$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בכיר ב-EA מתנצל: "אנחנו יכולים להשתפר"

בחברה למדו מ-Battlefront II והבטיחו שמצב זה לא יחזור וכי הם למדו בטעויות העבר. בקרוב בפיפ"א?

מתן בן ישי
מתן בן ישי  16.04.18 - 18:05
חברת EA עוברת בחודשים האחרונים שינויים גדולים בצוות הניהול שלה, ולתפקיד ה- CDO (קיצור של Chief design officer) אשר אחראי על עיצוב המוצר וחוויית המשתמש, נכנס אדם חדש: פטריק סודרלאנד (Patrick Söderlund) אשר התראיין לאחרונה ודיבר באופן פתוח על נסיונה של החברה עם המשחק Star Wars: Battlefront 2, והודה שמערכת ההתקדמות במשחק שווקה בצורה גרועה כאשר המשחק יצא לראשונה, ומערכת המיקרו-טרנסקציות פוגעת בחוויית המשחק.

"אני אשקר אם אומר שכל הנסיון של החברה עם תיבות אוצר ומיקרו-טרנסקציות לא השפיעו על החברה, ועלינו כהנהלת החברה. כעת יש בפנינו שתי אופציות: אני יכולים להעמיד פנים כאילו המקרה לא התרחש מעולם, או שאנחנו יכולים להגיב בהתאם ולקחת אחריות וללמוד מהטעויות שלנו. אנו רוצים להתייחס לשחקנים שלנו בצורה מכובדת, וברור שהקהילה רואה את החברה שלנו באור שונה ממה שאנו רואים אותה." אמר סודרלאנד. זוהי הצהרה מפתיעה במיוחד שהגיעה מכיוון EA, מכיוון ועד היום לא נראה כי החברה חזרה בה מדרכיה, בטח לא בצורה כל כך ישירה.

Star Wars: Battlefront II יצא בשנה שעברה, וגרף תגובות זועמות במיוחד ברחבי הרשת, לאחר שמערכת ההתקדמות במשחק הייתה מבוססת כולה על "תיבות אוצר" ומיקרו-טרנסקציות, מה שגרם לחוסר איזון מוחלט בין השחקנים, בדיוק כמו במצב ה-Ultimate Team בפיפ"א. חרם החל ברשת כלפיי המשחק, ובשלב מסויים נראה שבחברה הבינו כי לקהילה נמאס שמתייחסים אליה בתור ארנק מהלך, וכי החרם עשה את שלו.

אז מה זה בעצם אומר עבור משחקים עתידיים של החברה? פשוט מאוד, סודרלאנד ציין כי הקהל אמר את דברו, ומשחקים עתידיים כמו Anthem ו-Battlefield לא יחזרו על אותן טעויות, מכיוון והם אינם יכולים להרשות לעצמם. בקרוב במצב ה-Ultimate Team בפיפ"א, אמן.