טסט וולוג: נהיגה בסקודה סקאלה החדשה. הגיון בריא

סקודה סקאלה החדשה משתדלת לבצע הכול היטב, יעיל וקל ומבלי לעגל פינות. אבל האם מדובר במכונית משפחתית לגיטימית או מוצר "תקציב" שנועד למלא את השורות?

ניר בן טובים  07.11.19 - 12:56
תחילת כתבה

צילום ועריכת וידאו: ניר בן-טובים

מפרט טכני:

SKODA SCALA AMBITION

מנוע: 1.0 ל' TSI,

הספק מרבי: 115 כ"ס ב-5500 סל"ד

מומנט: 20.3 קג"מ מ-2,000 סל"ד

תיבת הילוכים: DSG שבע מהיריות עם תפעול ידני מבורר ההילוכים

הנעה: קדמית

מידות:

אורך – 4.36 מ'

רוחב – 1.79 מ'

גובה – 1.47 מ'

בסיס גלגלים – 2.65 מ'

משקל -1.165 טון

תא מטען – 430 ל'

ביצועים:

0-100 קמ"ש  (10.2 ש' – מבחן)

מהירות מרבית: 201 קמ"ש

צריכת דלק ממוצעת (15.3 ק"מ לליטר – מבחן).

בטיחות מתקדמת: (AMBITON)

בקרת בלימה אוטומטית

בקרת סטיה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי

בקרת שיוט אדפטיבית

התרעה על קרבה מסוכנת לכלי רכב בחזית

מפרט STYLE

תוספת בטיחותית – פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד.

מחיר: 118,000 שקלים למפרט 'אמבישן' ו-126 אלף שקלים למפרט 'סטייל'.

 מסגרת אחריות: שנתיים

 

הדפס