטוגל ועד מקבלים מהם מעל 100 נקודות אלו סטנדרטים שמביישים כל אוהד,שחקן של נבחרת ישראל.

הנבחרת הנוכחית היום -ואם נסתכל על אליפות אירופה האחרונה על הסגל יחד עם בלותנטאל, אלו שני הרכבים מוכשרים שהתוצאות אשר סיפקו עד היום לא ממשות אפילו בחצי את הפוטנציאל האדיר שיש להן. מישהו צריך להתעורר ולהביא צוות מקצועי אשר יממש את הפוטנציאל האמיתי של הנבחרת.

הגב לתגובה זו סגור
15. אללה בהצלחההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אוהב  | 08/09/12 | 20:58

הגב לתגובה זו סגור
14. לכנות בכותרת "נמושת הבית" נבחרת אחרת - יהירות ישראהודעה שנקראההודעה נעולה איתי  | 08/09/12 | 20:13

יהירות ישראלית ים תיכונית עלובה

הגב לתגובה זו סגור
13. עלינו לאליפות אירופה !!!!!!! גרמניה נצחה בשבדיההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גרמניה ,גרמניה !!!!!  | 08/09/12 | 19:59

הגב לתגובה זו סגור
12. בזכות גרמניה עלינוהודעה שנקראההודעה נעולה דביר  | 08/09/12 | 19:53

לאחר הניצחון על בולגריה ביום רביעי

הגרמנים עשו עבורינו את העבודה גם הפעם וניצחו את שבדיה

מה שאומר שנצחון היום לא משנה באיזה הפרש יסדר לנו טיול נעים לבלגרד שהכרטיס לאליפות אירופה כבר מונח בכיס.

הגב לתגובה זו סגור
11. ישראבלוףהודעה שנקראההודעה נעולה עופר נחום  | 08/09/12 | 19:52
לא משנה אם נפסיד או ננצח הרי בסוף חכמי פיב"א ימציאו שיטה חדשה לקביעת העולות שתתאים לנבחרות ישראל לעלות
הגב לתגובה זו סגור
  לך לחרבן ע ל עצמךתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גיא  | 08/09/12 | 23:43

הגב לתגובה זו סגור
10. אבי נמניהודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 08/09/12 | 19:45
מס 8
הגב לתגובה זו סגור
9. אבי נמניהודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 08/09/12 | 19:44
מס 8
הגב לתגובה זו סגור
8. ציטוט מהאתר הרשמי לגבי מקום 3הודעה שנקראההודעה נעולה מהישוב  | 08/09/12 | 18:43
The first criteria to be used to determine order of finish between the teams that finish third in their respective groups, will be Win/Loss percentage. Should this be the same, the next criteria is the goal average (points scored/points conceded) for teams.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה יכול לתרגם לעברית ??תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יובל  | 08/09/12 | 22:53

הגב לתגובה זו סגור
  אני אתרגם: ממליץ לקחת שיערי עזר - שפה חשובה בימנוהודעה שנקראההודעה נעולה המתרגם  | 08/09/12 | 23:59

"הקריטריון הראשון שישומש להחלטה על הסדר בין הקבוצות שסיימו במקום השלישי בבתיהם , יהיה אחוז נצחונות\הפסדים. במידה והאחוז יהיה זהה, הקריטריון הבא יהיה יחס סלים.(נקודות שנקלעו\נקודות שספגו)."

הגב לתגובה זו סגור
7. כמה עולה כרטיס למשחק היום?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 08/09/12 | 18:38

הגב לתגובה זו סגור
  בחינםהודעה שנקראההודעה נעולה תומאס  | 08/09/12 | 19:34

כמה עולה?

חינם, יש לי 8 כרטיסים, לא יודע מה לעשות איתם.

הגב לתגובה זו סגור
6. ננהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עהננ  | 08/09/12 | 17:54

הגב לתגובה זו סגור
5. נא לא לסמוך על המזלהודעה שנקראההודעה נעולה Wil  | 08/09/12 | 17:43
יש להילחם כל המשחק וצבור הפרש גדול כמו הסרבים 25 נקודות לפחות!אז לעבודה קשה ולא לסמוח על המזל ל ע ב ו ד ה.ולנצחון כבר הערב.ואם תנצחו גם בסרביה אז תיהיו בטוחים ורגועים יותר. אז ההגנה חשובה מאוד.אך גם ההתקפה בלי פספוסים מהעונשין כיון שאלה חייבות להיות נקטדות רבות ובטוחות. שוב בהצלחה רבה.willy
הגב לתגובה זו סגור
4. גרשוני בגמר הטניס על מדלית הזהב עכשיוהודעה שנקראההודעה נעולה אין  | 08/09/12 | 17:23

למה אין עדכון חי ועל החבורה של הכדורגלנים האפסים הישראלים שמשחקים ביכולת כל כך נמוכה יש עדכונים וכותרות בלי הפסקה?

