$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עבור הקהל הנשי: המיקרובוס החדש של דייהטסו

היצרנית משווקת רכב חדש בשם קנאבוס, אך לא נזכה לראותו בארץ

כפיר כשריאן
כפיר כשריאן  23.09.16 - 13:21
המיקרובוס החביב פונה גם לקהל הנשי
המיקרובוס החביב פונה גם לקהל הנשי

תגיות: עולם הרכב

על כבישי ישראל עדיין מתרוצצות אלפי מכוניות של דייהטסו מדגמים שונים. הישראלים התאהבו בשרייד ובאפלאוז ובמיוחד בסיריון המקסימה. עם זאת, החלטות שמקורן בענייני תקינה לשוק באירופה ובישראל, עצרו את בואן של היפניות המקסימות ובמיוחד החסכוניות. טויוטה רכשה לאחרונה את דייהטסו וזה מפיח תקווה שאולי היצרנית היפנית תנסה לשוב לשוק באירופה עם מכוניות ננסיות, כאשר אחת המקסימות שבהן הושקה לאחרונה ביפן והיא מיועדת ללקוחות מהמין היפה במיוחד.

המיקרובוס החביב שבתמונה הותאם למגבלות הקטנטנות שהוטלו עליו ביחס למימדים החיצוניים ומכאן שאורכו 3.395 מטרים, רוחבו 1.475 מטרים וגובהו 1.655 מטרים בלבד. בסיס הגלגלים של הקוביה הקטנה הוא 2.115 מטרים וזה לא משאיר מקום רב לנוסעים אבל היפנים נחשבים לעם קטן וכנראה שזה מספיק.

התקנות ביפן למכוניות ננסיות מחמירות אף הן ומכאן שנפח המנוע לא יכול לעלות על 660 סמ"ק והספק שלא עולה על 64 כוחות סוס, אבל בדייהטסו מצאו פתרון גם לזה וממנוע זעיר בנפח 658 סמ"ק עם שלוש בוכנות הצליחו לסחוט 52 כוחות סוס ומומנט קטן של 6 קג"מ בלבד.

בנוסף, תיבת ההילוכים היא אוטומאטית בטכנולוגיית CVT והכוח יורד לגלגלים הקדמיים אבל בדייהטסו מציעים גם הנעה כפולה לכל ארבעת הגלגלים גם יחד. צריכת הדלק כמובן מופלגת והקוביה הממונעת צורכת כמעט 29 ק"מ לכל ליטר בנזין. למרות כל אלה, המכונית מציעה כמה תכונות מודרניות כמו תאורת LED לפנסים הקדמיים, התנעה ללא מפתח ומיזוג אוויר.