$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בדרך לפסי הייצור? לנצ'יה תמה חדשה על בסיס פיג'ו 508

נשיא תאגיד פיג'ו-סיטרואן-פיאט-קרייזלר בוחן את כל האופציות להחזיר את לנצ'יה לשוק הרכב

בועז קורפל
בועז קורפל  08.09.20 - 08:03
לנצ'יה תמה (1984-1994)
לנצ'יה תמה (1984-1994)

תגיות: לנצ'יה

מכל העבר המפואר של יצרנית המכוניות האיטלקית לנצ'יה ומכל המורשת האדירה שלה במסלולי המירוצים ובמיוחד באליפויות הראלי העולמיות, נותרו רק תמונות וזיכרונות. אמנם, מפעלי פיאט ממשיכים לייצר דגם אחד ויחיד שעדיין נושא את השם לנצ'יה והכוונה היא לאפסילון הקטנה שרוב החלקים שלה שייכים לפיאט, אבל המותג ממשיך להופיע בכבישי אירופה על מכוניות של קרייזלר שקיבלו מיתוג אירופאי ולא יותר. סרג'יו מרקיאונה, נשיא פיאט-קרייזלר הקודם, לא החליט מה לעשות עם המותג האיטלקי ודחה את קבלת ההחלטות שלו למועד מאוחר יותר אך הוא הלך לעולמו בטרם עת ולקח לקבר את המחשבות על לנצ'יה ששוב נותרה בין שמיים וארץ.
 
כעת, עם המיזוג שטרם קרה בין תאגיד פיאט קרייזלר לתאגיד PSA שמחזיק במותגים פיג'ו-סיטרואן ואופל הגרמנית, עשויה להתקבל החלטה אצל ראש החברה, קרלוס טווארס, כי יש מקום להחזיר את לנצ'יה לשוק באירופה אם כי במידה ראויה ועם דגמים מדויקים שיתאימו לאופי ולצרכים של כל שוק ושוק בלי להפציץ את השווקים בדגמים רבים.

מי שעשויה לעלות לדיון, היא אחת המכוניות המזוהות עם לנצ'יה והכוונה היא לדגם המשפחתי לנצ'יה תמה (Thema) שתיבנה על הפלטפורמה של הפיג'ו 508 וכך לא יצטרכו לפתח את המכונית באופן מלא ולתכנן אותה מהיסוד כי אם להשתמש בפלטפורמה של המכונית הצרפתית על שלל מערכות ההנעה שלה ולהתאים את הלנצ'יה המדוברת לפלטפורה הקיימת. 

המשימה של טווארס תימשך מאותו מקום שבו מרקיאונה השאיר את ההחלטות פתוחות לדיון והדברים אינם נוגעים רק ללנצ'יה כי אם גם להמשך דרכן של אלפא רומיאו ומזראטי.