$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בת'סדה רוצה ש-Starfield יהיה גדול מ-Skyrim בכל תחום

מנהל החברה טוד הווארד דן בפרויקט המדע הבדיוני הקרוב של בת'סדה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.12.21 - 11:24

סטארפילד, "כנראה" משחק התפקידים העתידני שאולי או לא יזכיר לנו Fallout בחלל, נמצא במרחק של קצת פחות משנה מיציאה למחשב האישי ובלעדי רק ל-Xbox Series X/S (סורי סוני), ובת'סדה הציעה הצצה נוספת למה שמצפה לנו עוד שנה עם סרט תיעודי קטן. הסרט בן שבע הדקות "Into the Starfield: The Endless Pursuit" מציג הרבה עיצוב קונספט וצילומים קצרים של דברים כמו רובוטים, עולמות משונים ונמל חלל.

הסרטון מתרכז סביב האנשים בחברת Bethesda Game Studios והעולמות שבנתה במהלך השנים. בהתחשב בכך שרבים מהמשחקים של האולפן עוסקים בכותרי RPG העוסקים בחיפוש וחקר סביבת השחקן (כגון אלו בסדרות Elder Scrolls ו-Fallout), התקדמות לחקר החלל עם Starfield היא שלב הבא הגיוני.
המנהל האמנותי מאט קארופאנו ציין שלמשחק הקרוב יש "גיבוי ריאליסטי יותר, מבוסס מדעי" מאשר, למשל, לעולם הפנטזיה של Skyrim. זה נשמע דיי הגיוני, סקיירים הוא משחק פנטזיה המבוסס על קסמים ויצורים מופלאים, לעומת זו Fallout זו סדרה יחסית מדעית אך יותר מושכת לכיוון המדע המשוגע.

"תמיד יש לך את הרגע הזה של 'לצאת החוצה' אל העולם," אמר מנהל בתסדה, טום הווארד, והרהר במשחקי החברה של פעם. "עכשיו הטכנולוגיה השתנתה, כולנו השתנו, אז הציפיות שלנו בעת טעינת משחק - כמו, 'בסדר, אנחנו הולכים לצאת אל הרגע הזה'... אנחנו יכולים לעשות את זה ואת היכולת שלנו לגרום לזה להרגיש שזה חדש כל דור, כל משחק, זה משהו שהוא באמת מיוחד במה שאנחנו עושים".

אחד המאפיינים הידועים אך הקצת מעצבנים של בת'סדה בשנים האחרונות היא העקשנות של ראשי החברה להשתמש באותו מנוע גרפי לכל סדרות המשחקים שלה, אם אי פעם תהיתם למה פולאאוט וסקיירים דומים. גם כאן זה נראה כי סטארפילד ישתמש קצת ב-DNA הקלאסי של המשחקים הקודמים של בת'סדה.

אפשר למצוא בסרטון את הווארד עצמו מאשר שסטארפילד הוא עדיין משחק הרפתקה מגוף ראשון. אבל הוא גם אמר שהאולפן משנה הרבה מהדרכים שבהן שחקנים מתקשרים עם העולם - לפחות בהשוואה לסקיירים ופולאאוט 4. עם זאת, אפילו בין השינויים הללו, כמה מרכיבים מרכזיים יישארו זהים. "המכניקה של העולם שונה לחלוטין, אבל יש קווי דמיון", אמר הווארד. "אלה הדברים שאנחנו אוהבים. אנחנו אוהבים לשחק בגוף ראשון. אנחנו אוהבים לקבל את כל כוסות הקפה ולהיות מסוגלים לגעת בהכל".

במשחקי בת'סדה רבים, הכל אינטראקטיבי. אתה יכול לאסוף כל כוס קפה, גלגל גבינה, או מזלג שאתה נתקל בו. ובנוסף לכך, אלו אובייקטים מבוססי פיזיקה שיכולים לקיים אינטראקציה עם אלמנטים אחרים במשחק.
הרעיון בגדול מגניב ותמיד היה אחת הסיבות למה אנשים נמשכו למשחקים אלו אבל לאורך ההיסטוריה אפשרויות שוברות משחק אלו היו הסיבה ללמה כל כך הרבה כותרים של החברה יוצאים מלאים בבאגים שחלקם פשוט הורסים את המשחק לחלוטין, פולאאוט 76 מישהו?.