$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הכנסות תעשיית הגיימינג יעברו 200 מיליארד דולר ב-2022

דוח Newzoo: ארה"ב עברה את סין, תחום המובייל מרוויח כחצי מהסכום לבדו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.05.22 - 11:40
תעשיית הגיימינג כבר מזמן הפכה להיות תעשיית הבידור הגדולה והרווחית ביותר בעולם. על פי דיווח שיצא לאחרונה מ-Newzoo, אתר המתמחה במיוחד בניתוח שוק הגיימינג, נחשף כי ההכנסות בתעשיית הגיימינג השנה תעבור לראשונה את רף ה-200 מיליארד דולר.  המספר הזה עלה מ-192.7 מיליארד דולר שהוערך בשנת 2021.

מבחינת המדינות המובילות ברשימה, הלא הן ארה"ב וסין, הקרב ממשיך להישאר צמוד, אך האמריקאים לוקחים את ההובלה עם הכנסות של 50.5 מיליארד דולר, לעומת 50.2 מיליארד הכנסות בסין, כן הבדל של 300 מיליון שקל בין שתי המעצמות.  בנוסף להכנסות, עוד נחשף כי מספר הגיימרים ברחבי העולם ממשיך לעלות בקצב מרשים, וגם הוא בדרך לשיא, עם צפי של 3.09 מיליארד אנשים ששיחקו במשחקים עד סוף השנה הנוכחית.

בעניין הפלטפורמות,למי שתוהה מה הולך להיות המקור העיקרי לצמיחת שוק הגיימינג בשנת 2022, ב-Newzoo מאמינים שזה יהיה שוק הקונסולות. למרות בעיות האספקה ​​המתמשכים בשנה האחרונה עקב מגפת הקורונה,  תעשייתה הקונסולות הכוללות גם מכירת משחקים, תפיק ככל הנראה 56.9 מיליארד דולר בשנת 2022, גידול של 8.4% מהשנה שעברה.

גם ההכנסות ממשחקי מחשב צפויות לגדול, עם הכנסות של 41 מיליארד דולר. Newzoo הסבירו כי צפויה צמיחה נמוכה בתחום המחשבים, בשל ההשפעה של מכירות דור הקונסולות החדש, אשר מועדפת על רכישה כרטיסי מסך חדשים ורכיבי חומרה. בקצרה, גיימרים מעדיפים לקנות קונסולות כי הן יחסית יותר זמינות (פלייסטיישן 5 פחות), וגם המחיר יותר נוח. לא מפתיע

אך בסופו של דבר, שני התחומים הענקיים והרווחים הללו, לא מצליחים להכנסות של תעשיית הגיימינג בתחום המובייל. ההכנסות של משחקי המובייל יעברו את רף 100 מיליארד הדולר לראשונה ב-2022. כן, תחום המובייל לבדו מכניס כחצי מההכנסות בתעשיית הגיימינג העולמית. עם זאת, ראוי לציין שהעלייה השנתית שלו נמוכה במידה ניכרת לעומת השנתיים האחרונות. למה? ובכן, זה בגלל ששאר העולם נפתח שוב, וגיימרים במשחקי מובייל לא מבזבזים כמו במהלך הקורונה, בה "נתקעו" בביתם.