$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פולקסווגן גולף R על בגדי שטח

גרסת 4X4 מקושטת ומכוילת לנהיגה בתנאים רחוקים מהאספלט המפולס

ניר בן טובים  20.06.23 - 08:09

תגיות: פולקסווגן

למבורגיני הוראקן סטראטו ופורשה 911 דקאר פתחו את הדלת לאנשים עם חזון ויצרתיות, וגם הכלאות ייחודיות, כגון   קרוסאובר ספורט 4X4. האיטלקי והגרמני הם הדגמים היחידים בשנה האחרונה שמשלבים את שתי האיכויות הללו, דבר שאף יצרן אחר לא ממש מביע בו עניין גדול. עם זאת, בסדנת Delta4x4 דווקא קיבלו השראה, והפכו את פולקסווגן גולף R לרכב שטח אמיתי, יותר מ-30 שנה אחרי שפולקסווגן בחנה את האופציה הזו, בצורה מאופקת.

פולקסווגן גולף R היא אחת מהקומפקטיות הספורטיביות הטובות מסוגה על הכביש. התדמית והאופי שלה גם הופכים אותה למיזם ייחודי מסוגו עם מערכת הנעה כפולה מקורית. הסדנה חשפה בינתיים כמה עיבודים ממחושבים שלוקחים אותנו למעמקי סוף שנות ה-80 אל זמנים בהם חשפו את גולף סינקרו, והשיגו מכירות של כמעט 30,000 יחידות בשלוש שנים. רק כמה שנים מאוחר יותר, המותג חזר לשולחן באמצעות הדור השני של מכונית הקונספט גולף קאנטרי, והרבה יותר יכולת שטח ממוקדת. חברת 'מגנה' האוסטרית הייתה אחראית על הרכבתה. הפרויקט לא היה מוצלח. המכונית סיימה עם עם פחות מ-10,000 יחידות שנמכרו עד אמצע 1992.

בסדנת דלתא רצו ללכת לכוון קצת יותר קיצוני, ממש ברוחם של רכבי הדקאר. וכדי לשמר את הייחוד, החברה הגרמנית מקווה לייצר סדרה קטנה של 25 יחידות בלבד בהתאם לביקושים. העבודה הבסיסית החלה עם המראה החיצוני, כאשר הגולף R נארזה בשחור, הולבשה ערכת מתלים מוגבהת שמגדילה את מרווח הקרקע ב-80 מילימטרים, מה שאפשר להחליף את הגלגלים והצמיגים הסטנדרטיים בסט של 18 אינץ' עם גומי שמיועד גם לכביש וגם לשטח (אבל בעיקר לאחרון).

בחזית יש סוללה של חמישה פנסים נוספים חזקים המספקים תאורה עצומה כדי להתמודד עם האפלה המדברית, ובעצם משמשים לחיזוק ביטחון הנהג והנוסעים באזורים תובעניים מבחינת עבירות ואקלים. אפילו על פני הגג יש כעת מתלה גג שימושי עם גלגל רזרבי, מותאם אל מיכלי דלק או מים נוספים והאביזרים החיוניים כדי להחלץ ממצבים מסובכים.

ב-Delta4x4 לא ממש נגעו במנוע ה-2.0 ליטר טורבו בנזין 320 כ"ס של הגולף R, שיחד עם שיא מומנט של 42 קג"מ מ-1800 טורים, מספק די והותר כוח ומרץ למי שרומס את הדוושה הימנית. עם זאת, מה שהם כן דאגו לציין הוא כמה יעלה השינוי ללקוחות. התשובה? כמעט מחצית מהמחיר של הגולף שיוצאת מהמפעל, או 35,000 יורו להמרה בתוספת תקופת אספקה ​​של בין שישה לתשעה חודשים. זאת אומרת, פולקסווגן גולף R עם ערכת 4X4 של סדנת דלתא תצא אליכם בכמעט 100,000 יורו. בהצלחה לנו.