$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יצירת מופת חד פעמית: למבורגיני אוונטדור SC18

המפלצת האיטלקית יוצרה בהזמנה מיוחדת על ידי לקוח אמיד של החברה שרשאי להשתמש בה בכביש הציבורי ובעיקר על מסלול המירוצים. רק לקנא

ניר בן טובים  19.11.18 - 12:56

תגיות: למבורגיני

אם אתה שייח סעודי, אוליגרך, או סתם מיליונר עם חיבה לצעצועים מוטוריים אקזוטיים ומן הסתם זמן פנוי הוא השם האמצעי שלך (או מקום עבודתך), אז יש לנו בשורה משמחת עבורך: למבורגיני פתחה לאחרונה תת חטיבה נפרדת בתוך מסדרונותיה של קבוצת המירוצים של מותג העל האיטלקי, ה-סקואדרה-קורסה' שמטפלת בהזמנות מיוחדות של לקוחותיה שרוצים משהו שהוא איך נאמר - לא בדיוק מכדור הארץ, אבל מחובר היטב לקרקע.

ממש בסופש האחרון הציגה למבורגיני במטה החברה בבולוניה, באירוע מבודד יחסית את ה-SC18. הסיבה למסיבה היא לא רק המכונית עצמה אלא ציון דרך היסטורי בתולדותיה, שכן זו הפעם הראשונה שלמבורגיני מלבישה על רכב קיים רכיבים, מכלולים ושאר קישוטים בהתאם לדרישותיו של קליינט אחד בלבד. פרארי, יגואר וגם מותגי קיצון נוספים כבר אמצו את השיטה הזו בתקווה למשוך עוד קצת תשומת לב (הנה, זה מצליח) ובעיקר - יוקרה בקרב חוג מאוד ספציפי של עשירים שיכולים להרשות לעצמם להרים טלפון להנהלה.

ה-SC18 מבוססת על הרצפה (והתשתיות הטכנולוגיות) של ה-אוונטדור. המשמעות היא שהיא נושאת בקרביים שלה תחנת כוח טורפת שעומדת בקנה אחד עם כמה מהיצירות החזקות ביותר של למבורגיני אי פעם; 6.5 ל' (בלי טורבו וללא עזרים אחרים) עם תריסר צילינדרים המפיקים הספק מרבי של 770 כ"ס ו-73 קג"מ, העוברים לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים משופרת (ISR) בעלת שבעה יחסי העברה מהירים יותר ב-50% מתיבה דו-מצמדית טיפוסית במכוניות קצה. הביצועים הרשמיים מדברים על האצה ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות ועד יותר מ-354 קמ"ש מרביים. 

מעבר לכך, הלקוח ביקש מלמבורגיני שה-SC18 תחלוק דמיון דווקא עם הורקאן GT3 וגם גרסת האולוושן של ה-טרופאו התחרותיות. התוצאה היא קיט ספויילרים, חצאיות ופגושים שנלקחו היישר מהמסלול, כולל כיתובים ייחודים וכן כנף אחורית עשויה קרבון עם שלושה מצבי כיוון, בעוד החלק התחתון של המכונית העותק מלבמורגיני צ'נטריו עם דפיוזר רחב ויחידות תאורה מפוצלות לרוחב. הצמיגים - פירלי פי-זירו קורסה הולבשו על חישוקי 20-21 אינץ' עם בלמים שפתחה קבוצת המירוצים. לגבי תא הנוסעים, אין לנו מושג כי התמונה לא פורסמה. אבל בלמבורגיני מדברים על שינויים קוסמטיים קלים בלבד כולל מושבי קרבון עם תפירות אדומות. 

הגוון הרשמי של המכונית (קשה לפענח לפי התמונות) הוא 'ג'ורג'יו דייטונה', סוג של אפור עכבר עליו הדביקו כרזות אדומות כדי "להעצים את הספורטיביות" כך הם אומרים. הרכב אגב מגיע גם עם בקרות טלטמטריה מובנות, כך שהנהג יכול לשלוח את ניתוח הביצועים שלו ללמבורגיני ולקבל משוב אודות היכולות האמתיות שלו על מסלול המירוצים. נו ככה זה, כשאתה יכול לבקש שיבנו עבורך למבורגיני אחת ויחידה. מעניין כמה זה עלה לו...