$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: החל שיווק סיטרואן קקטוס המחודש בישראל

דוד לובינסקי השיקה את הקקטוס המעודכן אחרי מתיחת פנים שבמרכזה מערכת מתלים מתקדמת לשיפור נוחות הנסיעה. המחירים החל ב-110 אלף שקלים

ניר בן טובים  03.03.19 - 18:32

תגיות: סיטרואן

יבואנית דגמי סיטרואן לישראל דוד לובינסקי הציגה הבוקר (ראשון) במטה האסטרטגי של החברה בראשון לציון את סיטרואן קקטוס המחודש. הקרוסאובר הצרפתי שהפך להצלחה מפתיעה בארץ (גם כרכב משומש) עבר בשנה הקודמת מתיחת פנים שמורכבת משדרוגים קלים בהופעתו החיצונית והפנימית בהתאם לנוסח 2019, אך גם היה בין כלי הרכב הראשונים של סיטרואן שנושא בקרביים שלו את מערכת המתלים החדישה המבוססת על כריות הידראוליות, ה-PHC, ראשי תיבות ל-Progressive hydraulic cushions.    

מערכת זו, שהופיעה במספר דגמי סיטרואן לפני למעלה מ-20 שנה (ZX גרנד-רייד וכן במכוניות ה-WRC של קבוצת הראלי), משתמשת בתוספת של צמד איזורי שיכוך הידרואליים המצמצמים את הפתיחה והסגירה של הבולם, כך שמתקבלת חווית שיכוך פרוגרסיבית מאוד המבטלת קפיצות או חבטות חזקות. זו שיטת תכנון פשוטה למדי שאינה מערבת פירטוכניקה מסובכת או מורכבת לטיפול, אך מצד שני מייצרת עבור נוסעי הקקטוס נוחות נסיעה ברמה גבוהה מאוד ביחס לכלי רכב בקבוצה זו.  

במסגרת מתיחת הפנים, סיטרואן קקטוס החדש מתכתב עם C3 איירקרוס ועם דגמיה העתיידים של החברה על ידי גילוף מחדש של החרטום עם פנסים צרים ותאורת LED מודרנית. שינוי אחד בולט עוד יותר בקקטוס נעוץ בסימן ההיכר הבולט ביותר שלו בכבישים;  כריות האוויר הצידיות (airbumps) שנועדו בין היתר גם למנוע גילוח לא נעים במקומות חניה כבר אינן בקפל הדלתות המרכזי אלא ירדו קומה אחת קרוב לספי הדלתות, כמו בסיטרואן C3.

הקקטוס ממשיך על מידותיו הקודמות עם רוחב של 173 סנטימטרים, בסיס גלגלים של 260 מ' ותא מטען שימושי בנפח של 358 ל'. חלל הנוסעים של קקטוס המחודש כמעט ולא השתנה, למעט מושבים חדשים בגרסה הבכירה, שיפור בבידוד הרעשים וכן הותקנה תאורת קריאה בספסל האחורי (לא הייתה קיימת עד כה). הוא משווק בשתי רמות אבזור - שיין PK ו-FEEL, עם צג מולטימדיה ראשי עבור רוב הפעולות, חיישני חניה, 6 רמקולים, תאימות לטלפונים החכמים, מצלמה אחורית ועוד. בדגם הבכיר התווספו הנעה ללא מפתח, חישוקי 17 אינץ' ועוד תוספות קטנות. עוד שדרוג חשוב בקקטוס - מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, כולל בלימה אוטומטית, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד, תאורה אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב ועוד. עד כה היה זמין רק עם מובילאיי.

הקקטוס מצויד מנוע 1.2 ל' טורבו 110 כ"ס בחיבור אל תיבת 6 מהירויות אוטומטית (0-100 קמ"ש ב-11 שניות). המחירים יחלו ב-110 אלף שקלים ועד 115 אלף שקלים לדגם הבכיר במשפחה.  

צפו בנהיגת המבחן שערכנו לקקטוס המחודש במסגרת השקתו העולמית

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!