שברולט מאליבו בתצורה מחודשת החלה להימכר בישראל

המכונית עברה מייק אובר בעיצוב, בבטיחות, בטכנולוגיה וגם ברמות הגימור תוך עדכון רמות הגימור והמחירים.

בועז קורפל
בועז קורפל  19.05.19 - 07:10
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)
תחילת כתבה

דשות מעניינות באמצע 2019 בפלח מכוניות המנהלים: בזמן שביונדאי החליטו לעצור את יבוא הסונטה החדשה לישראל משיקולי תחרותיות בפלח שוק המנהלים או המשפחתיות הגדולות (מחק את המיותר) הרי שבקבוצת UMI יבואנית קדילאק ושברולט, לא היססו בכלל והגרסה החדישה והרעננה של המאליבו כבר נמצאת כאן אחרי מקצה מתיחת פנים מעניין שכולל שיפורים בכמה תחומים ולא רק נגיעות קוסמטיות. כחלק מאותה מתיחת הפנים השתנו גם רמות הגימור וכעת משווק רכב המנהלים של שברולט ברמות גימור חדשות:  LTZ, LT+.

במבט חיצוני על המכונית ניתן לזהות את העדכונים הקוסמטיים בגריל הקדמי שעבר עדכון וכך גם פנסי החזית שעברו שינוי וכעת הם מגיעים בתאורת LED בוהקת. שינוי נוסף תמצאו בזנב המכונית, שם הפגוש האחורי עבר גם הוא שינוי בכדי להתאים לעיצוב הכללי של המאליבו שתהיה בעתיד הלא רחוק הסדאן הגדולה ביותר של שברולט בישראל עם הפסקת הייצור של האימפלה.

אם השינוי החיצוני מעניק למאליבו מראה עדכני יותר, הרי שבתוך המכונית לא בוצעו שינויים בכלל פרט למערכת המולטימדיה המקורית שקיבלה עדכון לדור השלישי והחדיש ביותר של ג'נראל מוטורס וזה עשוי לשפר את יעילות התפעול שלה על גבי מסך בגודל 8 אינץ' מול מערכות הניווט והבידור והממשקים האחרים באופן חלק ואינטואיטיבי יותר מבעבר. לטובת איכות החיים בעת הנסיעה התקינו מהנדסי החברה גם מערכת בקרת אקלים אלקטרונית. 

המאליבו המחודשת נשארת עם אותו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר בהספק 163 כוחות סוס ומומנט של 25 קג"מ אבל תיבת ההילוכים הוחלפה בתיבה רציפה שמאיצה את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.5 שניות ולטענת אנשי שברולט, משפרת את חוויית הנסיעה ומקטינה את תצרוכת הדלק ב-6% וכפועל יוצא מכך גם את רמת זיהום האוויר. במסגרת שיווק מתיחת הפנים, עודכנו רמות הגימור של הרכב וכעת הן נקראות  LT+ שנקראה בעבר לאקשרי ומעליה רמת גימור חדשה שנקראת LTZ שתציע חלון גג פנורמי וריפודי עור. המאליבו המעודכנת מגיעה עם מערכות בטיחות מתקדמות לרבותהתראת שמירת מרחק, התראת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית במהירות עירונית, זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, התראת תנועה חוצה מאחור וזיהוי רכב בשטחים מתים בצידי הרכב.

שינוי מעניין נוסף במכונית שבנויה על פלטפורמה חדשה שהושקה לפני שנתיים בדור התשיעי של הרכב, הוא הקטנת המשקל הכולל של הרכב כחלק מהטרנד ההנדסי להקטין את המשקל לשם השגת נתוני צריכת דלק טובים יותר לנוכח הקטנת המנועים בלי לפגוע בחוויית הנסיעה והנהיגה. לפיכך, המאליבו החדשה קלה יותר ב-135 ק"מ מהדגם היוצא.

 מחירה של שברולט מאליבו ברמת גימור LT+ 174,990 שקלים ומחיר הגרסה המאובזרת יותר LTZ הוא 189,990 שקלים.

הדפס