$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצג רנו קפצ'ור המחודש

רנו חשפה מתיחת פנים לרכב הפנאי הקטן הכוללת חזית בשפת העיצוב החדשה, מולטימדיה חדשה ושיפורים לנוחות ולאיכות הנהיגה. לישראל הוא יגיע עד סוף השנה

רן סגל  04.04.24 - 11:58
צילום: יצרן
צילום: יצרן

תגיות: רנורנו קפצ'ור

רנו קפצ'ור, רכב הפנאי הקטן, הוצג בדור שני ביולי 2019, וכעת, כמעט 5 שנים מאז השקתו, מציגה לו היצרנית הצרפתית מתיחת פנים. ביחס לדור הראשון שיוצר במשך 6 שנים, המשמעות היא כי רנו מתכננת לדור השני חיים ארוכים יותר. מפריסבי (קרסו לשעבר), יבואנית רנו בישראל, נמסר כי הקפצ'ור המחודש יגיע ארצה עד סוף השנה הנוכחית.

עיצוב
מבחינה חיצונית קיבל הקפצ'ור המחודש חזית בסגנון שפת העיצוב העדכנית של רנו, זו שפגשנו באופן רשמי ב"רפאל" שהוצג בשנה שעברה, אך מאפייניה הגיעו עוד קודם למתיחת הפנים של הקליאו – כך נפגוש בקפצ'ור יחידות תאורה צרות יותר מלפנים, תאורת יום בסגנון מחודד וסבכה עליונה בסגנון "מעוינים" עם לוגו רנו החדש/ישן ובהתאם לשינויים אלו גם פגוש עדכני. בפרופיל כמקובל נזהה חישוקים בעיצוב חדש המגיעים כעת עד לגודל של "19, ואילו מאחור העדכונים זניחים כשחלקו התחתון של הפגוש עודכן קלות עם מגלש אחורי מדומה בעיצוב חדש וכמובן גם כאן הלוגו העדכני של היצרנית.

מבפנים השינויים כוללים בעיקר חומרים חדשים וידידותיים יותר לסביבה, תצוגת מיזוג האוויר הוכנסה אל המולטימדיה ותחתיה פסנתר כפתורי השליטה, וכעת מוצעת גם רמת גימור Esprit Alpine באווירה ספורטיבית-יוקרתית עם גימורים כחלחלים.

אבזור ובטיחות
המולטימדיה מבוססת גוגל ובהתאם מערכת ההפעלה היא אנדרואיד אוטומוטיב 12, כך שתוכלו גם להוריד אפליקציות שונות כמו Waze למשל. מסך המגע גדול יותר "10.4, לעומת "9.3 בעבר, שקעי ה-USB הפכו ל-Type C ולוח המחוונים הדיגיטלי בגודל "10.25.

לבקרת השיוט נוספה אופציית סנכרון עם מערכת זיהוי התמרורים והיא תוכל להתאים אוטומטית את המהירות הנסיעה לבחירת הנהג. כמו כן נוספו מערכות נוספות (בהתאם לרמת הגימור) כגון התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף, 

יחידות הנעה
יחידות ההנעה ההרלוונטיות לישראל ומצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית הן גרסאות הבנזין בנפח 1.3 ליטר, 160 כ"ס, בסיוע מערכת מיקרו-היברידית ובשידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.2-16.9 ק"מ לליטר (בהתאם לרמת הגימור).

לצידה, הגרסה ההיברידית המלאה (סוללת 1.2 קוט"ש) השוכנת גם בקליאו המחודשת, בעלת מנוע 1.6 ליטר בהספק של 145 כ"ס ובשידוך לתיבה אוטומטית חכמה (שילוב בין תיבה אוטומטית עם 4 הילוכים ושני הילוכים למנוע החשמלי, המסנכרנים גם את המהירות בין המנועים לתיבה). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.0 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.2-20.4 ק"מ לליטר (בהתאם לרמת הגימור).

אגב, רנו תציע גם גרסת 1.3 ליטר, 155 כ"ס, ללא מערכת מיקרו-היברידית ובשידוך לתיבה אוטומטית רגילה, אך מציינת כי זוהי יחידת הנעה שלא תוצע בכל השווקים.

כמו כן ברנו מציינים ששתי גרסאות הללו זכו לכיול חדש להעברת ההילוכים וצוידו בבולמי זעזועים חדשים, מה ששיפר לדברי היצרנית את נוחות הנסיעה והנהיגה.