$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ספורט סדאן למקצוענים: קאדילק Blackwing בישראל

UMI החלה לשווק את גרסת השרירים הקיצונית ביותר בתולדות חטיבת הביצועים עם מנוע V8 עתיר כוחות סוס והנעה אחורית

ניר בן טובים  15.06.22 - 16:36

תגיות: קאדילק

מנועים בשרניים, הופעה משחרת לטרף, הנעה אחורית ואפילו תיבת שש מהירויות ידנית קלאסית (אבל כמה חבל שלא בישראל, בינתיים). לכל אחד שלא שוחה במהפכות של קאדילק, נדמה מהצד שמדובר בחברה מלאה בניגודים; מצד אחד היא מובילה בשנתיים האחרונות טכנולוגיית חשמול כלי רכב בזכות סוללות האלטיום היעילות, ומצד שני מטפחת מכונות ענק מזהמות, זללניות שלא מתחשבות בשום דבר שכרוך בהגנה על הסביבה, ומוקדשות כולן רק כדי לשמח את ליבו של הנהג. ואנחנו אומרים - כן ירבו, למרות שזו עשויה להיות הפעם האחרונה שנפגוש תופעה מוטורית שקוראים לה Blackwing.

אז בימים אלה, משיקה יבואנית רכבי GM קבוצת UMI את מכונית הביצועים הטובה ביותר בהסטוריה של יצרן היוקרה, ה-CT5-V בלאקווינג ("כנף שחורה"), כותר אשר ניתן לה בהשראת ציפור המרטלט השחורה שהייתה חלק מסמל ביתו של מייסד דטרויט, החוקר הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק. על אף שאינה נושאת אזכורים הסטוריים, היכולות שלה בהחלט מבטיחות תחושת המראה על האספלט; בחרטום של מכונית הספורט-סדאן פועם מנוע 6.2 ל' שמונה צילינדרים בהגדשת על המפיק 668 כ"ס ו-91 קג"מ מ-4400 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים האחוריים בסיועה של תיבת 10-מהירויות אוטומטית, ולמרות משקל שמגרד, בקטנה 2 טון, היא תאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות בלבד, ועד 320 קמ"ש. צריכת דלק? נשאיר את זה לכם.

פרט לתחנת הכוח בחזית, מה שמבדל את ה-בלאקווינג אלה הם התוספות הקוסמטיות והכיול שביצעו בה נהגי המבחן של ג'נרל מוטורס, וזאת כדי לחטט לגרמנים איפה שלא נעים להם. היא מגיעה חמושה בקיט קרבון עם ספויילרים מלפנים ומאחור, מחוזקת על ידי בלמים ענקיים של חברת ברמבו, כוללת גם דפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (עם קירור) ובולמים אדפטיבים (מגנטיק רייד קונטרול) עם מספר מצבים המשפיעים על שיכוך ואחיזה. יתרה מכך, מי שיפנה את הזנב הסורר שלה למסלול יגלה מכונה שלא עושה הנחות, הגם תוכל לספר לכם, בזכות מערכות פנים אינפורמטיביות (בקרת G, זמני הקפה) ובקרת הקלטה שמתעדת כל רגע ורגע, איך הביצועים שלכם ביחס למתחרים.

בצד הממשקים והתפעול, הבלאקוויינג כוללת את כל הציוד שיש ב-CT5 הרגילה עם תוספות ייחודיות רק לה בחלקן; מסך ראשי 10 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, מושבים עם עיסוי, 16 רמקולים עם במת סאונד בתלת ממד, שמשות אקוסטיות מלפנים, מצלמות 360 מעלות, תקרה פנורמית, בקרת אקלים דיגיטלית, תצוגה עלית, גלגל הגה ספורטיבי עם חימום, מערכת הנעה מרחוק, ממשקי אפל, אנדרויד וצי של מערכות בטיחות חכמות. היא נועלת חישוקי 19 אינץ' עם צמיגי מישלן בגודל 305/35 מאחור ו-275/35 בחזית.

המחיר של הבלאקווינג בישראל עומד על 829 אלף שקל. UMI תחל לשווק גם את ה-CT5 טורבו 2.0 ל' הרגילה עם כ-240 כוחות סוס ותיבת 10-מהירויות בשתי חבילות - לקשרי וספורט, עם מחירים שיחלו ב-350 אלף שקל.