$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בארץ: יגואר I PACE ו-F PACE מחודשים

רכבי היוקרה הבריטים נחתו בישראל אחרי מקצה עדכונים טכנולוגי וקוסמטי

ניר בן טובים  07.08.23 - 13:25
יגואר I-PACE
יגואר I-PACE

תגיות: יגואר

חברת המזרח, יבואנית רכבי יגואר-לנד רובר החלה לשווק בארץ את מתיחת הפנים של דגמי יגואר I-PACE ו-F-PACE לשנת הדגם הנוכחית והבאה. במסגרת זו, שני הדגמים עברו רענון אסתטי עם דגשים על מראה מעודן יותר בחוץ ובפנים, וכן בוצעו שיפורים במערכות הסוללה והחשמל של הדגמים הרלוונטים.

ה-I-PACE, מחלוצי הבשורה החשמלית בקבוצת היוקרה, שהושק ב-2018, משווק כעת עם הופעה מובחנת קלות מהדגם המקורי, הבאה לידי ביטוי בשינויים בגריל הקדמי, הפנסים, החישוקים, הסמלונים שלו וכן התווספו לו שני גוונים על בסיס אפור, קרפתיאן ו-אייגר.

בקרביים שלו מערכת הנעה כפולה עם שני מנועים חשמליים בהספק מרבי של 400 כ"ס וכמעט 70 קג"מ. אלו מאיצים בו ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות ועד מהירות מרבית של 200 קמ"ש. ברצפה סוללת 90 קווטש שמבטיחה טווח נסיעה מרבי של 425 קילומטרים ומהירות טעינה במתח DC מהיר של עד 100 קילוואט, כלומר ניתן להשיב לסוללה טווח של 130 קילומטרים בקירוב בפחות מ-20 דקות. טעינה מלאה במסוף ביתי אורכת 13 שעות.

במפרט תמצאו את כל מערכות ההגנה האקטיביות של יגואר, ספי דלת בגימור מתכת עם לוגו יגואר, הנעה חכמה, פתיחת דלת תא מטען חשמלית, גג פנורמי קבוע, מערכת מדיה ראשית PIVI PRO עם צג 10 אינץ', לוח מחוונים 10 אינץ' ותאימות לאפל ואנדרויד, מתלי אוויר, משטח טעינה סלולרי ועוד.

המחיר בישראל: 643 אלף שקלים.

יגואר F-PACE מקבל גם הוא עדכונים בהשראת שפת העיצוב האחרונה של יגואר, אם כי במקרה שלו מדובר בעדכון שמוגדר אמצע החיים, ואולי האחרון שלו לפני שכל דגמי המותג עוברים לחשמל בלבד.

בינתיים תוכלו להתרשם מעיצוב חיצוני מחודש בחזית ומאחור, ובעיקר מחווית נהיגה קצת יותר שימושית; מערכת הפלאג למשל הוגדלה בטווח הנסיעה שלה ב-20% בהשוואה לדגם היוצא, כאשר כעת הסוללה תספק 65 קילומטרים עד התרוקנות.

הוא ימשיך להיות מוצע בגרסאות בסיסיות יותר במחירים שיחלו ב-468 אלף שקל עם מנוע 2.0 ל' טורבו 250 כ"ס מוצמד אל שתי חבילות אבזור והאצה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות, כאשר דגם הפלאג-אין, לו 404 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות סוגר את ההיצע עם מחיר של 540 אלף שקלים.

בציוד התקני שלו מערכת שמע 13 רמקולים, גג פנורמי, מערכת מדיה ראשית 10 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי, מושבים חשמליים עם 12 כיוונים וכל מערכות ההגנה של היצרן. דגמים בכירים יותר מגדילים חישוקים ל-20 אינץ', נושאים תמה מושחרת ועוד תוספות בלעדיות.