$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יוצאת להרפתקה: סיאט אטקה "אקספיריאנס"

הנעה כפולה, מנוע דיזל חזק ועוד כמה תרגילים עיצוביים - כך מנסה סיאט לכבוש את השטח

כפיר כשריאן
כפיר כשריאן  25.09.16 - 18:27
חיית שטח, אטקה (באדיבות סיאט)
חיית שטח, אטקה (באדיבות סיאט)

תגיות: סיאט

סיאט השלימה חלק חשוב בפורטפוליו שלה כשהחלה לשווק בחודש שעבר באירופה את האטקה, דגם קרוסאובר גדול ומרווח הצפוי לנחות בישראל ככל הנראה לקראת סוף השנה ולהתחרות בקיה ספורטאז', יונדאי טוסון ועוד.

כעת, רגע לפני שתיחשף בתערוכת הרכב בפריז בסוף השבוע הקרוב, מציגה סיאט תמונות ראשונות של האטקה "אקספיריאנס" קונספט שהיא למעשה גרסת שטח "קשוחה ומחוספסת" לג'יפון העירוני והחביב. עיקר השינויים באים לידי ביטוי בחזות החיצונית בדמות חישוקי 18 אינצ', בתי גלגלים מודגשים, צבע מיוחד נגד שריטות, פגוש קדמי אגרסיבי, מגן גחון וצביעה צה"לית אופיינית בסגנון ירוק זית.

אלחנדרו מסונרו רומאסו המעצב הראשי של סיאט אמר: "בחרנו בירוק זית מט, צבע טבעי עם אופי הרפתקני של  הסוואה, הדגשנו אותו עם גוונים כתומים במקומות שונים המעניקים לו מראה יותר טכני".

כיוון שמדובר בגרסה טכנית שנועדה להעניק חוויה נהיגה טובה יותר במקום שבו הכביש נגמר, ציידו בסיאט את המכונית במנוע דיזל בנפח 2.0 ל' והספק של 187 כ"ס. הכוח יעבור לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים DSG  כפולת מצמדים בת 7 מהירויות, כמו כן תקבל המכונית בורר מצבי נהיגה למשטחים שונים ומאתגרים וגם מערכת בקרת ירידה ממדרון ובקרת משיכה בטכנולוגיית XDS.

עדיין לא נקבע מועד שיווק לדגם ה""אקספיריאנס" באירופה. תערוכת הרכב בפריס תהווה פלטפורמת ניסיונית שתבחן את תגובת הקהל כשלאחוריה תתקבל החלטה האם לצאת ליצור סדרתי או לא. בין השורות אפשר להבין שסיאט מודה באופן דיי ברור למי שיהיה ספק שמקומם של דגמי הקרוסאובר הפופולאריים הרגילים אינו בשטח אלא בין מדרכות ופסי ההאטה.