$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רשמית: לא יימכר אלכוהול באצטדיונים במונדיאל קטאר

אחרי הפרסומים, פיפ"א התייחסה בהודעה לנושא מעורר המחלוקת והודיעה שבירות עם אלכוהול יימכרו רק במתחמים מוגדרים מראש. דיווח: רק אורחי כבוד יוכלו לשתות משקאות חריפים באצטדיון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.11.22 - 13:36

אחרי הדיווחים הרבים, פיפ"א אישרה באופן רשמי: לא יימכר אלכוהול באצטדיונים בקטאר. בהודעה רשמית שפורסמה, נכתב: "בעקבות דיונים בין רשויות המדינה המארחת לפיפ"א, הוחלט להתמקד במכירת משקאות אלכוהוליים במתחם פסטיבל האוהדים של פיפ"א, מתחמי אוהדים נוספים ומקומות מורשים,
והסרת נקודות למכירת בירה מהאצטדיונים בגביע העולם בקטאר 2022".

עוד נכתב: "לא תהיה השפעה על מכירת בירה ללא אלכוהול, שתשיאר זמינה בכל האצטדיונים בקטאר. רשויות המדינה המארגנת ימשיכו להבטיח שכל האצטדיונים וסביבתם יספקו חוויה מהנה, מכבדת ומשביעת רצון לכל האוהדים", ובנוסף, פיפ"א הודתה לחברת המשקאות. במקביל, פורסם דיווח שטוען שבניגוד לכלל האוהדים, רק אורחי כבוד של פיפ"א יוכלו לשתות אלכוהול באצטדיונים.

מוקדם יותר, פורסם ב"סקיי" הבריטי וב"ניו יורק טיימס" האמריקאי טוענים שהמארגנים ביקשו מפיפ"א לבטל את עמדות מכירת המשקאות החריפים באזורי האוהדים, זאת מכיוון שישנו איסור על-פי החוק במדינה לצריכת אלכוהול.

הבעיה מבחינתה של פיפ"א: שיתוף הפעולה עסקי עם "באדווייזר" בשווי 75 מיליון דולר למהלך הטורניר. והתכנון היה שחברת המשקאות תמכור את מוצריה מחוץ לאצטדיונים. במסגרת הפשרות שהוצעו, דובר על אפשרות שיהיו אזורי אוהדים ספציפיים בהם תורשה מכירת משקאות אלכוהוליים, כשאלו גם יסומנו ככאלה. זאת לצד אזורי אוהדים בהם לא תותר מכירת חריפים.

כמו כן, האוהלים הממותגים של "באדווייזר" יהפכו לפחות בולטים, זאת על ידי החלפתם מכאלו שבצבע אדום עם לוגו החברה, ללבנים וללא הלוגו. מהלך דומה יבוצע גם עם מקררי המשקאות האדומים, כשאלו יוחלפו לצבע הכחול המזוהה עם המשקאות נטולי האלכוהול של "באדווייזר".

עוד נאמר ל"סקיי" נאמר מפי גורם: "המונדיאל הזה שונה מאחרים בגלל שכמות גבוהה של אוהדים תגיע מרחבי המזרח התיכון ודרום אסיה, שם האלכוהול לא משחק תפקיד משמעותי בתרבות. המחשבה היתה, שעבור אוהדים רבים, נוכחותו של האלכוהול תייצר חוויה לא נעימה".