$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דאצ'יה נאלצת לשפר את הבטיחות

בעקבות תקנות הבטיחות הכלליות באירופה, היצרנית הרומנית נאלצת לשדרג את דגמי הג'וגר, לוגאן והסנדרו, ומנצלת זאת גם לעדכוני אבזור

רן סגל  20.02.24 - 08:21
צילום: יצרן
צילום: יצרן

תקנות GSR 2 (General Safety Regulation) קובעות מעיין קווים מנחים בסיסיים לבטיחות משתמשי הדרך, כאשר חלקן הופכות מחייבות החל מיולי 2024. לשמחת לקוחות דאצ'יה, בעקבות אותן תקנות, היצרנית משדרגת את רמת הבטיחות של דגמי הלוגאן, סנדרו, סנדרו סטפוויי ושל הג'וגר, בעוד הדאסטר שהוצג בדור חדש בסוף 2023 כולל כבר שדרוג בטיחותי.

השדרוג המבורך כולל מצלמה חדשה ויכולת זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי למערכת בלימת החירום האוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב ולא רק התרעה, מערכת זיהוי תמרורים עם התרעת מהירות, התרעת עייפות, מערכת תיעוד תאונה, מנעול אלכוהול, הפעלת איתותי החירום באופן אוטומטי בבלימת חירום וכן גם חיישני גשם, אורות וחיישני נסיעה לאחור כסטנדרט.

דאצ'יה מנצלת את שיפור הבטיחות כדי לעדכן מעט את הדגמים. בכל הדגמים נמצא שקעי USB Type C, הסנדרו סטפוויי ברמת הגימור "אקסטרים" יכלול מפתח חכם, בקרת אקלים, מצלמת רוורס, חישוקים בעיצוב חדש, צבע בז' "ספארי" חדש, הפרדת תא המטען ואנטנת "כריש" (חשוב מאוד). בלוגאן ובסנדרו יוצעו גם כן חישוקים בעיצוב חדש וצבעים נוספים. הג'וגר ההיברידי יקבל לוח מחוונים דיגיטלי גדול יותר "7 בדומה לזה של הדאסטר החדש וכפתור E-Save שיאפשר שמירה על מצב הטעינה של הסוללה, לכל הפחות 70%, לטובת ניצול בתנאי דרכים בזבזניים יותר כגון נסיעה ארוכה בעליה, הנהג יוכל להפעיל פונקציית שמירה זו כ-5 ק"מ לפני היעד (מעבר לכך המערכת תחזור לפעולתה הרגילה).