$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חידושים באלפא רומיאו

דגמי ג'וליה ו-סטלביו מעודכנים קוסמטית וגם בטכנולוגיות בחלל הנוסעים

ניר בן טובים  30.10.22 - 10:40

תגיות: אלפא רומיאו

שלוש שנים לאחר מקצה עדכונים הגדול האחרון, אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו עודכנו שוב כדי ליישר קו עם רוח הזמנים, במיוחד במונחים של טכנולוגיה וחווית משתמש. בין החידושים שהוצגו בשנות הדגמים 2023 של ג'וליה וסטלביו נמצא כמה ליטושים בתחום הנראות, כגון חתימת תאורת ה-LED החדשה, בנוסף למערכת המידע והבידור המועשרת בתכונות חדשות ובאבזור סטנדרטי מורחב. עם זאת, אין שינוי טכני יסודי בקרביים של אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו ולפיכך גם לא ברמת הביצועים.

קוסמטית, החלק הקדמי בשני הדגמים משנה במידה מסוימת את ה-V המסורתי (ה-טריבולו שהוצג לראשונה ב-1950 על חזיתה של אלפא רומיאו 1900) עם רשת חדשה של הגריל, שבו ממוקם הלוגו וכן הותקנו פגושים חדשים ופנסי ערפל מלוטשים בהופעתם. אבל החידוש העיקרי, בהיבט הויזואלי טמון בציוד נורות מסוג "3 + 3" שהוזכרו לעיל, עם פנסי Full-LED Adaptive Matrix חדשים שהופכים את חתימת האור לדומה מאוד לטכנולוגיה שהותקנה באלפא רומיאו טונאלה. 

בפנים, ישנן שתי בשורות: מערכת התאורה הקדמית האדפטיבית, המספקת כוונון רציף של הפנסים על סמך מהירות ותנאי נהיגה ספציפיים, ופונקציה חדשה שנקראת:"Glare-Free High Beam Segmented Technology" אשר, בתנאי אור קשים, מזהה אוטומטית תנועה מלפנים ומאחור כדי למנוע סנוור ממכוניות אחרות. זאת ועוד, לוח המחוונים הדיגיטלי עם צג TFT בגודל 12.3 אינץ' עושה כאן הופעת בכורה, עם אפשרות להתאים אישית גרפית שלוש תמות ייחודיות: Evolved, Relax ו-Heritage. מערכת המידע והבידור מוכנה כעת לקבל עדכונים מקוונים בנוסף לפונקציות החדשות הניתנות לניהול מרחוק באמצעות אפליקציה.

ברמת היכולת, כאמור, נותרנו בלי שינוי מהותי לאור הגישה השמרנית של אלפא רומיאו לשני דגמים "וותיקים" יחסית שאינם מיועדים לחשמול; הצמד יהיה זמין בשנה הבאה עם מנוע דיזל הנעה אחורית של 160 כ"ס והנעה לכל הגלגלים של 210 כ"ס בטכנולגיית הנעה כפולה Q4, כמו גם בנזין בהספק של 280 כ"ס. עוד בקנה גרסאות בסיס של 190 כ"ס דיזל ו-200 כ"ס בנזין, כמו גם גרסאות קצה של ה-510 כ"ס מסדרת תלתן ירוק הנחשקת (והיקרה).

בדומה למה שמוצע כרגע, חלקית גם בישראל, ההיצע יהיה זמין בארבע רמות גימור: Super, Sprint, Ti ו-Veloce, בנוסף לסדרת קומפטיציונה המיוחדת שהוצגה במסגרת מיני מתיחת הפנים לעיל. דגם זה מבוסס על מערך Veloce ומובחן מהם על ידי אותו צבע האפור מט הבלעדי Moon Light, יחד עם הקליפרים האדומים של הבלמים וכמה סמלים ייחודים למיתוג הספורטיבי.

המכוניות תהיינה זמינות באירופה החל בפברואר 2023. כלומר אצלנו מתישהו במהלך השנה הבאה. המחירים לא צפויים להשתנות באופן דרמטי.