$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצגה רנו מגאן היברידית

היצרן הצרפתי חושף מתיחת פנים קוסמטית-טכנולוגית של המשפחתית החשובה עם שיפורים בתחום המדיה, ההנעה והאבזור. גם דגמי הספורט חודשו

ניר בן טובים  03.02.20 - 13:14

תגיות: רנו

רנו הציגה הבוקר (שני) את רנו מגאן המחודשת לשנת 2020. מקצה השיפורים של המשפחתית הצרפתיה כולל שיפורים במספר רבדים שהראשון והמשמעותי בהם הוא הוספת גרסה היברידית שתסייע ליצרן לצלוח את תקנות זיהום האוויר המחמירות ולתת מענה למכוניות כמו קורולה היברייד ודומותיה. לכך גם מצטרפות מהדורות ספורטיביות מתוגברות בקומץ סוסים וכן שדרוגים חיצוניים ופנימיים המשווים לה הופעה מודרנית יותר לקראת השנים הקרובות בחייה.  

במסגרת מתיחת הפנים, גולת הכותרת היא המצאותה של מערכת הנעה היברידית חדישה: ה-מגאן E-TECH פלאגן-אין (טעינה מהשקע). רנו טוענים שפיתחו מנוע 1.6 ל' בנזין חדש בעל עקומת כוח גמישה, כאשר אליו מחוברים שני מנועים חשמליים וסוללה עם בקרת טעינה מהחשמל ותיבת הילוכים חדשה (רובוטית) שלפחות לטענת מהנדסי רנו מכוילת להעברות הילוכים רהוטות.

התפוקה המרבית של המנוע ההיברידי עומדת על 160 כ"ס במשולב מיחידת ה-4 צילינדרים וצמד המנועים החשמליים שהיא נושאת בקרביים. טווח הנסיעה המרבי על הסוללה הוא כ-50 קילומטרים בין טעינות בנסיעה משולבת (עירוני ו-בינעירוני) ועד 65 קילומטרים בכביש המהיר. על פי נתוני היצרן, המהירות המרבית (חשמלית בלבד) היא 135 קמ"ש. משך הטעינה מעמדה חיצונית אורך כ-40 דקות ל-80% סוללה ועד כ-7 שעות משקע ביתי.

עוד במסגרת הרענון, ה-מגאן תוצע עם קבינה מחודשת קלות כשעיקר השינויים הם בצגים הדיגיטליים; אלו מוצעים כעת ברזולוציה גבוהה יותר ובגדלים של 9.3 אינץ' בלוח המחוונים ו-10.2 אינץ' עם שיפורים בממשקי רנו R-לינק. עוד פורסם כי מערכות הבטיחות האוטונומיות למחצה שודרגו לדרגה 2 (יכולת גבוהה יותר להתמודד עם מצבי חירום - סטיה מנתיב, בלימה פתאומית וכדומה).

גרסאות הספורט כוילו לביצועים גבוהים יותר בדגמי ה-RS ו-טרופי. שתיהן מבוססות על מנוע ה-1.8 ל' טורבו בהספק של 300 כ"ס בלבד (תוספת של כ-20 כ"ס). המומנט טיפס ב-4 קג"מ וכן בוצעו שדרוגים בבולמים, הבלמים ומערכת ה-SPORT4 קונטרול מגיעה כעת עם אינפורמציה מרוחבת בלוח המחוונים לגבי פרמטרים שונים תחת נהיגה תובענית. לא פורסמו נתוני האצות חדשים.   

ברנו יציעו את דגם הפלאג-אין רק בגרסת הסטיישן השימושית, בעוד מרכבי ההצ'בק ימשיכו בינתיים רק בגרסאות הקונבציונליות. בשביל רנו, זוהי תוספת כוח משמעותית באחד הסגמנטים הפופולריים ביותר באירופה שמגלה רגישות יתרה בשנים האחרונות למנועי דיזל מזהמים עקב הסקנדל בפולקסווגן והמעבר להנעה חשמלית. 

מיבואנית רנו לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר ל'עולם הרכב' כי המגאן המחודשת ודגם ההייבריד יגיעו לארץ לקראת סוף שנת 2020.