$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אחריות מורחבת לדגמי לנד רובר

חברת המזרח הכריזה על הגדלת מסגרת האחריות לכל רכבי המותג האנגלי

ניר בן טובים  03.09.23 - 09:53

חברת המזרח, יבואנית רכבי יגואר ולנד רובר לישראל הודיעה כי החל מתחילת ספטמבר, תורחב מסגרת האחריות על כלל הדגמים החדשים של דגמי לנד רובר מתקופה של שלוש שנים לחמש שנים, או 150 אלף קילומטרים, המוקדם ביניהם. 

על פי הודעת היבואנית, האחריות מקיפה את כל דגמי ריינג' רובר, דיפנדר ודיסקברי, לרבות הדגמים החשמליים והדגמים ההיברידיים של החברה. המטרה, לדבריהם היא ליישר קו עם האחריות המורחבת שניתנה אשתקד לדגמי יגואר (חלק מקבוצת JLR) שנכנסה לתוקף ביולי 2022.

ירון מלמן, סמנכ"ל השירות והחלפים בחברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר ויגואר ציין: "עם הצגת האחריות החדשה והמורחבת לחמש שנים, מוכיח היצרן את מחויבותו לאיכות ואמינות מוצריו. הלקוחות ייהנו מעתה מהגנה מקיפה למשך זמן ארוך יותר מאי פעם, בהתאם לתפיסת ה-modern luxury ש-JLR שואפת לספק."

ביבואנית, בהתאם לסטנדרט העולמי, פועלים במקביל להגדלת האחריות לשפר את חווית השירות כלפי הלקוח, נדבך נוסף מתוך חזון ה"יוקרה המודרנית".  בשנה האחרונה הציגו לנד רובר בישראל שורה של כלי רכב חדשים, כולל גרסאות חדשות של הדיפנדר, וולאר מעודכן ועוד.