$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מיצובישי: הצצה ראשונה לטרייטון החדש

טנדר העבודה היפני יוצג רשמית בהמשך השנה. החברה חושפת תמונה ראשונה וקצת פרטים, תחת ערפול

ניר בן טובים  21.03.23 - 13:07

תגיות: מיצובישי

מיצובישי תבחר באירוע מוטורי יחסית קטן (תערוכת הרכב בתאילנד, בנגקוק שתפתח לציבור מחר, ה-22 במרץ) כדי לתת לעולם טעימה ראשונה מהדור הבא של מיצובישי טרייטון, או L200 באמצעות רכב הקונספט XRT. זוהי החלטה אסטרטגית שנובעת בעיקר מהביקושים שלו והייצור במזרח הרחוק, על אדמת תאילנד אבל הוא יקבל גם חשיפה אירופית, ממוקדת יותר בהמשך השנה, ובשלבים מאוחרים מכך יגיע גם לישראל.

חה-L200 נמצא כבר למעלה משנה במסגרת ניסויים ברחבי העולם, במיוחד בדרום אירופה ואפילו תחת מלתחה שלמה של הסוואה, קשה לטעות בזהות שלו שמובלטת על ידי שפת ה"דינמיק שילד" של מיצובישי שכיום מזוהה עם אאוטלנדר, אקליפס ודומיו. לא המון ידוע על הטרייטון, אך במיצובישי אומרים שהפיק אפ ישמר את איכויות ההובלה, הנשיאה והמכלולים הטכניים שלו, כולל בקרות 4X4 מתוחכמות וזו גם הפעם הראשונה מזה שנים, שבחברה מדברים (בצורה יותר גלויה) גם על פניה ללקוח הפרטי, כשם שעשו טויוטה עם היילקס ויונדאי (לפחות בארה"ב כרגע) עם סנטה קרוז.

הוא ישווק במרכב קלאסי של דאבל קבינה, חמישה מקומות וגם חלל נוסעים שימושי ועמדת עבודה מתקדמת הרבה יותר מכפי שתמצאו כיום בטרייטון הנוכחי. מערכות מדיה חדישות, בקרות בטיחות מתקדמות יותר ועוד הרבה צעצועים שאמורים למצב אותו כחלופה ל-SUV קונבציונלי.

מבחינת מערכות הינע, ה-טרייטון יחנוך מנוע דיזל חדשני, וכן יצטרפו להיצע מנועים מחושמלים, כולל כנראה מנוע פלאג-אין הייבריד אותו הוא חולק עם מיצובישי אאוטלנדר PHEV.  דגם ה-XRT מולבש אגב בבגדי חטיבת ראליארט של מיצובישי, שאחרי הרבה שנים תחזור למלא את השורות של החברה עם כמה רכבי ספורט למחצה, מקושטים, חשמליים בחלקם. הטרייטון הנוכחי שהוצג ב-2018 הוא רכב גלובלי, שהופץ ל-150 מדינות בעולם, וכך הם מקווים ימשיכו לעשות גם ב-2023, ובאירופה ב-2024, אז גם נדע מתי הוא עתיד להגיע לארץ.