$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

EA טוענת: פיפ"א לא פוגע ביכולות השחקנים

החברה חשפה את הקוד של משחקיה והוכיחה כי היא לא מרמה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.03.21 - 17:13

תגיות: eaפיפא

לא מעט ביקורת נשמעת ברשת סביב EA: מעבר לטענות כי מצב האולטימייט במשחקים כמו פיפ"א, מאדן NFL ו-NHL נחשבים להימורים לא חוקיים במדינות מסויימות, טענות נוספות נשמעות לא מעט גם כלפי המשחקיות עצמה, והעובדה שחברת EA פוגעת בביצועי השחקנים בזמן משחק.

שחקנים רבים את התופעה בשם "Scripting" או "Dymanic Difficulty" - שם נטען לא אחת כי EA משנמכת (Nerf) את יכולות השחקנים על מנת לעודד אותם לרכוש עוד חבילות קלפים דרך מצב האולטימייט טים. כעת EA משחררת הצהרה ומודה כי היא אמנם מחזיקה בפטנט בשם Dymanic Difficulty, אך הוא מעולם לא הוטמע במצבי האולטימייט טים של משחקי החברה.

ההצהרה מגיעה לאחר מכתב תביעה שהוגש כלפי חברת EA, והוגש על ידי שלושה גיימרים מקליפורניה שטענו כי בחברה משדלים את השחקנים לרכוש עוד ועוד חבילות קלפים במצב האולטימייט טים בפיפ"א:

"ההקפדה על 'משחק הוגן' הוא עיקרון קריטי עבורנו ב-EA, וההתחייבות הזו חלה עלינו בדיוק כמו על השחקנים שלנו. כבר הצהרנו בעבר כי אנחנו לא משתמשים ב-Scripting או "Dymanic Difficulty" - כל דבר שלמעשה יתאים באופן אוטומטי את דרגת הקושי במשחקים כמו פיפ"א, NFL או NHL".

"לאחרונה ההצהרות הללו התערערו במהלך תביעה שטענה אחרת, ואנו שמחים לשתף אתכם כי התובעים דחו את התביעה. סיפקנו להם מידע טכני ומפורט בנוסף לאפשרות לשוחח עם המפתחים שלנו - כולם מאשרים כי איננו משתמשים ב-Scripting או התאמת קושי דיאנמית.

"החברה אמנם מחזיקה בטכנלוגויות הללו - אך לעולם לא השתמשנו או נשתמש בהן על מנת להעניק יתרון או חסרון במצבי האונליין של המשחקים שלנו. חברת EA וכל הצוותים של פיפ"א, מאדן NFL ו-NHL נותרים מחוייבים ל'משחק הוגן' עבור כלל השחקנים".

הטענות הללו נשמעות במשך שנים ואינן דבר חדש. עוד ב-2017 התייחס מאט פרייור, אחד מהמפתחים הבכירים של המשחק, לעובדה שנמצאו שורות קוד בקבצים של המשחקים שמעידות על Scripting: "אני יכול להבטיח לכם שזהו לא המצב. מדובר בכדורגל, והדבר יכול לקרות גם במציאות. האלגוריתם של המשחק אכן מכיל 'מקום לטעויות', אך הוא אינו מדייק לפי הזמנים או התוצאה בזמן אמת".