הגב לתגובה זו סגור
  טמבלהודעה שנקראההודעה נעולה ס  | 08/09/12 | 20:17
זה כדורסל
הגב לתגובה זו סגור
3. אם יחס הנצחונות קובע, אז למשחק היום אין שום משמעותהודעה שנקראההודעה נעולה הסבר בפנים  | 08/09/12 | 15:26

האפשרות היחידה שלא נעפיל לאליפות אירופה (בהנחה שנפסיד לסרביה ונסיים שלישי) היא אם יהיו 4 נבחרות מהמקום השלישי בבתים האחרים שיסיימו ביחס של 3-5. במקרה כזה גם ניצחון על סלובקיה לא יעזור כי יחס הנצחונות שלנו יהיה 4-6 שהוא פחות טוב מ3-5. כלומר אנחנו עדיין חייבים שיהיו 2 נבחרות לפחות שיסיימו ביחס של 4-4. 

אבל מה? אם יהיו 2 נבחרות כאלה אז באותה מידה אפשר גם להפסיד היום (ולסרביה בהמשך) כי אז נסיים עם יחס של 5-5 שהוא בדיוק כמו 4-4 ובמקרה כזה של שוויון ביחס הנצחונות יעברו לבדוק את יחס ההפרשים, ושם יש לנו יתרון ברור על כל נבחרת אחרת שתסיים במקום השלישי, לא משנה מי.

כלומר: למשחק היום אין שום משמעות, ואגב הטעות של מי שכתב את הידיעה היא כפולה, כי עד שהתברר שלא מוחקים את האחרונה בבית דווקא היה למשחק הזה משמעות עצומה: אם היינו מפסידים לסלובקיה במצב כזה היא כבר לא היתה אחרונה אלא איסלנד ובקיזוז 2 הנצחונות על איסלנד היינו מסיימים עם הפרש נצחונות שלילי (5-3) ומסיימים בטוח בין 2 האחרונות מנבחרות המקום השלישי.  

הגב לתגובה זו סגור
  חחחהודעה שנקראההודעה נעולה מגיב  | 08/09/12 | 15:41
יש בעיה אחת בתאוריה שלך והיא שלא ניצחנו את אוסטריה פעמיים
הגב לתגובה זו סגור
  מה קשור אוסטריה??? הודעה שנקראההודעה נעולה מגיב מס 3  | 08/09/12 | 18:14

ואם התכוונת לאסטוניה, אז גם אם נסיים במאזן 5-5 והאסטונים גם, אנחנו עוברים אותם בבית הפנימי בגלל הפרש סלים ומסיימים מקום 3 בבית. התסריט היחיד שבו להפסד היום כן יש משמעות, זה אם אסטוניה תפתיע את סרביה ואז הם יוכלו לעבור אותנו בסך הנקודות, אבל זה הרי לא יקרה...

הגב לתגובה זו סגור
2. כל הספורט הישראלי על הכתפיים של נבחרת הכדורסלהודעה שנקראההודעה נעולה כחול לבן   | 08/09/12 | 15:26

 

היום מדינה שלמה  רוצה להיות באליפות אירופה ורק הכדורסל יכול להציל את הספורט הישראלי מכישלון של האולימפיאדה ובשאר הענפים.

נבחרת הכדורסל היא היחידה שמעניינת  מכל נבחרות כדור אחרות

אחרי הכישלון באולימפיאדה ובענפים נוספים נבחרת הכדורסל המדהימה שלנו לעיני הר הגעש ביד אליהו תנצח  היום בערב את סלובקיה ותעפיל לאליפות אירופה בפעם ה27 בתולדותיה ותביא הרבה כבוד וגאווה למדינה שלנו.

אין ספק שמדובר ברקורד מדהים ומרשים  ביחס לספורט הישראלי הבינוני

אני חושב שכל נבחרות הכדור בארץ ביחד לא העפילו יותר מ4 פעמים לאליפויות אירופה

אני יודע שנבחרת הכדוריד העפילה  לאליפות אירופה רק פעם אחת לפני כמה שנים בשבדיה.

נבחרת הכדורגל לא העפילה מעולם לאליפות אירופה

בשאר ענפי הכדור לא היה כלום כבר יותר מעשרות שנים .

הגב לתגובה זו סגור
  נכוןהודעה שנקראההודעה נעולה אליאור  | 08/09/12 | 17:43

משחק הערב יכול להעניק לנבחרת כדורסל מקום באליפות אירופה, אני כבר מחכה לתחילת השידור של ישראל נגד סלובקיה וניצחון כחול לבן כמובן

הגב לתגובה זו סגור
  גם בשחמט אנחנו 2 בעולםהודעה שנקראההודעה נעולה שלום  | 08/09/12 | 19:45
אבל זה לא תחום מעניין. לראיה, תבדוק כמה התעניינות בינלאומית תקבל אליפות אירופה.
הגב לתגובה זו סגור
1. כל הוועדה המקצועית ביחד על ס' יו"ר האיגוד צריכים להודעה שנקראההודעה נעולה יו"ר וועדה מקצועית   | 08/09/12 | 15:18

כל הוועדה המקצועית ביחד על ס' יו"ר האיגוד צריכים לומר שלום ולהתפטר לפני שתוקם וועדת חקירה.

בושה איך האנשים האלה יודעים רק לשבת על הספםסל של הקבוצה [בעיקר שהספסל בחו"ל] וזהו, כאן נגמרים היכולות שלהם.

היכן עוד קיים גוף שמשקיע כ"כ הרבה כסף , לוקח צוות מקצועי לעילא ולעילא ולא מכין שיעורי בית על שיטת המשחקים?

בסוף היו מאשימים את המאמן.

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