$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מתנה עוצרת נשימה לראש השנה: מזראטי ב-1.55 מיליון שקל

סמלת החלה לשווק את הדור השני של מכונית הביצועים היוקרתית גרנטוריסמו

ניר בן טובים  10.09.23 - 11:15

תגיות: מזראטי

מזראטי גרנטוריסמו החדשה היא מכונית הביצועים/תיור הראשונה של היצרן שמוצעת גם בגרסה חשמלית (פולגורה) וגם במנוע בנזין, שכן עתידם של הדגמים הייברידים במזראטי כנראה קצוב לאור ההיתכנות של סטלנטיס.  

דגם זה, על אף החשיבות הכלכלית של רכבי הכביש שטח, לבנטה, גרקאלה, מייצג בצורה נאמנה את המהות של מזראטי, שמייצרת רכבי קופה מפוארים מאז ה-A6 1500 שהוצגה לפני קרוב ל-80 שנה. היות וחשוב לשמר את ההסטוריה, המעבר לסוללות נעשה בצורה זהירה מאוד. אז בינתיים, ועד שנוכל להכיר את הגרסה החשמלית, סמלת מתחילה לשווק בארץ את הגרנטוריסמו הקונבציונלית, שאין בה שום דבר קונבציונלי פרט לעובדה שזורם לה דלק בצינורות. 

הגרנטוריסמו ממשיכה באותו קו של קודמתה עם עיצוב אלגנטי, מנוסח בקפדנות לפי המסורת של היצרן ועם סידור הושבה של 2+2. הקבינה מחודשת עם טכנולוגיית צגים עכשווית על בסיס לוח מחוונים דיגיטלי מלא וצג ראשי 12 אינץ' וכן בקרת תפעול לפונקציות נוספות בגודל 8.8 אינץ'. במפרט 'מודנה' היא מעוצבת עם חישוקי 21 אינץ', תאורת LED מלאה, במת סאונד של סונוס עם תריסר רמקולים, תאורת אווירה וחבילת עור איטלקי עם תפירת קמפידוליו בין היתר.

גרסת הביצועים, 'טרופאו', משלבת מוטיבים יותר מרגשים לנהג חובב הנוסטלגיה, בהם גימור פנימי עם תמת קרבון, עיצוב שברון במושבים, תקרת אלקנטרה וקיט חיצוני עם פגוש קדמי מסיבי פחמן, סמלי טרופאו, מערכת פליטה עם יציאות כפולות, דגשים אדומים ועוד. כל הדגמים מגיעים עם חיישנים היקפיים, מצלמת חניה, בקרת שיגור, משטח טעינה סלולרי ומערכות הגנה אקטיביות עם שליטה על מידת התערבות. 

הלב של המכונית הוא מנוע ה-3.0 ל' V6 מסדרת נטונו, המשרת גם את ה-MC20 פרי פיתוח חטיבת הפורמולה 1 של פרארי, בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית תחרותית של ZF עם 8-מהירויות והנעה כפולה, מתוגברת עם דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה וכן בולמים אדפטיבים עם מספר מצבי כיול ומערכת בלימה משודרגת של ברמבו. 

בגרסה הבסיסית ההספק המרבי הוא 490 כ"ס ו-61 קג"מ המאיצים בה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ועד 302 קמ"ש. הגרסה הבכירה מחלצת 550 כ"ס, מהירותה המרבית היא 320 קמ"ש והמיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 3.5 שניות. התאוצה ל-200 קמ"ש אורכת 11.4 שניות בלבד. 

המחירים יחלו ב-1.55 מיליון שקלים לחבילת מודנה ותמורת הטרופאו תיפרדו מ-1.85 מיליון שקלים. כמו בפרארי ניתן לבצע הזמנות בתשלום לאופציות נוספות, כולל בחירות בין שילובי גוונים, תרכובות מושבים וכדומה שאינן נכללות בגימורים הסטנדרטיים.