$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלאפיליפ ניצח בקטע השני ולקח את ההובלה

הצרפתי תקף 13 ק"מ לסיום. גיא ניב סיים בבטחה עם הפלוטון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.08.20 - 19:15

אחרי יום סוער ומטורף, רוכבי הטור דה פראנס עברו הערב (ראשון) שעות רגועות (הכל יחסי כמובן) בקטע השני של הטור שהחל והסתיים בניס (186 ק"מ). המנצח הגדול של השלב היה ז'וליאן אלאפיליפ, שסומן כאחד הפייבוריטים לניצחון בקטע, ובנוסף גם לקח את החולצה הצהובה מאלכסנדר קרישטוף.

בצמרת הדירוג הכללי עלה אלאפיליפ מדקוינק קוויק סטפ למקום הראשון כשהוא ביתרון של 4 שניות על פני אדם ייטס (שסיים את השלב שלישי) ו-7 על פני מארק הירשי השוויצרי (שהגיע שני בקטע). כל הפייבוריטים הגיעו עם זמן זהה.

גיא ניב סיים במקום ה-107 למעלה מ-20 דקות אחרי המובילים. הרוכב של סטארט אפ ניישן עבר יום יחסית שלו, כאשר פעם אחת נאלץ להחליף גלגל בעקבות פנצ'ר, אך שרד את שתי העליות הקשות הראשונות של הטור ויכול לנוח לקראת הקטע השלישי שיתקיים מחר.

כבר ברגע ההזנקה, יצאה קבוצת בורחים בת שבעה, ביניהם לובש החולצה הירוקה פטר סגאן, שהפסיד בספרינט הביניים למטאו טרנטין האיטלקי. בהמשך, בנואה קוסנפרואה מ-AG2R ואנתוני פרס מקופידיס כבשו כל אחד את הפסגות הראשונות בקטגוריה 1 במאבק על מלך ההרים.

הפלוטון הדביק את שארית הבריחה כשהרוכבים הגיעו לעליה אל הקול ד'אז (קטגוריה 2), כ-45 ק"מ לסיום השלב. במהלך הירידה התרסק אלוף הדופינה, דני מרטינס מקבוצת EF ונאלץ לרדוף אחרי הדבוקה המובילה, כשהוא מאבד למעלה מדקה ורבע. בהמשך גם טום דמולאן התרסק, אבל חזר לדווש.

13 ק"מ לסיום השלב, הגיעה ההתקפה המשמעותית הראשונה של המרוץ כשז'וליאן אלאפיליפ פתח מבערים משאר הדבוקה, כאשר מארק הירשי מסאנווב ואדם ייטס ממיצ'לטון חברו לשלושה מקדימה. אלאפיליפ היה החזק מבין השלושה בספרינט הסיום בניס וזכה בניצחון החמישי בקריירה שלו בטור.

הקטע השלישי יעזוב את ניס ויפרס על פני 198 ק"מ עד לעיר סיסטרון. לא פחות מ-4 עליות מדורגות מצפות לפלוטון, שלוש מהן בקטגוריה 3 (קול דה פילון, קול דה לה פאיי וקול דה לקה), ועוד עליה אחת בקטגוריה 4 הקול דה ל'אורמה, כ-45.5 ק"מ לסיום השלב. המשך הקטע השלישי יהיה מישורי ואמור להסתיים בספרינט המוני.