$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אם הייתי יודע, לא הייתי מגיע למכבי ת"א"

קניוק על העונה עם פ"ת והימים בצהוב: "לא קיבלת הזדמנות". האזינו לראיון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.06.19 - 18:24

את העונה שעברה עליו, גידי קניוק יחלק לשניים: מצד אחד יכולת אישית גבוהה ומספרים שהוא עוד לא הראה בנוף הכדורגל הישראלי ומהצד השני התסריט הכי גרוע שיכול היה לדמיין בסיום העונה, תסריט שהסתיים בירידה כואבת לליגה השנייה במחזור הסיום, אחרי מסע הישרדות הירואי של מ.ס. אשדוד. היום (שלישי), קניוק התראיין בתכנית הרדיו "חמש באוויר" וסיכם את העונה הקשה ואת תחושות הירידה.

"שלושה שבועות עברו מאז הירידה והם היו לא פשוטים, גם לי וגם לשאר שחקני הקבוצה", סיפר קניוק על תחושותיו. "צריך להמשיך קדימה, אין ברירה. ברור שבימים הראשונים לא עיכלנו את הבשורה, לא חשבתי שבאמת נרד ליגה, אבל שוב, צריך להרים את הראש. אפשר להגיד הרבה דברים, אבל לא היינו קבוצה מספיק טובה, ידענו בתוכנו את זה מתחילת העונה, אבל לא חשבתי שזה יגיע עד לירידה".

קניוק התייחס לסיבות שגרמו להדרדרות: "היו הרבה שחקנים צעירים וזרים שהתחלפו בינואר. החיבור בין הזרים והישראלים לא היה מספיק טוב, במיוחד אלו שהגיעו בינואר. הביאו יותר מידי שחקנים מאותה מדינה ונוצרה קנוניה שקצת פגעה בנו בחדר הלבשה, אבל זה עדיין לא היה צריך להסתיים ככה. הרגשנו כולנו שזה מחרחר בחדר ההלבשה ושזה פוגע. רואים באימונים ובמשחקים ויכוחים וריבים שלא היו צריכים לקרות והם עשו את ההבדל. היה חוסר אכפתיות. היו שיחות בין גיא לשחקנים בקבוצה על היריבות, ובפועל כבר אחרי עשרים דקות ספגנו שני שערים. אף אחד לא חשב שזה בכוונה, זה דברים שהתבשלו עם הזמן, אבל בדיעבד היינו צריכים לנהוג אחרת. ידענו שממש לא בסדר, אבל חשבנו שעוד קצת ונישאר בליגה".

קניוק ספיר גם על פיטורי אלישע לוי והחלפתו בגיא לוזון: "אני חושב שגיא הביא איתו רוח חדשה. אלישע לא הביא מספיק נקודות. כשגיא הגיע התחלנו טוב ואני לא יודע לשים את האצבע על הסיבה לירידה, הפעם היחידה שהיינו מתחת לקו האדום הייתה אחרי המחזור האחרון. ידענו שמספיק שנעשה את העבודה ונישאר. אני לא מאמין שאשדוד באמת עשתה משהו לא חוקי, אנחנו ירדנו יותר מאשר הם נשארו".

בפן האישי הקשר נשמע מרוצה מהעונה שעברה עליו: "מבחינה אישית, סיימתי חוזה, הייתי מושאל לשנה מפחטקור האוזבקית, אני אמור לחזור לשם, יש לי שם עוד חצי שנה עם אופציה לשנתיים. אם אני רוצה את זה? אני תלוי בהם ואני רוצה לחזור, עוד אין לי שום הצעה קונקרטית בכדורגל הישראלי, אבל אני גם מחפש יותר בחוץ מאשר בארץ".

כשנשאל אם המניות שלו במגמת צניחה אמר: "אני לא מסכים. אני חושב שבאופן אישי הייתה לי עונה לא רעה בכלל, מבחינת מספרים בעיקר. אמנם ירדנו ליגה וגם לי יש חלק בזה, אבל אני חושב שמבחינה אישית הייתה לי עונה טובה. הגעתי מאוזבקיסטן למכבי ת"א עם אופציה לקנייה ובאמת היה את עניין הפייר פלי והודיעו לי שלא מממשים את האופציה. לא חשבתי שאגיע למכבי ואשחק כל כך מעט, שיחקתי שם חמישה משחקים בסך הכל. אני חושב שהגעתי למכבי בזמן לא כל כך טוב שלה ואם הייתי יודע שכך יהיה המצב לא הייתי מגיע בוודאות".

"אני מסכים שבשנה הזאת קצת חזרתי אחורה בגלל החזרה למכבי פ"ת. הייתה לי תביעה עם המועדון על זה שחזרתי למכבי ת"א והחלטנו ביחד שבמקום התביעה אחזור בהשאלה לפ"ת. ידעתי שהשנה הזאת היא קצת חזרה אחורה בקריירה, אבל ידעתי שאם אני אעשה עונה טובה זה לא יעצור את ההתקדמות שלי. החזרה לאוזבקיסטן? אני בראש אחר ממה שהייתי לפני שנתיים, ברור שאני מעדיף לשחק בליגות יותר מתוקשרות ומעניינות, אבל אם לא אז אני אסע לשם, אסיים את החוזה שלי ואז אהיה שחקן חופשי, שזה עולם אחר".

קניוק הרחיב על החזרה לפחטקור וסיפר על עתידו: "הם עכשיו באמצע העונה ואני אמור לחזור בחלון ההעברות של יולי, חלון שמקביל לחלון בינואר אצלנו. הקבוצה במקום הראשון, שוטא ארבלדזה הוא המאמן, הוא זה שהביא אותי לשם. הקבוצה קנתה אותי בכסף ושיחקתי שם, אני יודע מה אני יכול לתת, אני מאמין שמבחינת ההיררכיה יהיה בסדר, אני אעבוד קשה ואין לי ספק שאוכל לחזור לרמה הגבוהה של הכדורגל הישראלי".