כשג'ררד פיקה, לברון ג'יימס וסרינה וויליאמס מתאחדים

קמפיין חדש של נייקי מנסה להגדיר מחדש את קצה גבול היכולת שלנו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.08.13 - 16:09
תחילת כתבה

הקמפיין החדש של נייקי קיבל את השם "אפשרויות", והוא בעצם הופך את המוטו הוותיק, 'Just Do It', ממקור השראה לפעולה, ומאפשר לצופים לקחת חלק באתגרים שונים באמצעות מערכת השיתוף הדיגיטלית העולמית Nike+ , המונה למעלה מ- 18 מיליון משתמשים.

סרט הקמפיין מדרבן את הצופים לפרוץ את הגבולות ולשאוף להשגת יעדים חדשים, באמצעות סדרת סצנות משעשעות בכיכובם של כוכבי הספורט הגדולים בעולם ושל שחקנים אורחים. פעילויות נוספות שיפורסמו במדיה החברתית והדיגיטלית יעודדו את הצופים "לעשות את זה" בעצמם, כלומר   #JustDoIt , באמצעות סדרת אתגרים.

הסרט מתחיל במשפט, "אם אתם יכולים לרוץ קילומטר, השתתפו במרוץ, רוצו מרתון, רוצו מהר יותר מכוכב קולנוע". כך מתחילה סדרה של התרחשויות ואתגרים שונים, שכל אחד מהם מאתגר את הגיבור הראשי (ואת הצופה) לפרוץ גבולות חדשים.

בסרט מופיע כוכב הכדורסל ושחקן ה-NBA האגדי, לברון ג'יימס; שחקנית הטניס מספר אחת בעולם, סרינה וויליאמס; ג'רארד פיקה, כוכב ברצלונה ונבחרת ספרד; וסנסציית האגרוף, אנדרה וורד. השחקן בראדלי קופר כתב את התסריט לסרט בבימויו של הבמאי המפורסם נויקולאי פוגלסליג, וכולל הופעת אורח של השחקן כריס פיין.

קמפיין "אפשרויות", מושק כחלק מחגיגות 25 השנים למוטו מלא ההשראה, ‘Just Do It’ אך המסר איננו מסתיים כאשר הסרט נגמר, אלא מבקש להניע את הצופים לשאוף להישגים אישיים בחייהם האמיתיים, ומאפשר להם  לקחת חלק פעיל ברעיון המרכזי של הסרט, באמצעות סדרה של אתגרים ברשת החברתית

"במשך 25 שנים, עודדנו אנשים לעשות את זה'", אומר Davide Grasso, סמנכ"ל השיווק של נייקי העולמית.  "עם 'אפשרויות' אנחנו לוקחים את המסר הזה שלב אחד קדימה, ומאפשרים לאנשים להגיע לגבהים חדשים, לעבוד על מטרות אישיות חדשות ו'פשוט לעשות את זה' ברמה הכי הממשית, באמצעות Nike+ .

האתגרים באפליקציית Nike+ Running מאפשרים לרצים להגדיר את יעד המרחק, להזמין את החברים להצטרף אליהם ולהתחרות איתם עד לקו הסיום הווירטואלי. המשתמשים יכולים לקבוע את שם האתגר, יעד המרחק, זמן הפעילות ואת המשתתפים. צ'ט חדש מאפשר לחברים לעודד אחד את השני ולחלק זה לזה עצות במהלך האתגר. המשתתפים זוכים בזריקת מוטיבציה נוספת בצורת טבלת שיאים המתעדכנת באופן שוטף ומאפשרת להם לעקוב אחרי התקדמותם והדירוג שלהם ביחס לחבריהם.

מערכת השיתוף הדיגיטלית Nike+ מונה כבר למעלה מ-18 מיליון חברים ברחבי העולם, ומאות אלפי ישראלים, וכל מי שיהיה פעיל באתגרים הללו  יוכל לשתף את האחרים בפעילות שלו באמצעות ההאשטאג  #JustDoIt .