$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אאודי Q9: התשובה המאוחרת מאינגולשטדט למרצדס GLS ו-BMW X7

אאודי רומזת על דרישה גוברת לרכבי פנאי גדולים ובהתאם תאיץ את פיתוח ספינת הדגל של רכבי הפנאי שלה

בועז קורפל
בועז קורפל  11.01.24 - 16:42

תגיות: אאודיאאודי Q9

לפעמים לא צריך יותר מאשר פליטת פה או רמז ברור בכדי לדעת לאן מועדים פני הדברים כאשר מדובר בתעשיית הרכב. הפעם זה קרה לאאודי ודווקא באוסטרליה הרחוקה, שם העניק מנהל השיווק של היצרנית את הרמז הברור כי אאודי לא מתכוונת עוד לשבת בחיבוק בתחום רכבי הפנאי הגדולים של קטגוריית הפרימיום, ויש בידיהם את התשובה, המאוחרת יש לציין, למרצדס GLS ול-BMW X7 וקוראים לו - אאודי Q9.

ג'ף מינרינג, מבכירי אאודי באוסטרליה אמר בראיון לתקשורת המקומית כי לא רחוק היום ובו נראה את התשובה למתחרות הגרמניות של אודי ותיבל את הראיון גם עם לקסוס LX שהצטרפה למערכה בשנה האחרונה. הדברים נאמרו באירוע שהוקדש להשקת האאודי Q4 e-Tron המחודשת באוסטרליה. השוק האוסטרלי נכנס לרשימת הטופ 15 ברשימת השווקים בהם אאודי מוכרת את הדגמים שלה ולדברי מינרינג עשויה להיות לכך השפעה להגדלת הביקוש לרכבי פנאי גדולים באוסטרליה ובהתאם על החלטת היצרנית להאיץ את הפיתוח והניסויים כדי להציג גרסה סדרתית. "אאודי מחפשים איזורים חדשים בקטגוריות רחבות יותר, גם אם המספרים של הדגמים שיימכרו אינם כה גדולים כמו דגמי ליבה", הסביר מינרינג.

אאודי Q9 צפוי להיות גדול במידותיו מה-Q7 ומה-Q8 מעבר לכמה מילימטרים בכל פינות המרכב, כשהאורך שלו צפוי להיות בגזרת 5.2 מטרים לפחות. באאודי אישרו כי הם מפתחים כמה דגמים חדשים שיוצגו בשנים 2024-2025 וה-Q9 צפוי על פי התחזיות להיות אחד מהם.