$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בקרוב בישראל: מרצדס AMG CLE 53

הקופה החדשה של מרצדס הזדרזה להציג גרסת AMG חזקה למנוע 3.0 הליטר שמוסיפה עוד 68 כ"ס ומשפרת עוד יותר את התנהגות הכביש. בישראל ברבעון הראשון של 2024

רן סגל  07.12.23 - 10:41
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

תגיות: מרצדסמרצדס CLE

מרצדס CLE שנחשפה בחודש יולי האחרון והחליפה הלכה למעשה את ה-C קופה/קבריולה וה-E קופה/קבריולה, זוכה כעת הקופה לגרסת AMG ספורטיבית, ובדומה לחשיפת הדגם, סיכוי לא רע שנפגוש בקרוב גם בגרסת AMG ל-CLE קבריולה. מכלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, נמסר כי ה-AMG CLE צפויה להגיע ארצה כבר ברבעון הראשון 2024.

ה-AMG CLE 53 עושה שימוש במנוע 6 צילינדרים בטור, 3.0 ליטר מיקרו-היברידי, של גרסת ה- CLE 450, אך כאן הוא מפיק 449 כ"ס, 68 כ"ס יותר ובמצב OverBoost הנמשך 12 שניות, 61 קג"מ, לעומת 51 קג"מ בגרסת ה-450. כמו באחות "השגרתית", השידוך לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים וההנעה כפולה חכמה המסוגלת לנוע בין הנעה כפולה בחלוקה שווה ועד 100% מהכוח לגלגלים האחוריים ובהתאם לצורך (במצב דריפט למשל או לטובת חיסכון בדלק). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.2 שניות (קיזוז של 0.2 שניות) והמהירות המירבית עומדת על 250 קמ"ש ו-270 קמ"ש עם חבילת הנהיגה הייעודית.

הציר הקדמי רחב ב-58 מ"מ והאחורי ב-75 מ"מ (בהשוואה ל-CLE רגילה), לטובת שיפור האחיזה והניהוג, כמו גם היגוי לגלגלים האחוריים עד 100 קמ"ש נגד כיוון הפניית הגלגלים הקדמיים, בזווית של עד 2.5 מעלות לטובת תמרון טוב יותר, ומעל 100 קמ"ש עם כיוון הפניית הגלגלים הקדמיים, בזווית של עד 0.7 מעלות לטובת שיפור היציבות וחידוד ההיגוי. חישוקי "19 סטנדרטיים או "20 אופציונליים מותקנים סביב בלמי 370 מ"מ עם קליפר 4 בוכנות מלפנים ו-360 מ"מ מאחור. בורר מצבי הנהיגה כולל 5 מצבים – כביש חלק, נוחות, ספורט, Sport+ ומצב התאמה אישית לתגובות המנוע, התיבה, ההיגוי והבולמים האדפטיביים. נוסף לכך במצב ישנם 3 תתי מצבי Basic, Advanced, Pro המשפיעים על עוצמת התערבות בקרת האחיזה וניתוב הכוח בין הצירים. עם חבילת AMG Dynamic Plus ישנו גם מצב "מרוץ" עם "דריפט", ההגה עטוף אלקנטרה ונוספו כפתורי בורר מצבים ייעודיים, קליפרים בצבע אדום ותושבות מנוע אקטיביות המשפיעות גם על חיבור המנוע לגוף הרכב בהתאם למצבי הנהיגה.

בפנים ישנם מושבי ספורט בריפוד עור (מלאכותי. עור נאפה כאופציה) ואופציה לשדרוג למושבי AMG Performance, גימורי קרבון וחגורות אדומות כמקובל בדגמי AMG. בלוח המחוונים נוספה תצוגה ייעודית "SuperSport" עם מד סל"ד גדול במרכז ונתוני רכב שונים כגון נתוני מנוע, מד כוחות G ומדידת זמני הקפה.

תחרות רכב השנה 2023 יצאה אל הדרך: על הזוכה בתחרות נכריז במסגרת משדר חגיגי שיערך ב-28.12.23 בערוץ 5+ ואתם יכולים להצביע ולהשפיע ובין המשתתפים יוגרלו שוברים בסך 500 ש"ח. ההצבעה תיסגר ב-26.12, הזדרזו להצביע - כנסו לאיזור הבחירה >>>
*** בתחרות מכונית השנה 2023 מתמודדות מכוניות חדשות או דור חדש (למעט החרגות) לדגמים שהושקו בישראל באופן רשמי בין החודשים דצמבר 2022 לדצמבר 2023 ***