$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אינפיניטי ממשיכה לחפש זהות

חשפה בשבוע המכונית במונטריי גרסת ראווה של מוביל נוסעים מפואר

ניר בן טובים  20.08.23 - 08:43

תגיות: אינפיניטי

אינפיניטי הציגה את ה-QX Monograph בשבוע המכוניות במונטריי, קונספט שיהפוך בקרוב לדגם ייצור המוקדש לשוק האמריקני. חשוב שלא לשמוט את הפרט הזה, שכן החברה נסוגה מהיבשת האירופית באופן כמעט מלא לפני שנתיים אחרי 12 שנים בלבד. הנימוקים? ירידה תלולה בביקושים, הקשיים הלוגיסטים בעקבות הברקסיט, העדר דגמים תחרותיים מול הגרמנים וכן בשל האסטרטגיה של החברה האם רנו-ניסאן שהעדיפה להתייעל, כלומר להתמקד במותגי הליבה.  

כלי הספורט הלוויתני הזה מיועד למעשה להחליף את ה-QX80 הנוכחי בהררכיה של המותג, דגם שמעולם לא נראה באירופה ורץ על קדנציה של מתיחות פנים מאז שנת 2011. ל-QX Monograph יש את הצורות המסורתיות של רכבי הכביש שטח הקלאסיים בגודל מלא, הפופולריים כל כך בארצות הברית: שבעה מושבים עם כורסאות קפטן באמצע, עם תא מטען גדול ממדים, שלדה לה עמידות גבוהה בכוחות פיתול כדי לתמוך במסה ובגרירה, ובמקרה של האינפיניטי הזו, גימורי פרימיום ואביזרים בלי סוף.

צבעי ה"שחר" והשפעות האור של הלדים הם חלק משפת העיצוב העדכנית של אינפיניטי. הקונספט מאמץ את הפתרונות הסגנוניים החדישים ביותר, כמו הגריל התלת מימדי הגדול ומקבצי ה-LED המפוצלים בין החלק העליון של מכסה המנוע (עם פס מנוקד יחיד). הנוריות הללו חוזרות כאלמנט בקורה העוברת לאורך דלת תא המטען ויוצרות אנימציות ספציפיות כאשר הבעלים מתקרב ומתרחק מהרכב. הגג השחור מוסיף ניגוד צבעים עמוק, יש גם פתח אוורור בקשתות הגלגלים הקדמיים בהשראת צורות במבוק. גוון הכסף שנקרא Akane, לעומת זאת, כולל שש שכבות כדי להשיג אפקט מיוחד.

חלל הפנים עדיין לא נחשף אבל אינפיניטי תחשוף את הדגם במלואו הרבה לפני הופעת הבכורה שלו בשוק האמריקני, הצפוי במחצית השנייה של 2024. ייתכן שמתישהו בעתיד נראה אותו בישראל באפיקים של ייבוא מקביל/אישי.